Τα προσεχή έτη πολλά νέα και μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να κατακλύσουν τόσο την ευρωπαϊκή όσο και την αμερικανική αγορά. Στην προσπάθειά τους οι αυτοκινητοβιομηχανίες να αποφύγουν τα πρόστιμα, προτιμούν να πωλούν ακόμη και με ζημία τα ηλεκτρικά οχήματα, παρά να πληρώσουν το βαρύ πρόστιμο που θα τους επιβληθεί λόγω των ρύπων από το 2025. Έτσι μειώνουν τις αρχικές τιμές, προχωρούν σε προσφορές και προωθούν τα προϊόντα τους ως περισσότερο ελκυστικά.
Από την άλλη, πολύ σύντομα θα λήξουν πολλά από τα συμβόλαια των εταιρειών μίσθωσης που έχουν υπογράψει τα προηγούμενα χρόνια με ιδιώτες και επαγγελματίες. Σύμφωνα με μελέτη της JD Power, μόνο στις ΗΠΑ το 2026 θα λήξουν πάνω από 250.000 μισθώσεις, ενώ κάτι αντίστοιχο θα γίνει και στην Ευρώπη. Αυτή η κατάσταση θα αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων, δίνοντας τη δυνατότητα σε περισσότερους καταναλωτές να αποκτήσουν ένα ηλεκτρικό όχημα. Παράλληλα, με τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορέσουν να ανανεωθούν και οι γερασμένοι στόλοι της Ευρώπης.
Τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα θα μειώσουν τις τιμές στην αγορά. Σύμφωνα με την έκθεση «E-Vision Intelligence» του φετινού Οκτωβρίου της JD Power, οι μισθώσεις νέων ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 355% το 2023 και 88% τον Σεπτέμβριο του 2024. Αυτό ουσιαστικά επιβεβαιώνει ότι σε 2-3 χρόνια που θα επιστρέψουν στην αγορά όλα αυτά τα οχήματα που μισθώθηκαν, θα επιφέρουν σημαντική πτώση των τιμών των μεταχειρισμένων.
Με δεδομένο ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα συνεχίσουν να παράγουν βελτιωμένα ηλεκτρικά μοντέλα με καλύτερη αυτονομία, με περισσότερα συστήματα υποβοήθησης και σε πιο προσιτές τιμές, τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα ενδεχομένως να αποτελέσουν μια καλή λύση. Σε κάθε περίπτωση, ο χάρτης της αυτοκίνησης θα αλλάξει πολύ σύντομα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συμφωνία για την ενίσχυση της συνεργασίας τόσο στο θαλάσσιο πεδίο όσο και στο επίπεδο της ανταλλαγής πληροφοριών με βασικό στόχο την πάταξη των εγκληματικών…
Εκ νέου σε αναθεώρηση των εκτιμήσεών του για την ανάπτυξη της ζήτησης πετρελαίου προχώρησε ο OPEC. Πρόκειται για το πιο πρόσφατο πισωγύρισμα του γιγάντιου…
Από το 2025, η ITA Airways θα συνδέει με απευθείας πτήσεις Ιταλία και Λιβύη. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, η εταιρεία ξεκινά δρομολόγιο από…
Η οικονομική ατζέντα του Ντόναλντ Τραμπ απειλεί να επαναφέρει τον πληθωρισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες και να βλάψει την οικονομική ανάπτυξη σε ολόκληρο τον κόσμο,…
Τη συμμετοχή της στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ για την ερχόμενη Τετάρτη 20/11, αποφάσισε ομόφωνα στη σημερινή της συνεδρίαση, η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής…
Διατηρείται το θετικό κλίμα στην αγορά ομολόγων, καθώς οι επενδυτές προεξοφλούν μία ακόμη μείωση των επιτοκίων από την Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) πριν από…
Γεύμα εργασίας διοργάνωσε η Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιώς την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου, στο επίκεντρο του οποίου βρέθηκε η περίοδος 1974 έως 2024 και συγκεκριμένα τα…
Περιορισμένος είναι ο αριθμός πλοίων που πωλούνται προς διάλυση το 2024, καθώς την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου πωλήθηκαν προς διάλυση 146 bulk carriers, tankers, containerships και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ