Το μπαράζ παραγγελιών των τελευταίων ετών έχει περιορίσει τα διαθέσιμα slots στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, ανοίγοντας τον δρόμο στα κινεζικά ναυπηγεία που διαθέτουν μεγαλύτερες και περισσότερες υποδομές να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά.
Καθώς οι παραγγελίες για πλοία δεν μειώνονται, τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία σχεδιάζουν την επέκταση των υποδομών τους και σε άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπως υπογραμμίζει δημοσίευμα του Business Korea.
Η Hyundai Mipo του κολοσσού HD Hyundai προσβλέπει σε άνοδο της παραγωγικής ικανότητας του ναυπηγείου της στο Βιετνάμ από 15 πλοία σήμερα σε 23 το 2030. Την ίδια ώρα, η Hyundai Heavy Industries, επίσης θυγατρική της HD Hyundai, διερευνά τρόπους βέλτιστης αξιοποίησης του ναυπηγείου Subic στις Φιλιππίνες. Το συγκεκριμένο ναυπηγείο είχε εκκινήσει λειτουργία ως θυγατρική της HJ Heavy Industries το 2006, όμως έπαυσε λειτουργία το 2019.
Από την πλευρά της, η Hanwha Ocean προχώρησε πρόσφατα σε εξαγορά της Dynamac, που εστιάζεται στις offshore υποδομές, με το βλέμμα της να «πέφτει» στα FPSO και FLNG. Όσον αφορά τη Samsung Heavy Industries, εξετάζει την επέκτασή της σε ναυπηγικές μονάδες της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Με τα εγχώρια ναυπηγεία να λειτουργούν σχεδόν στο 100%, η αύξηση των διαθέσιμων υποδομών συνιστά μονόδρομο για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, προκειμένου να είναι σε θέση να ανταγωνιστούν την Κίνα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ετήσια κατάταξή της με τα ισχυρότερα ναυτιλιακά κράτη από πλευράς αξίας στόλου δημοσίευσε η VesselsValue, με την Ελλάδα να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σχεδόν…
Ετήσια ανάπτυξη για το το 2025, παρόμοια με φέτος της τάξης του +2,4% εκτιμά το ΙΟΒΕ στην τριμηνιαία έκθεση που παρουσίασε σήμερα. Η απασχόληση…
Ανακατατάξεις στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου έχουν επιφέρει οι νέες αμερικανικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας, οι οποίες αποτελούν «τροχοπέδη» για τις εξαγωγές ρωσικού αργού. Ως…
Φυσικές καταστροφές, κυβερνοεπιθέσεις και κλιματική αλλαγή είναι οι κίνδυνοι που απασχολούν περισσότερο τις ελληνικές επιχειρήσεις, σύμφωνα με την έκθεση Allianz Risk Barometer που δόθηκε…
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το πρόγραμμα «Stargate», μέσω του οποίου οι ΗΠΑ αποπειρώνται, μεταξύ άλλων, να διασφαλίσουν την ανταγωνιστικότητά τους στον κλάδο της τεχνολογίας. Το…
Εν μέσω ραγδαίων γεωπολιτικών εξελίξεων, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Saudi Aramco εξέφρασε πρόσφατα τις εκτιμήσεις του ενεργειακού κολοσσού για την επόμενη ημέρα της παγκόσμιας…
Η ακτινογραφία του στόλου ποντοπόρων πλοίων αναδεικνύει τις σημαντικές προοπτικές ανανέωσής του τα επόμενα έτη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Xclusiv, ο παγκόσμιος…
Μετά από 14 έτη αναμονής, τον Ιούνιο του 2023 ικανοποιήθηκαν τα απαραίτητα κριτήρια επικύρωσης της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ. Συνεπώς, από τον Ιούνιο του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ