
Στη δίνη της κλιματικής αλλαγής βρίσκεται η παραγωγή ζάχαρης της Ινδίας, καθώς τα ακραία καιρικά φαινόμενα αναγκάζουν τους παραγωγούς να αναθεωρήσουν προς τα κάτω τις προβλέψεις τους για τη συνολική παραγωγή της τρέχουσας περιόδου, που εκπνέει τον Σεπτέμβριο του 2025.
Συγκεκριμένα, καθώς την ξηρασία του προηγούμενου έτους διαδέχτηκε μια περίοδος έντονων βροχοπτώσεων, η ένωση παραγωγών ζάχαρης της Ινδίας WISMA εκτιμά ότι η παραγωγή ζάχαρης της χώρας θα περιοριστεί σε επίπεδα χαμηλότερα από εκείνα της εγχώριας κατανάλωσης. Εφόσον τα δυσοίωνα σενάρια επαληθευτούν, η κατανάλωση θα υπερβεί την παραγωγή ζάχαρης για πρώτη φορά την τελευταία οκταετία.
Ειδικότερα, η ινδική παραγωγή ζάχαρης θα μπορούσε την τρέχουσα περίοδο να μειωθεί σε περίπου 27 εκατ. τόνους έναντι των 32 εκατ. τόνων του περασμένου έτους, την ίδια στιγμή που η ετήσια κατανάλωση ξεπερνά τους 29 εκατ. τόνους.
Κατ’ επέκταση, η χαμηλότερη του αναμενομένου παραγωγή θα μπορούσε να εξαλείψει τις ινδικές εξαγωγές κατά την τρέχουσα περίοδο, γεγονός που θα ασκήσει ανοδικές πιέσεις στις τιμές ζάχαρης παγκοσμίως. Η WISMA επιδιώκει 2 εκατ. τόνους εξαγωγών, ωστόσο σε ανακοίνωσή της η κυβέρνηση της Ινδίας επισήμανε ότι μπορεί να επιτρέψει περιορισμένες μόνο εξαγωγές, εφόσον υπάρξει πλεόνασμα ζάχαρης μετά την κάλυψη των εγχώριων αναγκών σε αιθανόλη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ