Καθώς η Κίνα επεκτείνει την παρουσία της στον Ινδικό Ωκεανό, οι προσπάθειες ενίσχυσης των δυνατοτήτων του πολεμικού ναυτικού της Ινδίας επιβραδύνονται προσώρας, ελέω προβλημάτων που πλήττουν το μεγαλεπήβολο σχέδιο εγχώριας κατασκευής υποβρυχίων.
Ειδικότερα, οι εξωτερικοί συνεργάτες με τους οποίους συνεργάζεται η ινδική κυβέρνηση για την κατασκευή των υποβρυχίων και άλλου στρατιωτικού υλικού προέβησαν πρόσφατα σε καταγγελίες σχετικά με το αν ακολουθούνται οι κατάλληλες διαδικασίες κατά τη διάρκεια των δοκιμών στη θάλασσα.
Ως εκ τούτου, το σχέδιο ύψους $6 δισ. του Πρωθυπουργού της χώρα Ναρέντρα Μόντι, που προσβλέπει στην κατασκευή έξι συμβατικών πετρελαιοκίνητων-ηλεκτρικών υποβρυχίων, μπαίνει προσωρινά στον «πάγο».
Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Bloomberg, οι εν λόγω καταγγελίες θα καθυστερήσουν την κατασκευή των υποβρυχίων κατά ένα έτος, ενώ αναμένονται περαιτέρω καθυστερήσεις στη συνέχεια.
Υπενθυμίζεται ότι η γερμανική αμυντική εταιρεία ThyssenKrupp Marine Systems, σε συνεργασία με το κρατικό ναυπηγείο της Ινδίας Mazagon Dock Shipbuilders Ltd., ανταγωνίζονται με την ιδιωτική ναυπηγική εταιρεία Larsen & Toubro Ltd. και την ισπανική Navantia SA για την ανάληψη του έργου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο Συνέδριο για τα «50 χρόνια Δημοκρατίας και τις Ένοπλες Δυνάμεις: Τι μέλλει γενέσθαι;», ο Πάνος Ξενοκώστας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ONEX Shipyards…
Τις συνιστώσες που θα διαμορφώσουν την παγκόσμια οικονομία και το θαλάσσιο εμπόριο ανέλυσαν οι κ. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Maritime…
Ηχητικό του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας κατέγραψε τις τελευταίες επικοινωνίες δευτερόλεπτα πριν και μετά τη σύγκρουση εν πτήσει ενός επιβατικού αεροσκάφους της εταιρίας American…
Ανθεκτικότητα επέδειξε η παγκόσμια αγορά δημόσιων εγγραφών (IPOs) το περασμένο έτος, οδηγούμενη από την δυναμική ανάκαμψη της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, η παγκόσμια…
Ισχυρές διαφαίνονται οι προοπτικές της αγοράς κρουαζιέρας και για το 2025, με τις εταιρείες να επεκτείνουν τα διαθέσιμα δρομολόγιά τους και τη ζήτηση να…
Ορατό είναι το ενδεχόμενο ναυτιλιακές εταιρείες να χρειαστεί να καταβάλουν τέλος για τη χρήση της Βαλτικής Θάλασσας, μιας από τις πιο πολυσύχναστες ναυτιλιακές οδούς…
Ένα νέο πλαίσιο για την αναζωογόνηση της οικονομικής παραγωγικότητας και τη διασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της ΕΕ παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Πυξίδα Ανταγωνιστικότητας,…
Στο πλαίσιο του προγράμματος οικονομικής ανάπτυξης της Σαουδικής Αραβίας, με ορίζοντα το 2030, η κρατική ναυτιλιακή εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας, η Bahri προέβη πρόσφατα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ