
Honda και η Nissan συμφώνησαν να διερευνήσουν την προοπτική συγχώνευσης και σύσταση κοινής εταιρείας συμμετοχών, ανακοίνωσαν σήμερα, με στόχο την δημιουργία του τρίτου μεγαλύτερου ομίλου αυτοκινήτων στον κόσμο.
Στόχος τους είναι η ολοκλήρωση των συνομιλιών τον Ιούνιο 2025 και η σύσταση εταιρείας χαρτοφυλακίου τον Αύγουστο 2026, οπότε οι μετοχές των δύο εταιρειών θα διαγραφούν.
Στην ανακοίνωσή τους οι δύο εταιρείες δηλώνουν ότι στόχος τους κατόπιν συγχωνεύσεως θα είναι 30 $191 δισ. σε πωλήσεις και λειτουργικά κέρδη άνω των $19 δισ. Η συγχώνευση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στο κόσμο σε πωλήσεις μετά την Toyota και την Volkswagen, την ώρα που η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει τις σοβαρές προκλήσεις της Tesla και της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Βάσει της μελλοντικής συμφωνίας, η Honda θα διορίσει την πλειοψηφία του διοικητικού συμβουλίου της νέας εταιρείας συμμετοχών. Η συγχώνευση των δύο εταιρειών θα είναι η μεγαλύτερη στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας μετά την συγχώνευση των Fiat Chrysler Automobiles και PSA το 2021 για την δημιουργία της Stellantis βάσει συμφωνίας ύψους 52 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι Honda και Nissan έχουν χάσει έδαφος στην μεγάλη αγορά της Κίνας λόγω της προώθησης της BYD και άλλων κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών που κατασκευάζουν ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα με καινοτόμα software.
Σε online συνέντευξη Τύπου, ο πρώην πρόεδρος της Nissan Κάρλος Γκον δήλωσε ότι δεν πιστεύει ότι η συμμαχία Honda-Nissan θα είναι επιτυχημένη διότι οι δύο εταιρείες δεν είναι παραπληρωματικές.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ