Τα συνθετικά καύσιμα, γνωστά και ως eFuels, παράγονται μέσω μιας καινοτόμου διαδικασίας που βασίζεται σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, νερό και διοξείδιο του άνθρακα (CO₂). Καθώς η ζήτηση για καύσιμα χαμηλού άνθρακα αυξάνεται ραγδαία, η ανάπτυξη υποδομών παραγωγής eFuel καθίσταται πιο αναγκαία από ποτέ. Σε αυτό το πλαίσιο, η Liquid Wind προχώρησε σε συνεργασία με τη SAMSUNG Engineering & Architecture (E&A), με στόχο την επιτάχυνση της ανάπτυξης και της κατασκευής εγκαταστάσεων παραγωγής eFuel σε περιοχές εκτός Ευρώπης, όπως η Ασία, η Αφρική και η Μέση Ανατολή.
Η συνεργασία συνδυάζει την εξειδίκευση της Liquid Wind στις τεχνολογίες παραγωγής eFuel με την εμπειρία της SAMSUNG E&A στη μηχανική (EPC), στις βιομηχανικές κατασκευές και στις συναρμολογούμενες (modular) εγκαταστάσεις. Αυτή η στρατηγική συμμαχία επικεντρώνεται στη δημιουργία τεχνολογικά προηγμένων εγκαταστάσεων, οι οποίες θα μειώνουν το κόστος παραγωγής, θα επιταχύνουν την υλοποίηση των έργων και θα προάγουν τη βιωσιμότητα.
Η διαδικασία παραγωγής των eFuels ξεκινά με τη χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας για την ηλεκτρόλυση του νερού, κατά την οποία παράγεται υδρογόνο. Το υδρογόνο στη συνέχεια συνδυάζεται με CO₂, που μπορεί να συλλεχθεί είτε από τη βιομηχανική δραστηριότητα είτε από την ατμόσφαιρα, για τη σύνθεση μεθανόλης (eMethanol). Η μέθοδος αυτή προσφέρει μια καθαρή, βιώσιμη εναλλακτική στα παραδοσιακά ορυκτά καύσιμα, ενώ παράλληλα αξιοποιεί το CO₂, υποστηρίζοντας τη λογική της κυκλικής οικονομίας.
Η υιοθέτηση συναρμολογούμενων κατασκευών από τη SAMSUNG E&A επιτρέπει την ταχύτερη υλοποίηση των έργων, μειώνει σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της κατασκευής και το συνολικό κόστος. Αυτή η τεχνολογική προσέγγιση διευκολύνει την παγκόσμια εξάπλωση των εγκαταστάσεων παραγωγής eFuels, φέρνοντας τη βιώσιμη ενέργεια πιο κοντά στην πραγματικότητα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με την αιολική πρόωση να κερδίζει συνεχώς έδαφος στη ναυτιλιακή βιομηχανία, αυξάνονται τα καινοτόμα projects που έχουν ως επίκεντρο την αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας.…
Στα χαμηλότερα επίπεδα της ιστορίας κυμαίνεται η ναυλαγορά των LNG carriers, με ναυλομεσιτικά reports να υπογραμμίζουν χαρακτηριστικά ότι οι ναύλοι έπιασαν «πάτο». Ειδικότερα, βάσει…
Οι πρωτοβουλίες με επίκεντρο τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος των θαλάσσιων μεταφορών βαίνουν πυρετωδώς, με το «Prima Verde» να γράφει ιστορία, όντας το πρώτο…
Την κατάταξή της για τα δέκα κορυφαία ναυτιλιακά κράτη, σε όρους αξίας στόλου, δημοσίευσε η Veson Nautical. Και μπορεί οι πρώτες θέσεις της κατάταξης…
Νέο πρόεδρο εξέλεξε πρόσφατα η InterManager, η Ένωση που εκπροσωπεί τις 3rd party management εταιρείες. Ο Sebastian von Hardenberg, CEO της Bernhard Schulte Shipmanagement…
Ιδιωτικό αεροασθενοφόρο με έξι επιβαίνοντες συνετρίβη χθες Παρασκευή στη Φιλαδέλφεια, στις ανατολικές ΗΠΑ, δύο ημέρες μετά αεροπορική τραγωδία με τους 67 νεκρούς στην Ουάσινγκτον,…
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ