
Η Air France ανέστειλε προληπτικά «μέχρι νεοτέρας» χθες Κυριακή κάθε υπέρπτηση στη ζώνη της Ερυθράς Θάλασσας, αφού πλήρωμα ανέφερε πως παρατήρησε «φωτεινό αντικείμενο» πάνω από το Σουδάν, γνωστοποίησε ο γαλλικός αερομεταφορέας.
«Η Air France επιβεβαιώνει ότι προληπτικά, η εταιρεία αποφάσισε να αναστείλει μέχρι νεοτέρας εντολής τις υπερπτήσεις στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας», σύμφωνα με ανακοίνωσή της που περιήλθε σε γνώση του Γαλλικού Πρακτορείου.
«Η απόφαση ακολουθεί την παρατήρηση από πλήρωμα φωτεινού αντικειμένου σε μεγάλο ύψος στην ζώνη του Σουδάν», πρόσθεσε.
Η Air France διευκρίνισε πως η πορεία που ακολούθησαν ορισμένα αεροσκάφη της τροποποιήθηκε και κάποια έκαναν αναστροφή κι επέστρεψα στα αεροδρόμια από όπου είχαν αναχωρήσει.
Οι πτήσεις 473 (Μαυρίκιος-Παρίσι), 648 (Παρίσι-Λα Ρεϊνιόν) και 470 (Παρίσι-Μαυρίκιος) έγιναν με τροποποίηση της πορείας τους, κάτι που επιμήκυνε τον χρόνο πτήσης, διευκρίνισε η εταιρεία.
Όμως οι πτήσεις 934 (Παρίσι-Ανταναναρίβο) και 814 (Παρίσι-Ναϊρόμπι) χρειάστηκε να ακυρωθούν, τα αεροσκάφη επέστρεψαν στην πρωτεύουσα της Γαλλίας και θα αναχωρήσουν ξανά όταν είναι εφικτό, πρόσθεσε.
Η Air France υπενθύμισε ότι η ασφάλεια των πελατών και των πληρωμάτων της αποτελεί «απόλυτη» και «επιτακτική» προτεραιότητα κι ότι παρακολουθεί μόνιμα την εξέλιξη της γεωπολιτικής κατάστασης σε περιοχές τις οποίες εξυπηρετεί ή από τις οποίες διέρχονται αεροσκάφη της για να εγγυάται το «υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας» των πτήσεών της.
Είναι η μοναδική που έλαβε τέτοιο μέτρο προληπτικά, σύμφωνα με πηγή του Γαλλικού Πρακτορείου στον κλάδο των αερομεταφορών, η οποία υπογράμμισε πως ο εναέριος χώρας στην περιοχή δεν έχει κλείσει.
Η κατάσταση στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας χαρακτηρίζεται εξαιρετικά επικίνδυνη, εξαιτίας τόσο του πολέμου στο Σουδάν από τον Απρίλιο του 2023, όσο και των αλλεπάλληλων επιθέσεων από τον Νοέμβριο του 2023 των ανταρτών Χούθι της Υεμένης εναντίον πλοίων που κατ’ αυτούς συνδέονται με το Ισραήλ, εξαιτίας του πολέμου στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στις ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις και τη Χαμάς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ