
Εντυπωσιακή άνοδο καταγράφει το 2024 ο τομέας της κρουαζιέρας στην Ηγουμενίτσα, με τις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της πόλης να έχουν ήδη τριπλασιαστεί σε σχέση με πέρυσι. Πλέον η πληθώρα επισκεπτών που καταφθάνουν στην πόλη είναι μια νέα πρόκληση, καθώς η Ηγουμενίτσα προσπαθεί να αξιοποιήσει ένα ακόμα «δυνατό χαρτί», αυτό του πολιτιστικού τουρισμού, διευρύνοντας την γκάμα των επιλογών για όσους επιθυμούν να γνωρίσουν την περιοχή.
Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Ηγουμενίτσα και Πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ηπείρου, Παναγιώτη Νταή, μέχρι το 2023 ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που κατέφθανε στο λιμάνι ήταν μονοψήφιος και στις καλύτερες χρονιές δεν ξεπερνούσε τα 7-8 πλοία. Ωστόσο, το 2024 ο αριθμός αυτός έχει τριπλασιαστεί και ανέρχεται στα 28 κρουαζιερόπλοια.
«Οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων αυτήν τη στιγμή κατά κύριο λόγο ακολουθούν τη διαδρομή που τους οδηγεί στα Μετέωρα και είναι ο βασικός προορισμός για τον οποίο τα κρουαζιερόπλοια προσεγγίζουν το λιμάνι της Ηγουμενίτσας», επισήμανε ο κ. Παναγιώτης Νταής.
Ο δήμος Ηγουμενίτσας περιλαμβάνει δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς, με υψηλές προδιαγραφές και πληρότητες, καθώς και παρουσία 5αστερων και 4αστερων ξενοδοχειακών μονάδων. Οι τουρίστες τους θερινούς μήνες επιλέγουν κυρίως τα Σύβοτα, την Πλαταριά και την Πέρδικα. Η Ηγουμενίτσα ως πόλη έχει διερχόμενο τουρισμό, συνεπώς ο τουρισμός στην περιοχή μπορεί να ενισχυθεί και τους υπόλοιπους μήνες με κατεύθυνση την ενδοχώρα και τον φυσιολατρικό και πολιτιστικό τουρισμό.
Τέλος, όσον αφορά την προέλευση των επισκεπτών, την περιοχή επιλέγουν τουρίστες κυρίως από την Ιταλία και την κεντρική Ευρώπη, όπως Γερμανοί, Αυστριακοί και Τσέχοι, καθώς και πολλοί Βαλκάνιοι, ενώ οι τουρίστες που μεταβαίνουν αεροπορικώς με τσάρτερ από το αεροδρόμιο του Ακτίου είναι στην πλειονότητα τους Σκανδιναβοί.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε ανοδική πορεία αναμένεται να κινηθεί η κατανάλωση πετρελαίου στην Κίνα το 2025. Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, επικαλούμενο τις εκτιμήσεις ενός think…
Με φόντο τον στόχο της Ιαπωνίας να μετατρέψει τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στην κύρια μορφή ηλεκτροπαραγωγής έως το 2040, τρεις κορυφαίες ιαπωνικές εταιρείες, οι…
Το οικονομικό κλίμα ενισχύθηκε τον Μάρτιο, με τον σχετικό δείκτη να κλείνει στις 107,7 από τις 106,9 μονάδες τον προηγούμενο μήνα. Σύμφωνα με έρευνα…
Στις προοπτικές του αιθανίου ως εμπορεύματος εστιάζουν ολοένα και περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες, με τα αντίστοιχα πλοία να βρίσκονται στο επίκεντρο πληθώρας πρωτοβουλιών. Στο πλαίσιο…
Η πρόταση της Ουάσιγκτον για επιβολή τελών σε πλοία κινεζικής ναυπήγησης έχει προκαλέσει διχασμένες αντιδράσεις, ακόμα και εντός των συνόρων των ΗΠΑ. Η συγκεκριμένη…
Χαμόγελα για τους Αργεντινούς εξαγωγείς φέρνει το 2025, δεδομένου ότι, την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2025, οι εξαγωγές διαμορφώθηκαν σε υψηλό 10 ετών. Ειδικότερα, όπως αναφέρει…
Τον κρίσιμο ρόλο των λιμένων στην υποστήριξη των προσπαθειών αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, με στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών έως το 2050, υπογραμμίζει πρόσφατη…
Καθώς ο εμπορικός πόλεμος κλιμακώνεται σε διεθνές επίπεδο, ως απότοκο της επιθετικής εξωτερικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ, η αβεβαιότητα στις διεθνείς αγορές αποτέλεσε «τροχοπέδη»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ