Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το γ΄ τρίμηνο του 2024 προχώρησε την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου η Costamare, με επικεφαλής τον κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντακόπουλο. Πιο συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία κατέγραψε κέρδη $75,5 εκατ. το γ΄ τρίμηνο του έτους.
Επιπλέον, η εταιρεία ήλθε σε συμφωνία για την απόκτηση τριών πλοίων, ενός Capesize ναυπηγημένου το 2011, το οποίο θα λάβει το όνομα «Magnes», ενός Ultramax ναυπηγημένου το 2014, που θα λάβει το όνομα «Alwine», και ενός Ultramax ναυπηγημένου το 2015, που θα λάβει το όνομα «August». Η παραλαβή των τριών πλοίων αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του α΄ τριμήνου του επόμενου έτους.
Οι παραπάνω κινήσεις συνιστούν κινήσεις ανανέωσης του στόλου της εταιρείας, καθώς η Costamare προχώρησε ταυτόχρονα στη σύναψη συμφωνιών για την πώληση τριών bulkcarriers, δύο εκ των οποίων έχουν ναυπηγηθεί το 2009 και το άλλο το 2012.
Ο CFO της Costamare, κ. Γρηγόρης Ζήκος, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η αγορά των containerships παραμένει χωρισμένη σε δύο μέρη, μεταξύ των πλοίων μεγαλύτερου μεγέθους, όπου η προσφορά είναι περιορισμένη, και των πλοίων μικρότερου μεγέθους, όπου η διαθεσιμότητα του τονάζ είναι υψηλότερη. Καθώς τα πλοία μεγαλύτερου τονάζ δεν είναι σε θέση να καλύψουν την προσφορά, οι ναύλοι τους θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα».
Επιπλέον, ο κ. Ζήκος πρόσθεσε: «Στην αγορά των dry, συνεχίζουμε με τη στρατηγική ανανέωσης του στόλου μας και αύξησης του μέσου μεγέθους των πλοίων: Κατά το γ΄ τρίμηνο συμφωνήσαμε την απόκτηση δύο Ultramax πλοίων, ενός ναυπηγημένου το 2014 και ενός το 2015, αλλά και την απόκτηση ενός Capesize ναυπηγημένου το 2011, ενώ προχωρήσαμε στην πώληση μικρότερου τονάζ».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς η Κίνα επιδιώκει να αυξήσει τις εξαγωγές της εκτός των ΗΠΑ, σημαντικές μεταβολές παρατηρούνται στο παγκόσμιο εμπόριο με την αναδιαμόρφωση των routes και…
«Χρόνια Πολλά στη Νάξο η οποία γιορτάζει σήμερα και είναι μεγάλη η χαρά και ευτυχής η συγκυρία που βρισκόμαστε σε αυτό το τόσο όμορφο…
Η δραστηριότητα στην αγορά διαλύσεων έχει διαμορφωθεί σε χαμηλά επίπεδα το 2024, εξέλιξη που φέρεται να αποδίδεται μεταξύ άλλων στην αποδυναμωμένη ζήτηση χάλυβα, η…
Oι T-Ports και Narungga Nation Aboriginal Corp. εγκαινίασαν πρόσφατα ένα νέο λιμάνι στη Νότια Αυστραλία, με εξαγωγική δυναμικότητα 500.000 τόνων σιτηρών ετησίως. Η T-Ports…
Η στρατηγική σημασία των μικροκυκλωμάτων στο μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας είναι εμφανής και αντανακλάται από τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι κυβερνήσεις διεθνώς. Στο πλαίσιο…
H νέα κυβέρνηση της Σρι Λάνκα διαμήνυσε ότι θα ξανανοίξει την έρευνα για την πυρκαγιά στο «X-Press Pearl», που οδήγησε στη βύθισή του και…
Την πιθανότητα να επιβραδυνθεί η ανάπτυξη των πράσινων ναυτιλιακών διαδρόμων στο μέλλον αναδεικνύει ετήσια έκθεση των Getting to Zero Coalition και Global Maritime Forum.…
Κατηγορίες απαγγέλθηκαν από αμερικανούς εισαγγελείς σε βάρος του ινδού δισεκατομμυριούχου Γκόταμ Αντάνι για το φερόμενο ρόλο του σε υπόθεση δωροδοκίας 265 εκατομμυρίων δολαρίων, βυθίζοντας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ