
Η κόντρα για την κορυφή στα routes Ασίας προς Βόρεια Αμερική συνεχίζεται δυναμική στη ναυτιλία γραμμών. Όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Alphaliner, 562 πλοία δραστηριοποιούνται σε routes μεταξύ Άπω Ανατολής και Βόρειας Αμερικής. Τα πλοία αυτά διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 5,37 εκατ. TEUs και συνεπώς αποτελούν άνοδο της τάξεως του 4,2% έναντι του Νοεμβρίου του 2023.
Ειδικότερα, το 17% του παγκόσμιου στόλου δραστηριοποιείται σε τέτοια routes. Μονάχα στα routes Ασίας-Ευρώπης καταγράφονται περισσότερα πλοία, καθώς σε αυτά θεωρείται πως δραστηριοποιείται το 24% του παγκόσμιου στόλου.
Παράλληλα, παρότι ένα στα πέντε πλοία του παγκόσμιου στόλου βρίσκεται υπό τη διαχείριση της MSC, μόλις το 8,2% των πλοίων που δραστηριοποιούνται σε routes Άπω Ανατολής-Βόρειας Αμερικής βρίσκονται υπό τη διαχείριση του κολοσσού τακτικών γραμμών. Το γεγονός αυτό τοποθετεί την κορυφαία liner εταιρεία (σε όρους μεταφορικής ικανότητας στόλου) στην έκτη θέση της κούρσας για την κορυφή των συγκεκριμένων routes.
Από την άλλη, η CMA CGM είναι εκείνη που οδηγεί την κούρσα με ποσοστό 13,2%, ενώ η Maersk ακολουθεί κατά πόδας (13,1%). Τρίτος «διαγωνιζόμενος» η COSCO με ποσοστό 12,9%.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ