Την εκκίνηση της Ship Recycling Alliance, της συμμαχίας που θα έχει ως στόχο την επιτάχυνση της υιοθέτησης ασφαλών και φιλικών προς το περιβάλλον ανακυκλώσεων πλοίων, ανακοίνωσε η BIMCO.
Η συμμαχία θα συντονίσει τις φωνές της βιομηχανίας ανακύκλωσης πλοίων και της ναυτιλιακής βιομηχανίας και θα συμβάλει στη διευκόλυνση της παγκόσμιας εφαρμογής της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ.
Τον Ιούνιο του 2025, η Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ θα τεθεί σε ισχύ. Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε μια εποχή που εκτιμάται ότι περισσότερα από 15.000 πλοία θα ανακυκλωθούν τα επόμενα δέκα χρόνια και η ανάγκη για συμμορφούμενα ναυπηγεία από τα κύρια κράτη ανακύκλωσης, όπως η Ινδία, το Μπανγκλαντές και το Πακιστάν, είναι κρίσιμη.
Στην ανακοίνωση της BIMCO σημειώνεται ότι «σήμερα, μόνο μια μειοψηφία πλοιοκτητών επιλέγει την εθελοντική ανακύκλωση σύμφωνα με τη Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ. Ως εκ τούτου, ο συντονισμός των φωνών των βιομηχανιών είναι ζωτικής σημασίας».
«Μέρος της βιομηχανίας ανακύκλωσης πλοίων προσπαθεί ήδη να ανταποκριθεί στα πρότυπα της σύμβασης πριν από την έναρξη ισχύος της. Για να πετύχουμε την ανακύκλωση των πλοίων μας με υπευθυνότητα και ασφάλεια για τους ανθρώπους και το περιβάλλον, πρέπει όλοι οι stakeholders να συμμετάσχουν και να επιταχύνουν τις προσπάθειές τους. Η Ship Recycling Alliance θα φέρει κοντά τους stakeholders, θα συμβουλεύσει τις ρυθμιστικές αρχές και θα ευαισθητοποιήσει το κοινό», αναφέρει ο γενικός γραμματέας και διευθύνων σύμβουλος της BIMCO, David Loosley.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η εν λόγω συμμαχία θα είναι επιφορτισμένη με το να είναι σε ανοικτή επικοινωνία με τον ΙΜΟ, τη Γραμματεία της Σύμβασης της Βασιλείας (BC) και τα κράτη-συμβαλλόμενα μέρη αυτών των οργανισμών, ώστε να επιτευχθεί νομική σαφήνεια σχετικά με την αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο συμβάσεων.
Ιδρυτικά μέλη της συμμαχίας είναι οι εξής φορείς/οργανισμοί και εταιρείες: BIMCO, Bangladesh Ship Breakers and Recyclers Association (BSBRA), Turkish Ship Recycling Industry Association (GEMISANDER), GMS, Guideship, Pakistan Ship Breakers and Recyclers Association (PSBRA), Ship Recycling Industries Association of India (SRIA), International Ship Recycling Association (ISRA), Wirana και Bansal Group.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς η Κίνα επιδιώκει να αυξήσει τις εξαγωγές της εκτός των ΗΠΑ, σημαντικές μεταβολές παρατηρούνται στο παγκόσμιο εμπόριο με την αναδιαμόρφωση των routes και…
«Χρόνια Πολλά στη Νάξο η οποία γιορτάζει σήμερα και είναι μεγάλη η χαρά και ευτυχής η συγκυρία που βρισκόμαστε σε αυτό το τόσο όμορφο…
Oι T-Ports και Narungga Nation Aboriginal Corp. εγκαινίασαν πρόσφατα ένα νέο λιμάνι στη Νότια Αυστραλία, με εξαγωγική δυναμικότητα 500.000 τόνων σιτηρών ετησίως. Η T-Ports…
Η στρατηγική σημασία των μικροκυκλωμάτων στο μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας είναι εμφανής και αντανακλάται από τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι κυβερνήσεις διεθνώς. Στο πλαίσιο…
H νέα κυβέρνηση της Σρι Λάνκα διαμήνυσε ότι θα ξανανοίξει την έρευνα για την πυρκαγιά στο «X-Press Pearl», που οδήγησε στη βύθισή του και…
Την πιθανότητα να επιβραδυνθεί η ανάπτυξη των πράσινων ναυτιλιακών διαδρόμων στο μέλλον αναδεικνύει ετήσια έκθεση των Getting to Zero Coalition και Global Maritime Forum.…
Κατηγορίες απαγγέλθηκαν από αμερικανούς εισαγγελείς σε βάρος του ινδού δισεκατομμυριούχου Γκόταμ Αντάνι για το φερόμενο ρόλο του σε υπόθεση δωροδοκίας 265 εκατομμυρίων δολαρίων, βυθίζοντας…
Φορτηγό πλοίο σημαίας Μπελίζ με 10 αλλοδαπούς ναυτικούς προσάραξε σε αμμώδη αβαθή στη θαλάσσια περιοχή 0,8 ναυτικά μίλια δυτικά του λιμένα Αντιρρίου στον Πατραϊκό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ