Στρατηγική συμφωνία για την εξασφάλιση 250.000 τόνων πράσινης μεθανόλης ετησίως συνήψε η Hapag-Lloyd με την Goldwind με έδρα το Πεκίνο.
Η πράσινη μεθανόλη θα αποτελείται από ένα μείγμα βιομεθανόλης και e-μεθανόλης, εξασφαλίζοντας μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) κατά τουλάχιστον 70%.
Μέχρι το 2030, η Hapag-Lloyd στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου του στόλου της κατά περίπου ένα τρίτο σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2022. Σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα, η παραγγελθείσα ποσότητα πράσινης μεθανόλης μπορεί να εξοικονομήσει συνολικά έως και 400.000 τόνους εκπομπών CO₂e κατά τη λειτουργία του στόλου ετησίως. Η Goldwind σχεδιάζει την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου πράσινης μεθανόλης κοντά στο υφιστάμενο project της στο Hinggan League της Κίνας.
Σημειώνεται επίσης ότι Hapag-Lloyd και Seaspan μετατρέπουν τα συστήματα πρόωσης πέντε υπό ναύλωση πλοίων μεταφορικής ικανότητας 10.100 TEUs σε διπλού καυσίμου μεθανόλης. Στόχος είναι το 2026 να κινούνται αξιοποιώντας την πράσινη μεθανόλη της Goldwind.
Σε συνέχεια της πρόσφατης επενδυτικής απόφασης για 24 νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με κινητήρες διπλού καυσίμου υγροποιημένου φυσικού αερίου χαμηλών εκπομπών, που ανακοινώθηκε στις 6 Νοεμβρίου, η επένδυση στην πράσινη μεθανόλη αποτελεί ένα ακόμα βήμα στις προσπάθειες της Hapag-Lloyd να προετοιμαστεί για ένα μέλλον πολλαπλών καυσίμων και να προωθήσει την αποανθρακοποίηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με σπασμένα φρένα συνεχίζεται η άνοδος της κεφαλαιοποίησης των εταιρειών τεχνολογίας, με την Nvidia να αναδεικνύεται ως η μεγαλύτερη κερδισμένη του 2024. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίζει να κινείται η ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει άνοδο 3% την εβδομάδα με…
Με χαμόγελα έκλεισε το 2024 για τους εργαζομένους της Evergreen, η οποία μοίρασε μπόνους που αντιστοιχεί στις απολαβές 20 μηνών. Σύμφωνα με ΜΜΕ της…
Στις εξαγωγές LNG φαίνεται πως θα εστιάσουν προσεχώς οι χώρες της Βόρειας Αμερικής, καθώς η εξαγωγική τους ικανότητα βρίσκεται σε ρότα υπεργιγάντωσης. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ