
Ένας χρόνος συμπληρώνεται αισίως από την κατάληψη του «Galaxy Leader» και τη σύλληψη του 25μελούς πληρώματός του από τους Χούθι.
Στο πλαίσιο αυτό, ο γενικός γραμματέας του ICS, Guy Platten, στο περιθώριο συνεδρίου στο Χονγκ Κονγκ τόνισε ότι η ζωή αθώων ναυτικών και των οικογενειών τους άλλαξε από γεγονότα εκτός του ελέγχου τους: «Οι ναυτικοί, ορισμένοι από τους οποίους βρίσκονται στη θάλασσα εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, κρατούνται παρά τη θέλησή τους και έχουν μόνο περιορισμένη επαφή με τις οικογένειές τους, τους φίλους και τους αγαπημένους τους. Η σκέψη μας είναι στους ναυτικούς και σε όλους τους πληγέντες αυτή τη στιγμή. Συνεχίζουμε να ζητάμε να επικρατήσει η ανθρωπιά, με στόχο την άμεση απελευθέρωσή τους».
Από την πλευρά του ο David Loosley, γενικός γραμματέας και CEO της BIMCO σημειώνει: «Σήμερα συμπληρώνεται ένας χρόνος από την πειρατεία του ‘’Galaxy Leader’’ στην Ερυθρά Θάλασσα, δηλαδή 365 ημέρες κατά τη διάρκεια των οποίων 25 αθώοι άνθρωποι βρίσκονται υπό τεράστια ψυχολογική πίεση και επιθυμούν απεγνωσμένα να επανενωθούν με τις οικογένειές τους. Όταν οι 25 ναυτικοί επιβιβάστηκαν στο Galaxy Leader, δεν περίμεναν ότι θα δέχονταν επίθεση και ότι θα τους έπαιρναν ομήρους υπό την απειλή όπλων ενώ έκαναν τη δουλειά τους. Έχουμε ζητήσει την απελευθέρωση του πληρώματος του ‘’Galaxy Leader’’ στο παρελθόν και σήμερα ζητάμε την απελευθέρωσή τους για άλλη μια φορά. Οι ναυτικοί δεν πρέπει ποτέ να κρατούνται όμηροι, δεν πρέπει ποτέ να δέχονται πυροβολισμούς και δεν πρέπει ποτέ να αποτελούν παράπλευρες απώλειες ενώ κάνουν τη δουλειά τους».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ