
Η τεχνολογία υδρογόνου συνεχίζει να εξελίσσεται και να συμβάλλει στην παγκόσμια προσπάθεια για καθαρές μορφές ενέργειας, με μια σημαντική νέα προσθήκη στον τομέα των υπερυψηλής πίεσης και υψηλής ροής συμπιεστών υδρογόνου. Ο νέος συμπιεστής VD4-250GH-OL, με δυνατότητες συμπίεσης υδρογόνου έως και 50 MPa και ροή 100 kg/h, αναπτύχθηκε ειδικά για να υποστηρίξει τον πρώτο υπεράκτιο σταθμό υδρογόνου της Ιαπωνίας. Ο συγκεκριμένος σταθμός προορίζεται ειδικά για την τροφοδοσία υδρογονοκίνητων πλοίων.
Ο συμπιεστής VD4-250GH-OL διαθέτει σύγχρονες τεχνολογίες, που εξασφαλίζουν σταθερή συμπίεση υδρογόνου με ελάχιστο χρόνο διακοπής, βασισμένες σε τεχνογνωσία της MITSUI E&S. Από κατασκευαστική άποψη, η μικρή διάσταση του συμπιεστή τον καθιστά ιδανικό για ευέλικτη χρήση σε εγκαταστάσεις όπου η εξοικονόμηση χώρου είναι καίριας σημασίας. Ο συμπιεστής αυτός μπορεί να υποστηρίξει τόσο τη μεταφορά όσο και την τροφοδοσία υδρογόνου.
Ο νέος συμπιεστής προορίζεται να χρησιμοποιηθεί στον υπεράκτιο σταθμό υδρογόνου που κατασκευάζει η JPN H2YDRO, στο πλαίσιο του έργου «Zero Emission Ships Project» του Nippon Foundation, με στόχο την επίτευξη αποανθρακοποίησης στη ναυτιλία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ