
Σε δημοπρασία βγάζει η κρατική Ukrainian Danube Shipping Company (UDP) το σύνολο του στόλου της, που απαρτίζεται από έξι πλοία, σε μια προσπάθεια να επικεντρωθεί στις ποτάμιες εμπορευματικές μεταφορές και στον εκσυγχρονισμό του αντίστοιχου στόλου, τον οποίο θεωρεί οικονομικά βιωσιμότερο.
Πρόκειται για τα πλοία «Vilkovo» και «Izmail», τα οποία είναι έτοιμα προς χρήση, και τα «Tatarbunar», «Viana do Castelo», «Kiliya» και «Reni», που παραμένουν ανενεργά εδώ και χρόνια.
Στη σχετική ανακοίνωση, η UDP αναφέρει ότι πέρυσι τα συγκεκριμένα πλοία εξυπηρετούσαν τον στόχο της ουκρανικής κυβέρνησης να διασφαλίσει την εξαγωγή γεωργικών προϊόντων από τα λιμάνια του Δούναβη. Μετά την άρση του αποκλεισμού των λιμένων της Οδησσού, οι ναύλοι πήραν την κατιούσα, με αποτέλεσμα η διαχείριση των πλοίων να καθίσταται μη κερδοφόρα. «Τα έσοδα από τη ναύλωση δεν θα καλύψουν τις μελλοντικές δαπάνες συντήρησης και επισκευής των πλοίων. Πρόκειται για ένα προφανώς ασύμφορο έργο για το κράτος», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Η UDP συνεχίζει λέγοντας ότι η ιδιωτικοποίηση των πλοίων μέσω ενός διαφανούς και ανοικτού διαγωνισμού είναι προς το συμφέρον του κράτους και της εταιρείας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ