Μια νέα στρατηγική συνεργασία με στόχο την ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογικών εργαλείων, που θα βελτιστοποιούν τις διαδικασίες ανεφοδιασμού πλοίων, ανακοινώθηκε από τη Metis και τη Nereus Digital Bunkers. Η συγκεκριμένη τεχνολογική συνεργασία εστιάζει στην ανάλυση δεδομένων και στην αυτοματοποίηση διαδικασιών για την επίτευξη μιας βιώσιμης και έξυπνης διαχείρισης ανεφοδιασμού των καυσίμων. Η πλατφόρμα αυτή θα βασίζεται στην τεχνολογία cloud-to-cloud integration, η οποία θα επιτρέπει την αδιάλειπτη ανταλλαγή και ανάλυση πληροφοριών.
Η πλατφόρμα της Metis θα προσφέρει στους διαχειριστές πλοίων ολοκληρωμένες και λεπτομερείς πληροφορίες για τον ανεφοδιασμό, παρέχοντας στοιχεία όπως ενδεικτικές τιμές καυσίμων ανά λιμάνι, τάσεις τιμών, αναφορές για την ποιότητα των καυσίμων. Επιπλέον, θα συμπεριλαμβάνονται δεδομένα σχετικά με καθυστερήσεις παραδόσεων και αξιολογήσεις της απόδοσης των προμηθευτών. Τα δεδομένα αυτά θα εμπλουτίσουν τις δυνατότητες λήψης αποφάσεων των διαχειριστών, επιτρέποντάς τους να συνδυάσουν την εικόνα της αγοράς με τις επιδόσεις του στόλου τους. Ως εκ τούτου, οι διαχειριστές θα μπορούν να επιλέγουν την αποδοτικότερη και την οικονομικότερη λύση ανεφοδιασμού.
Από την άλλη πλευρά, η Nereus Digital Bunkers θα αξιοποιήσει τις πληροφορίες που προκύπτουν από την πραγματική ζήτηση των πελατών κατά τη διαδικασία σχεδιασμού των ταξιδιών, ενσωματώνοντας αυτές τις ανάγκες στην πλατφόρμα της. Η δυναμική αυτή ανταλλαγή πληροφοριών θα προσφέρει μεγαλύτερη διαφάνεια και αποδοτικότητα στις λειτουργίες ανεφοδιασμού, βελτιώνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι ναυτιλιακές εταιρείες σχεδιάζουν και εκτελούν τις διαδικασίες καυσίμων.
Όπως υπογράμμισαν ο Νικόλας Γκίκας, Ιδρυτής και CEO της Nereus Digital Bunkers, και ο Πάνος Θεοδοσόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Metis, η συνεργασία αυτή αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών ανεφοδιασμού των πλοίων, ενώ παράλληλα ενισχύει τη διαφάνεια και τη βιωσιμότητα του ναυτιλιακού τομέα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το 2024 αποτέλεσε ένα δύσκολο έτος για την αγορά των LNG carriers, με τους ναύλους να υποχωρούν στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών. Το…
Η πρόσφατη αποδυνάμωση της αγοράς των δεξαμενόπλοιων έχει οδηγήσει σε εκ νέου στροφή των tankers μεγαλύτερου μεγέθους στη μεταφορά πετρελαϊκών παραγώγων. Πιο συγκεκριμένα, βάσει…
Στις 2 Αυγούστου 1956 καθελκύστηκε από τις εσχάρες των ναυπηγείων Brodogradiliste «III Maj» της Ριέκα το φορτηγό πλοίο «Mimina», για λογαριασμό του Οίκου Ευσταθίου.…
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας το 12μηνο του 2024 καταγράφοντας αύξηση 9,3% με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023.…
Με κάθε επισημότητα εκκίνησε πλέον η κατασκευή δύο μεγαλεπήβολων ενεργειακών έργων στην Κίνα, μετά την τελική επενδυτική απόφαση (FID) που έλαβαν πρόσφατα οι ενεργειακοί…
Εν μέσω αβεβαιότητας για την επόμενη ημέρα του παγκόσμιου εμπορίου και της διεθνούς ναυτιλίας, η Σεούλ επικεντρώνεται στη λήψη μέτρων που θα διατηρήσουν τη…
Το Silverstream System αποτελεί μια επαναστατική τεχνολογία στον τομέα της ναυτιλίας, η οποία μειώνει την τριβή μεταξύ του κύτους του πλοίου και του νερού…
Σε μικρή πτώση οδηγήθηκε ο δείκτης WCI της Drewry την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου, απότοκο των εξελίξεων που έλαβαν χώρα στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ