Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το γ΄ τρίμηνο του 2024 προχώρησε την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου η Costamare, με επικεφαλής τον κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντακόπουλο. Πιο συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία κατέγραψε κέρδη $75,5 εκατ. το γ΄ τρίμηνο του έτους.
Επιπλέον, η εταιρεία ήλθε σε συμφωνία για την απόκτηση τριών πλοίων, ενός Capesize ναυπηγημένου το 2011, το οποίο θα λάβει το όνομα «Magnes», ενός Ultramax ναυπηγημένου το 2014, που θα λάβει το όνομα «Alwine», και ενός Ultramax ναυπηγημένου το 2015, που θα λάβει το όνομα «August». Η παραλαβή των τριών πλοίων αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του α΄ τριμήνου του επόμενου έτους.
Οι παραπάνω κινήσεις συνιστούν κινήσεις ανανέωσης του στόλου της εταιρείας, καθώς η Costamare προχώρησε ταυτόχρονα στη σύναψη συμφωνιών για την πώληση τριών bulkcarriers, δύο εκ των οποίων έχουν ναυπηγηθεί το 2009 και το άλλο το 2012.
Ο CFO της Costamare, κ. Γρηγόρης Ζήκος, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η αγορά των containerships παραμένει χωρισμένη σε δύο μέρη, μεταξύ των πλοίων μεγαλύτερου μεγέθους, όπου η προσφορά είναι περιορισμένη, και των πλοίων μικρότερου μεγέθους, όπου η διαθεσιμότητα του τονάζ είναι υψηλότερη. Καθώς τα πλοία μεγαλύτερου τονάζ δεν είναι σε θέση να καλύψουν την προσφορά, οι ναύλοι τους θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα».
Επιπλέον, ο κ. Ζήκος πρόσθεσε: «Στην αγορά των dry, συνεχίζουμε με τη στρατηγική ανανέωσης του στόλου μας και αύξησης του μέσου μεγέθους των πλοίων: Κατά το γ΄ τρίμηνο συμφωνήσαμε την απόκτηση δύο Ultramax πλοίων, ενός ναυπηγημένου το 2014 και ενός το 2015, αλλά και την απόκτηση ενός Capesize ναυπηγημένου το 2011, ενώ προχωρήσαμε στην πώληση μικρότερου τονάζ».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την τελετή ονοματοδοσίας ενός ακόμα νεότευκτου LNG carrier γιόρτασε πρόσφατα η Mitsui O.S.K. Lines (MOL). Σύμφωνα με ανάρτηση της ιαπωνικής εταιρείας στα μέσα κοινωνικής…
Ανοδικές μεν, περιορισμένες δε είναι οι πρόσφατες τάσεις που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, η…
Ένα ορόσημο για το φιλόδοξο και καινοτόμο project της με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών ανακοίνωσε η TOWT. Συγκεκριμένα, το ιστιοφόρο εμπορικό πλοίο…
Νέα σελίδα ανοίγεται για τα ιστορικά ναυπηγεία της βρετανικής εταιρείας Harland & Wolff, καθώς πρόσφατα ολοκληρώθηκε η εξαγορά τους από τον κρατικό ναυπηγικό όμιλο…
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ