Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το γ΄ τρίμηνο του 2024 προχώρησε την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου η Costamare, με επικεφαλής τον κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντακόπουλο. Πιο συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία κατέγραψε κέρδη $75,5 εκατ. το γ΄ τρίμηνο του έτους.
Επιπλέον, η εταιρεία ήλθε σε συμφωνία για την απόκτηση τριών πλοίων, ενός Capesize ναυπηγημένου το 2011, το οποίο θα λάβει το όνομα «Magnes», ενός Ultramax ναυπηγημένου το 2014, που θα λάβει το όνομα «Alwine», και ενός Ultramax ναυπηγημένου το 2015, που θα λάβει το όνομα «August». Η παραλαβή των τριών πλοίων αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του α΄ τριμήνου του επόμενου έτους.
Οι παραπάνω κινήσεις συνιστούν κινήσεις ανανέωσης του στόλου της εταιρείας, καθώς η Costamare προχώρησε ταυτόχρονα στη σύναψη συμφωνιών για την πώληση τριών bulkcarriers, δύο εκ των οποίων έχουν ναυπηγηθεί το 2009 και το άλλο το 2012.
Ο CFO της Costamare, κ. Γρηγόρης Ζήκος, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η αγορά των containerships παραμένει χωρισμένη σε δύο μέρη, μεταξύ των πλοίων μεγαλύτερου μεγέθους, όπου η προσφορά είναι περιορισμένη, και των πλοίων μικρότερου μεγέθους, όπου η διαθεσιμότητα του τονάζ είναι υψηλότερη. Καθώς τα πλοία μεγαλύτερου τονάζ δεν είναι σε θέση να καλύψουν την προσφορά, οι ναύλοι τους θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα».
Επιπλέον, ο κ. Ζήκος πρόσθεσε: «Στην αγορά των dry, συνεχίζουμε με τη στρατηγική ανανέωσης του στόλου μας και αύξησης του μέσου μεγέθους των πλοίων: Κατά το γ΄ τρίμηνο συμφωνήσαμε την απόκτηση δύο Ultramax πλοίων, ενός ναυπηγημένου το 2014 και ενός το 2015, αλλά και την απόκτηση ενός Capesize ναυπηγημένου το 2011, ενώ προχωρήσαμε στην πώληση μικρότερου τονάζ».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Κωστής Φραγκούλης, επικεφαλής της Franman, Πρόεδρος του Propeller Club Πειραιά και Α’ Αντιπρόεδρος του International Propeller, τιμήθηκε ως Παγκόσμιο Μέλος της Χρονιάς (2024…
Από βουτιά σε βουτιά συνεχίζουν οι ναύλοι των LNG carriers, με τη Λεκάνη του Ατλαντικού να αποτελεί περιοχή κατάρρευσης των ναύλων. Πιο συγκεκριμένα, βάσει…
Η σπουδαία και ανιδιοτελής προσφορά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, μέσω της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, στην Ελληνική Αστυνομία, που αφορά στη δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής,…
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επ’ αόριστον απεργία των εργαζομένων στον λιμένα του Μόντρεαλ, η οποία ξεκίνησε τις πρωινές ώρες της Πέμπτης 31 Οκτωβρίου. Συγκεκριμένα,…
Την πτωτική πορεία της ευρωπαϊκής ζήτησης ντίζελ πιθανότατα θα ανατρέψει το γεγονός ότι η Μεσόγειος Θάλασσα θα γίνει ECA από τον Μάιο του 2025,…
Η ευρεία υιοθέτηση της αμμωνίας ως μελλοντικού καυσίμου της ναυτιλίας παρουσιάζει τεχνικές προκλήσεις, λόγω της εγγενούς τοξικότητάς της, που απαιτεί μέτρα ασφαλείας και ειδικό…
Αντιμέτωπη με τις παράπλευρες απώλειες των κυρώσεων της Δύσης κατά της Ρωσίας βρίσκεται η TotalEnergies, η οποία βλέπει σημαντικά κεφάλαια να εγκλωβίζονται στη Ρωσία.…
Η αιολική πρόωση κάνει ακόμα ένα βήμα στη ναυτιλία, με την εγκατάσταση κυλίνδρων αναρρόφησης eSAILs σε πλοία τύπου tanker/bulker της Klaveness Combination Carriers ASA…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ