
Το μπαράζ παραγγελιών των τελευταίων ετών έχει περιορίσει τα διαθέσιμα slots στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, ανοίγοντας τον δρόμο στα κινεζικά ναυπηγεία που διαθέτουν μεγαλύτερες και περισσότερες υποδομές να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά.
Καθώς οι παραγγελίες για πλοία δεν μειώνονται, τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία σχεδιάζουν την επέκταση των υποδομών τους και σε άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπως υπογραμμίζει δημοσίευμα του Business Korea.
Η Hyundai Mipo του κολοσσού HD Hyundai προσβλέπει σε άνοδο της παραγωγικής ικανότητας του ναυπηγείου της στο Βιετνάμ από 15 πλοία σήμερα σε 23 το 2030. Την ίδια ώρα, η Hyundai Heavy Industries, επίσης θυγατρική της HD Hyundai, διερευνά τρόπους βέλτιστης αξιοποίησης του ναυπηγείου Subic στις Φιλιππίνες. Το συγκεκριμένο ναυπηγείο είχε εκκινήσει λειτουργία ως θυγατρική της HJ Heavy Industries το 2006, όμως έπαυσε λειτουργία το 2019.
Από την πλευρά της, η Hanwha Ocean προχώρησε πρόσφατα σε εξαγορά της Dynamac, που εστιάζεται στις offshore υποδομές, με το βλέμμα της να «πέφτει» στα FPSO και FLNG. Όσον αφορά τη Samsung Heavy Industries, εξετάζει την επέκτασή της σε ναυπηγικές μονάδες της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Με τα εγχώρια ναυπηγεία να λειτουργούν σχεδόν στο 100%, η αύξηση των διαθέσιμων υποδομών συνιστά μονόδρομο για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, προκειμένου να είναι σε θέση να ανταγωνιστούν την Κίνα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ