
Εν μέσω ταχείας ανάπτυξης του παγκόσμιου στόλου πλοίων διπλού καυσίμου κατανάλωσης και LNG, η Ναυτιλιακή και Λιμενικής Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA) προχώρησε σε μια νέα στρατηγική κίνηση, προκειμένου να διατηρήσει τα ηνία ως ο μεγαλύτερος κόμβος ναυτιλιακών καυσίμων παγκοσμίως.
Συγκεκριμένα, η MPA ανακοίνωσε την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου την εκκίνηση διαδικασίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος (EOI), προκειμένου να συγκεντρώσει προτάσεις για τη διεύρυνση των δυνατοτήτων της στον ανεφοδιασμό πλοίων με LNG. Επιπλέον, αναμένονται προτάσεις σχετικά με την επέκταση των δυνατοτήτων αποθήκευσης LNG στην ξηρά, καθώς και για τον ανεφοδιασμό των πλοίων με e-μεθανόλη και βιομεθανόλη.
Βάσει της σχετικής ανακοίνωσης, οι προτάσεις διακρίνονται στους ακόλουθους τρεις τομείς:
1. Προτάσεις διεύρυνσης των δυνατοτήτων ανεφοδιασμού στη θάλασσα, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεων ship-to-bunker barge LNG.
2. Προτάσεις προμήθειας εναλλακτικών καυσίμων LNG, όπως η υγροποιημένη βιομεθανόλη.
3. Προτάσεις για την ανάπτυξη πλωτών πλατφορμών για την ενίσχυση της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας του ανεφοδιασμού.
Σημειώνεται ότι οι προτάσεις θα πρέπει να περιλαμβάνουν μέτρα για την αντιμετώπιση του ζητήματος της ολίσθησης μεθανίου, που αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για το LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με στοιχεία της MPA, την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2024 περισσότεροι από 385.000 τόνοι καυσίμου LNG χρησιμοποιήθηκαν για τον ανεφοδιασμό πλοίων στον λιμένα της Σιγκαπούρης, επίπεδα ήδη υπερδιπλάσια από εκείνα του 2023.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Οι ρωσικές αρχές εντείνουν τα μέτρα στα λιμάνια, που περιλαμβάνουν την πρόσληψη δυτών οι οποίοι θα πραγματοποιούν επιθεωρήσεις στα ύφαλα των πλοίων, ως απάντηση…
Με δυναμικούς ρυθμούς συνέχισαν οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ευρώπη και το 2024, σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα της Eurostat. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του…
Για την ανάγκη ανάπτυξης μιας ευρωπαϊκής εφοδιαστικής αλυσίδας καθαρών ναυτιλιακών καυσίμων κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η Clean Maritime Fuels Platform, που αντιπροσωπεύει τους…
Ψηλά στην ατζέντα της ExxonMobil φαίνεται πως βρίσκεται η αγορά ενέργειας της Γουιάνας, καθώς ο αμερικανικός κολοσσός ανακοίνωσε πρόσφατα ένα νέο έργο μεγάλης κλίμακας.…
Νέοι σκόπελοι διαφαίνονται στον ορίζοντα για την Boeing, καθώς το πολυαναμενόμενο πρόγραμμα κατασκευής προεδρικών αεροσκαφών «Air Force One» εκτιμάται ότι θα αντιμετωπίσει νέες καθυστερήσεις.…
Άνοδο κατέγραψε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Δεκέμβριο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου σημείωσε…
Η Toyota Motor Corporation παρουσίασε το νέο της σύστημα κυψελών καυσίμου, το 3rd Gen FC System, σηματοδοτώντας μια σημαντική εξέλιξη στην τεχνολογία υδρογόνου. Το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ