Στρατηγική συμφωνία για την εξασφάλιση 250.000 τόνων πράσινης μεθανόλης ετησίως συνήψε η Hapag-Lloyd με την Goldwind με έδρα το Πεκίνο.
Η πράσινη μεθανόλη θα αποτελείται από ένα μείγμα βιομεθανόλης και e-μεθανόλης, εξασφαλίζοντας μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) κατά τουλάχιστον 70%.
Μέχρι το 2030, η Hapag-Lloyd στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου του στόλου της κατά περίπου ένα τρίτο σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2022. Σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα, η παραγγελθείσα ποσότητα πράσινης μεθανόλης μπορεί να εξοικονομήσει συνολικά έως και 400.000 τόνους εκπομπών CO₂e κατά τη λειτουργία του στόλου ετησίως. Η Goldwind σχεδιάζει την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου πράσινης μεθανόλης κοντά στο υφιστάμενο project της στο Hinggan League της Κίνας.
Σημειώνεται επίσης ότι Hapag-Lloyd και Seaspan μετατρέπουν τα συστήματα πρόωσης πέντε υπό ναύλωση πλοίων μεταφορικής ικανότητας 10.100 TEUs σε διπλού καυσίμου μεθανόλης. Στόχος είναι το 2026 να κινούνται αξιοποιώντας την πράσινη μεθανόλη της Goldwind.
Σε συνέχεια της πρόσφατης επενδυτικής απόφασης για 24 νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με κινητήρες διπλού καυσίμου υγροποιημένου φυσικού αερίου χαμηλών εκπομπών, που ανακοινώθηκε στις 6 Νοεμβρίου, η επένδυση στην πράσινη μεθανόλη αποτελεί ένα ακόμα βήμα στις προσπάθειες της Hapag-Lloyd να προετοιμαστεί για ένα μέλλον πολλαπλών καυσίμων και να προωθήσει την αποανθρακοποίηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πολιτική που αναμένεται να χαράξει ο Ντόναλντ Τραμπ θα πονοκεφαλιάσει τις ασιατικές οικονομίες, ή τουλάχιστον αυτή η εκτίμηση αντανακλάται από τις κινήσεις των…
Η πυρηνική τεχνολογία συνεχίζει να αναπτύσσεται για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας, θέτοντας τα θεμέλια για τη βιωσιμότητα. Πρόσφατα ανακοινώθηκε η συνεργασία μεταξύ της Westinghouse…
Καθώς ο νεοεκλεγείς πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ μοιάζει αδιάλλακτος όσον αφορά την επιβολή δασμών ακόμα και στις αμερικανικές εισαγωγές πετρελαίου από τον Καναδά…
Σε δυναμική κίνηση ανανέωσης του στόλου της προχωρά η Maersk δεύτερη ισχυρότερη εταιρεία στη ναυτιλία γραμμών σε όρους μεταφορικής ικανότητας. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης,…
Την εισχώρησή της στην αγορά των Capesizes γνωστοποίησε μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η DryDel με επικεφαλής τον κ. Κώστα Δελαπόρτα. Ειδικότερα, η…
Ο ετήσιος πληθωρισμός της ζώνης του ευρώ αναμένεται να αυξηθεί στο 2,3% τον Νοέμβριο του 2024, από 2% τον Οκτώβριο, σύμφωνα με προκαταρκτική εκτίμηση…
Η Νορβηγία δεν θα εκδώσει, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί, άδειες για εξορύξεις βαθέων υδάτων στα χωρικά της ύδατα το 2025, ανακοίνωσε σήμερα ένα κόμμα…
Η χρήση ανανεώσιμων βιοκαυσίμων στη ναυτιλία προωθεί τη μετάβαση σε φιλικότερα προς το περιβάλλον καύσιμα. Ωστόσο, η εισαγωγή μη τυποποιημένων συστατικών, όπως το Υγρό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ