Η MSC Cruises ξεκίνησε τη Δευτέρα 18 Νοεμβρίου την πρώτη της χειμερινή σεζόν κρουαζιέρας στην Ελλάδα, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που η εταιρεία δραστηριοποιείται στη χώρα όλο τον χρόνο.
Όλο τον χειμώνα, το «MSC Sinfonia» το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει έως και 2.646 επιβάτες, θα πραγματοποιεί κάθε εβδομάδα κρουαζιέρες από τον Πειραιά, με δρομολόγια επτά διανυκτερεύσεων που περιλαμβάνουν επισκέψεις στην Κέρκυρα κι σε ποικιλία μεσογειακών προορισμών, όπως η Σμύρνη και η Κωνσταντινούπολη στην Τουρκία και το Μπάρι στην Ιταλία.
Η εξέλιξη αυτή ευθυγραμμίζεται με το πενταετές σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης της χώρας, που στοχεύει στην επέκταση της τουριστικής περιόδου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, αξιοποιώντας την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά, την ποικιλία φυσικών τοπίων και το ήπιο χειμερινό κλίμα της Ελλάδας για να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες εκτός της περιόδου αιχμής.
Παράλληλα, ο ρόλος του Πειραιά ως λιμένα επιβίβασης ενισχύει τον ευρύτερο τουριστικό και οικονομικό αντίκτυπο στην περιοχή, καθώς διεθνείς επισκέπτες θα φτάσουν με πτήσεις στην Ελλάδα και πολλοί από αυτούς θα παρατείνουν τις διακοπές τους, με παραμονή πριν ή μετά την κρουαζιέρα σε ελληνικά θέρετρα και πόλεις.
Κατά τη διάρκεια τόσο της θερινής όσο και της χειμερινής περιόδου, η MSC Cruises προσφέρει πάνω από 40 διαφορετικές εκδρομές στην ξηρά σε όλους τους ελληνικούς προορισμούς που επισκέπτονται τα κρουαζιερόπλοιά της, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τοπικούς προμηθευτές και συνεργαζόμενη για ξεναγήσεις, εισιτήρια και επισκέψεις με ελληνικές επιχειρήσεις. Αυτές οι εκδρομές όχι μόνο υποστηρίζουν τις τοπικές οικονομίες, αλλά ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να γνωρίσουν καλύτερα τον ελληνικό πολιτισμό, να γευτούν την ελληνική κουζίνα και να μάθουν την ελληνική ιστορία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Έγκριση για ένα πρωτοποριακό σχέδιο παραγωγής κινητήρων υδρογόνου και συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου δόθηκε πρόσφατα στη Yanmar Power Technology Co., Ltd. Το σχέδιο εγκρίθηκε…
Στο αμερικανικό LNG στρέφει το βλέμμα της η ιαπωνική εταιρεία ενέργειας JERA, εστιάζοντας στις προοπτικές που παρέχει με φόντο την ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας…
Παρά τη σύναψη συμφωνίας εκεχειρίας στη Λωρίδα της Γάζας και τις συνεπακόλουθες διαβεβαιώσεις από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης ότι πλοία που δεν συνδέονται…
Αύξηση 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Νοέμβριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2023, έναντι μείωσης 0,1%…
Η εποχή των βιώσιμων θαλάσσιων μεταφορών εξελίσσεται και στη Γερμανία, με την εγκαινίαση του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού καταμαράν φεριμπότ (E-Kat) από την Damen Shipyards.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ