
Εν μέσω ταχείας ανάπτυξης του παγκόσμιου στόλου πλοίων διπλού καυσίμου κατανάλωσης και LNG, η Ναυτιλιακή και Λιμενικής Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA) προχώρησε σε μια νέα στρατηγική κίνηση, προκειμένου να διατηρήσει τα ηνία ως ο μεγαλύτερος κόμβος ναυτιλιακών καυσίμων παγκοσμίως.
Συγκεκριμένα, η MPA ανακοίνωσε την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου την εκκίνηση διαδικασίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος (EOI), προκειμένου να συγκεντρώσει προτάσεις για τη διεύρυνση των δυνατοτήτων της στον ανεφοδιασμό πλοίων με LNG. Επιπλέον, αναμένονται προτάσεις σχετικά με την επέκταση των δυνατοτήτων αποθήκευσης LNG στην ξηρά, καθώς και για τον ανεφοδιασμό των πλοίων με e-μεθανόλη και βιομεθανόλη.
Βάσει της σχετικής ανακοίνωσης, οι προτάσεις διακρίνονται στους ακόλουθους τρεις τομείς:
1. Προτάσεις διεύρυνσης των δυνατοτήτων ανεφοδιασμού στη θάλασσα, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεων ship-to-bunker barge LNG.
2. Προτάσεις προμήθειας εναλλακτικών καυσίμων LNG, όπως η υγροποιημένη βιομεθανόλη.
3. Προτάσεις για την ανάπτυξη πλωτών πλατφορμών για την ενίσχυση της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας του ανεφοδιασμού.
Σημειώνεται ότι οι προτάσεις θα πρέπει να περιλαμβάνουν μέτρα για την αντιμετώπιση του ζητήματος της ολίσθησης μεθανίου, που αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για το LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με στοιχεία της MPA, την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2024 περισσότεροι από 385.000 τόνοι καυσίμου LNG χρησιμοποιήθηκαν για τον ανεφοδιασμό πλοίων στον λιμένα της Σιγκαπούρης, επίπεδα ήδη υπερδιπλάσια από εκείνα του 2023.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ