Δίχως σταματημό συνεχίζονται οι παραγγελίες για νεότευκτα containerships από κολοσσούς των τακτικών γραμμών, παρά τη σταθερά πτωτική ρότα της ναυλαγοράς και τις εκτιμήσεις περί προσφοράς και ζήτησης στο μεσοπρόθεσμο μέλλον.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η Cosco Shipping Lines τοποθέτησε παραγγελία για την κατασκευή έξι containerships, μεταφορικής ικανότητας 13.600 TEUs, στα κινεζικά ναυπηγεία Hudong Zhonghua. Καθένα εκ των πλοίων θα εξοπλιστεί με scrubber και θα κοστίζει $150 εκατ., ενώ η παράδοσή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί έως και το 2027.
Επιπλέον, η Wan Hai Lines προχώρησε σε δύο πανομοιότυπες παραγγελίες στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries και Samsung Heavy Industries. Καθεμία εκ των δύο παραγγελιών αφορά τέσσερα πλοία (δηλαδή σύνολο οκτώ), μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs, εξοπλισμένα με μηχανή διπλού καυσίμου κατανάλωσης και μεθανόλης και κόστους μεταξύ $187 εκατ. και $204 εκατ. ανά πλοίο. Βάσει της Intermodal, η παράδοση των τεσσάρων πλοίων που θα κατασκευαστούν από τη Hyundai Samho αναμένεται να λάβει χώρα μέχρι και το 2026, ενώ εκείνων που θα κατασκευαστούν από τη Samsung Heavy Industries μεταξύ του 2026 και του 2027.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επ’ αόριστον απεργία των εργαζομένων στον λιμένα του Μόντρεαλ, η οποία ξεκίνησε τις πρωινές ώρες της Πέμπτης 31 Οκτωβρίου. Συγκεκριμένα,…
Την πτωτική πορεία της ευρωπαϊκής ζήτησης ντίζελ πιθανότατα θα ανατρέψει το γεγονός ότι η Μεσόγειος Θάλασσα θα γίνει ECA από τον Μάιο του 2025,…
Αντιμέτωπη με τις παράπλευρες απώλειες των κυρώσεων της Δύσης κατά της Ρωσίας βρίσκεται η TotalEnergies, η οποία βλέπει σημαντικά κεφάλαια να εγκλωβίζονται στη Ρωσία.…
Η αιολική πρόωση κάνει ακόμα ένα βήμα στη ναυτιλία, με την εγκατάσταση κυλίνδρων αναρρόφησης eSAILs σε πλοία τύπου tanker/bulker της Klaveness Combination Carriers ASA…
Ο υποψήφιος των Ρεπουμπλικάνων, στις επερχόμενες εκλογές της 5ης Νοεμβρίου, Ντόναλντ Τραμπ έχει διαμηνύσει πληθώρα δασμών εφόσον εκλεγεί. Παρότι ο πρώην πρόεδρος υπογραμμίζει ότι…
Σε ασφυκτικό κλοιό για τα πλοία που μεταφέρουν ρωσικό LNG εξελίσσονται σταδιακά οι ολοένα και αυστηρότερες δυτικές κυρώσεις. Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται η συγκέντρωση…
Παρά τις συνεχιζόμενες επιθέσεις των ανταρτών Χούθι της Υεμένης, οι ποσότητες πετρελαίου που διέρχονται από τα Στενά των Δακρύων σημειώνουν άνοδο, εξέλιξη που αποδίδεται…
Τα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) είναι ζωτικής σημασίας για την ενεργειακή μετάβαση των αερομεταφορών, ωστόσο η παραγωγή τους αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 1% των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ