Στον στόλο του ομίλου Grimaldi εισήλθε το «Great Cotonou». Πρόκειται για το έκτο και τελευταίο πλοίο της σειράς G5 που παραδόθηκε πρόσφατα στον ιταλικό κολοσσό.
Το Ro Ro πλοίο πολλαπλών χρήσεων διαθέτει τεχνολογίες αιχμής για τη μείωση έως και 43% των εκπομπών CO₂ ανά τόνο που μεταφέρει, ενώ μπορεί να τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια από τη στεριά (cold ironing).
Από τον Ιανουάριο του 2025, το «Great Cotonou» θα εκκινήσει τακτικά δρομολόγια μεταξύ της Κίνας και του Λάγος της Νιγηρίας με μηνιαία συχνότητα. Η υπηρεσία αυτή θα διευκολύνει την αποστολή κυλιόμενων φορτίων και εμπορευματοκιβωτίων σε βασικά λιμάνια της Δυτικής Αφρικής και της Βραζιλίας, ενισχύοντας το εμπόριο και τη συνδεσιμότητα.
Το πλοίο έλαβε το όνομά του επίσημα στις 17 Δεκεμβρίου στο ναυπηγείο HD Hyundai Mipo Co. Ltd. στο Ulsan της Νότιας Κορέας, με εκλεκτούς προσκεκλημένους, μεταξύ των οποίων στελέχη της Hyundai Mipo και ο Andrea Grimaldi, που εκπροσώπησε τον όμιλο Grimaldi.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χαμηλότερα επίπεδα της ιστορίας κυμαίνεται η ναυλαγορά των LNG carriers, με ναυλομεσιτικά reports να υπογραμμίζουν χαρακτηριστικά ότι οι ναύλοι έπιασαν «πάτο». Ειδικότερα, βάσει…
Οι πρωτοβουλίες με επίκεντρο τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος των θαλάσσιων μεταφορών βαίνουν πυρετωδώς, με το «Prima Verde» να γράφει ιστορία, όντας το πρώτο…
Την κατάταξή της για τα δέκα κορυφαία ναυτιλιακά κράτη, σε όρους αξίας στόλου, δημοσίευσε η Veson Nautical. Και μπορεί οι πρώτες θέσεις της κατάταξης…
Νέο πρόεδρο εξέλεξε πρόσφατα η InterManager, η Ένωση που εκπροσωπεί τις 3rd party management εταιρείες. Ο Sebastian von Hardenberg, CEO της Bernhard Schulte Shipmanagement…
Ιδιωτικό αεροασθενοφόρο με έξι επιβαίνοντες συνετρίβη χθες Παρασκευή στη Φιλαδέλφεια, στις ανατολικές ΗΠΑ, δύο ημέρες μετά αεροπορική τραγωδία με τους 67 νεκρούς στην Ουάσινγκτον,…
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ