Από βουτιά σε βουτιά συνεχίζουν οι ναύλοι των LNG carriers, με τη Λεκάνη του Ατλαντικού να αποτελεί περιοχή κατάρρευσης των ναύλων. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των LNG carriers μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. σημείωσαν πτώση $7.500/ημέρα την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου. Πλέον, στη Λεκάνη του Ατλαντικού το κόστος ναύλωσης ενός LNGC τέτοιας μεταφορικής ικανότητας ανέρχεται σε μόλις $10.000/ημέρα.
Την ίδια ώρα, ανατολικά του Σουέζ, στη Λεκάνη του Ειρηνικού, το κόστος ναύλωσης ενός LNG carrier παρόμοιων προδιαγραφών ανέρχεται σε $22.000/ημέρα, έπειτα από πτώση $8.000, όπως καταδεικνύουν δεδομένα της Fearnleys.
Παράλληλα, προβληματισμό προκαλούν τα δεδομένα και στην αγορά χρονοναυλώσεων. Το κόστος ναύλωσης ενός TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. σε συμβόλαια διάρκειας ενός έτους ανέρχεται πλέον σε $30.000/ημέρα, έπειτα από εβδομαδιαία πτώση $7.000/ημέρα. Το γεγονός αυτό υπογραμμίζει ότι οι προοπτικές της ναυλαγοράς βραχυπρόθεσμα παραμένουν μάλλον απαισιόδοξες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Κωστής Φραγκούλης, επικεφαλής της Franman, Πρόεδρος του Propeller Club Πειραιά και Α’ Αντιπρόεδρος του International Propeller, τιμήθηκε ως Παγκόσμιο Μέλος της Χρονιάς (2024…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το γ΄ τρίμηνο του 2024 προχώρησε την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου η Costamare, με επικεφαλής τον κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντακόπουλο.…
Η σπουδαία και ανιδιοτελής προσφορά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, μέσω της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, στην Ελληνική Αστυνομία, που αφορά στη δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής,…
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επ’ αόριστον απεργία των εργαζομένων στον λιμένα του Μόντρεαλ, η οποία ξεκίνησε τις πρωινές ώρες της Πέμπτης 31 Οκτωβρίου. Συγκεκριμένα,…
Την πτωτική πορεία της ευρωπαϊκής ζήτησης ντίζελ πιθανότατα θα ανατρέψει το γεγονός ότι η Μεσόγειος Θάλασσα θα γίνει ECA από τον Μάιο του 2025,…
Η ευρεία υιοθέτηση της αμμωνίας ως μελλοντικού καυσίμου της ναυτιλίας παρουσιάζει τεχνικές προκλήσεις, λόγω της εγγενούς τοξικότητάς της, που απαιτεί μέτρα ασφαλείας και ειδικό…
Αντιμέτωπη με τις παράπλευρες απώλειες των κυρώσεων της Δύσης κατά της Ρωσίας βρίσκεται η TotalEnergies, η οποία βλέπει σημαντικά κεφάλαια να εγκλωβίζονται στη Ρωσία.…
Η αιολική πρόωση κάνει ακόμα ένα βήμα στη ναυτιλία, με την εγκατάσταση κυλίνδρων αναρρόφησης eSAILs σε πλοία τύπου tanker/bulker της Klaveness Combination Carriers ASA…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ