
Απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τον φιλόδοξο στόχο της TotalEnegies, που προσβλέπει την αποανθρακοποίηση των ευρωπαϊκών διυλιστηρίων της έως το 2030, χαρακτηρίζεται η νέα συμφωνία που ανακοίνωσε πρόσφατα ο γαλλικός κολοσσός ενέργειας.
Συγκεκριμένα, TotalEnergies και Air Liquide ενώνουν τις δυνάμεις τους με επίκεντρο την παραγωγή πράσινου υδρογόνου στο βιοδιυλιστήριο La Mède, που βρίσκεται στη νοτιοανατολική Γαλλία, με μια νέα επένδυση ύψους 150 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, η Air Liquide πρόκειται να κατασκευάσει και να λειτουργήσει, αρχής γενομένης από το 2028, μια νέα μονάδα παραγωγικής ικανότητας 25.000 τόνων ανανεώσιμου υδρογόνου ετησίως. Η εν λόγω μονάδα θα ανακυκλώνει παραπροϊόντα από το βιοδιυλιστήριο La Mède της TotalEnergies και εν συνεχεία θα αξιοποιεί το παραγόμενο υδρογόνο για την παραγωγή βιοντίζελ και βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF).
Αξίζει να σημειωθεί ότι το εν λόγω project έρχεται να συμπληρώσει το project Masshylia για την παραγωγή επίσης πράσινου υδρογόνου, το οποίο επίσης τρέχει η TotalEnergies σε συνεργασία με την ENGIE. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, τα δύο projects αναμένεται να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του βιοδιυλιστηρίου La Mède κατά 130.000 τόνους ετησίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου έλαβαν χώρα εκλογές στη Γερμανία, με τους συντηρητικούς να επικρατούν. Δεύτερη σε ψήφους η ΑfD (Εναλλακτική για τη Γερμανία), γεγονός…
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ