Σε συστάσεις για τα επόμενα βήματα της κινεζικής οικονομίας κατέληξε η ετήσια διάσκεψη Central Economic Work Conference (CEWC), που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Πεκίνο.
Συγκεκριμένα, η Κίνα θα πρέπει να προχωρήσει σε αύξηση του αποδεκτού ποσοστού ελλείμματος ως προς το ΑΕΠ το 2025, ενώ θα πρέπει να μειωθεί το ποσοστό επί των καταθέσεων στις τράπεζες που χρησιμοποιείται ως απόθεμα οικονομικής ρευστότητας. Επίσης, θα πρέπει να γίνει μείωση των επιτοκίων, όταν αυτό κριθεί σκόπιμο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας διάσκεψης.
Παράλληλα, η διάσκεψη δεσμεύτηκε για την υλοποίηση μιας προληπτικής δημοσιονομικής πολιτικής, μέσω της έκδοσης ομολόγων μακροπρόθεσμης ωρίμανσης, αλλά και της έκδοσης ομολόγων ειδικού σκοπού για τη χρηματοδότηση των αναγκών των τοπικών κυβερνήσεων. Τέλος, δρομολογήθηκε και η υιοθέτηση μιας πιο μετριοπαθούς νομισματικής πολιτικής για το 2025.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Έγκριση για ένα πρωτοποριακό σχέδιο παραγωγής κινητήρων υδρογόνου και συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου δόθηκε πρόσφατα στη Yanmar Power Technology Co., Ltd. Το σχέδιο εγκρίθηκε…
Στο αμερικανικό LNG στρέφει το βλέμμα της η ιαπωνική εταιρεία ενέργειας JERA, εστιάζοντας στις προοπτικές που παρέχει με φόντο την ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας…
Παρά τη σύναψη συμφωνίας εκεχειρίας στη Λωρίδα της Γάζας και τις συνεπακόλουθες διαβεβαιώσεις από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης ότι πλοία που δεν συνδέονται…
Αύξηση 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Νοέμβριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2023, έναντι μείωσης 0,1%…
Η εποχή των βιώσιμων θαλάσσιων μεταφορών εξελίσσεται και στη Γερμανία, με την εγκαινίαση του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού καταμαράν φεριμπότ (E-Kat) από την Damen Shipyards.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ