
Ακόμη μία τουριστική επένδυση βρίσκεται στα σκαριά αυτή τη φορά σε έναν από τους προορισμούς του Ιονίου που κερδίζουν τα τελευταία χρόνια σε επισκεψιμότητα, προσελκύοντας ένα πιο ειδικό κοινό με μεγάλο μερίδιο και στο κομμάτι του ναυτικού τουρισμού.
Ο λόγος για την Ιθάκη και το νέο επενδυτικό project στην περιοχή Φιλιατρό, αξίας άνω των 85 εκατ. ευρώ με στόχο τη δημιουργία πολυτελούς τουριστικής μονάδας, για την οποία έχει υποβληθεί φάκελος στο Enterprise Greece ώστε να ενταχθεί στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων. Το έργο φέρει την υπογραφή ενός ηχηρού εφοπλιστικού ονόματος όπως είναι αυτό της οικογένειας Τσάκου, η οποία πέραν της θάλασσας έχει διευρύνει προ πολλού το πεδίο των δραστηριοτήτων της και στην στεριά.
Το επενδυτικό σχέδιο με την ονομασία «Epic_O», αφορά ειδικότερα στην ανάπτυξη ξενοδοχειακού καταλύματος, πολυτελών κατοικιών και λοιπών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων καθώς και τουριστικού λιμένα, με το συνολικό ύψος της προτεινόμενης επένδυσης να προϋπολογίζεται στα 85,45 εκατ. ευρώ. Το έργο αφορά έκταση 327 στρεμμάτων εντός ενός ευρύτερου, όπως αναφέρεται, ιδιωτικού γηπέδου συνολικού εμβαδού 874 στην περιοχή Φιλιατρό της Ιθάκης προκειμένου να αναπτυχθεί ένα μικτό τουριστικό project με ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά και περιβαλλοντικά πρότυπα. Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται στο σχετικό φάκελο, στόχος του προτεινόμενου έργου είναι ο συνδυασμός μιας τουριστικής ανάπτυξης υψηλών προδιαγραφών με την προστασία του οικοσυστήματος της ευρύτερης περιοχής, και την προώθηση της ιστορικής και πολιτισμικής ταυτότητας της Ιθάκης.
Φορέα του έργου αποτελεί η εταιρεία «Ατοκος», εταίροι της οποίας είναι ο καπτ. Παναγιώτης Τσάκος και ο δρ. Νικόλαος Τσάκος. Επισημαίνεται εδώ ότι το όνομα Τσάκου έχει συνδεθεί ιδιοκτησιακά και με το δημοφιλές στον κόσμο του yachting, νησί του Ιονίου, την Άτοκο, ένα βραχώδες νησί έκτασης 4,5 τετραγωνικών χιλιομέτρων που εντάσσεται στο σύμπλεγμα των Εχινάδων νήσων και ανήκει διοικητικά στην Ιθάκη. Πρόκειται για ένα ιδιωτικό αλλά προσβάσιμο νησί που ανήκει στην εφοπλιστική οικογένεια και εντάσσεται στο δίκτυο Natura 2000 διότι μπορεί μεν να μην κατοικείται αλλά διαθέτει σπάνια θαλάσσια χλωρίδα.
Πηγή: alithia.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Οι ρωσικές αρχές εντείνουν τα μέτρα στα λιμάνια, που περιλαμβάνουν την πρόσληψη δυτών οι οποίοι θα πραγματοποιούν επιθεωρήσεις στα ύφαλα των πλοίων, ως απάντηση…
Με δυναμικούς ρυθμούς συνέχισαν οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ευρώπη και το 2024, σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα της Eurostat. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του…
Για την ανάγκη ανάπτυξης μιας ευρωπαϊκής εφοδιαστικής αλυσίδας καθαρών ναυτιλιακών καυσίμων κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η Clean Maritime Fuels Platform, που αντιπροσωπεύει τους…
Ψηλά στην ατζέντα της ExxonMobil φαίνεται πως βρίσκεται η αγορά ενέργειας της Γουιάνας, καθώς ο αμερικανικός κολοσσός ανακοίνωσε πρόσφατα ένα νέο έργο μεγάλης κλίμακας.…
Νέοι σκόπελοι διαφαίνονται στον ορίζοντα για την Boeing, καθώς το πολυαναμενόμενο πρόγραμμα κατασκευής προεδρικών αεροσκαφών «Air Force One» εκτιμάται ότι θα αντιμετωπίσει νέες καθυστερήσεις.…
Άνοδο κατέγραψε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Δεκέμβριο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου σημείωσε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ