Ακόμη μία τουριστική επένδυση βρίσκεται στα σκαριά αυτή τη φορά σε έναν από τους προορισμούς του Ιονίου που κερδίζουν τα τελευταία χρόνια σε επισκεψιμότητα, προσελκύοντας ένα πιο ειδικό κοινό με μεγάλο μερίδιο και στο κομμάτι του ναυτικού τουρισμού.
Ο λόγος για την Ιθάκη και το νέο επενδυτικό project στην περιοχή Φιλιατρό, αξίας άνω των 85 εκατ. ευρώ με στόχο τη δημιουργία πολυτελούς τουριστικής μονάδας, για την οποία έχει υποβληθεί φάκελος στο Enterprise Greece ώστε να ενταχθεί στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων. Το έργο φέρει την υπογραφή ενός ηχηρού εφοπλιστικού ονόματος όπως είναι αυτό της οικογένειας Τσάκου, η οποία πέραν της θάλασσας έχει διευρύνει προ πολλού το πεδίο των δραστηριοτήτων της και στην στεριά.
Το επενδυτικό σχέδιο με την ονομασία «Epic_O», αφορά ειδικότερα στην ανάπτυξη ξενοδοχειακού καταλύματος, πολυτελών κατοικιών και λοιπών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων καθώς και τουριστικού λιμένα, με το συνολικό ύψος της προτεινόμενης επένδυσης να προϋπολογίζεται στα 85,45 εκατ. ευρώ. Το έργο αφορά έκταση 327 στρεμμάτων εντός ενός ευρύτερου, όπως αναφέρεται, ιδιωτικού γηπέδου συνολικού εμβαδού 874 στην περιοχή Φιλιατρό της Ιθάκης προκειμένου να αναπτυχθεί ένα μικτό τουριστικό project με ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά και περιβαλλοντικά πρότυπα. Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται στο σχετικό φάκελο, στόχος του προτεινόμενου έργου είναι ο συνδυασμός μιας τουριστικής ανάπτυξης υψηλών προδιαγραφών με την προστασία του οικοσυστήματος της ευρύτερης περιοχής, και την προώθηση της ιστορικής και πολιτισμικής ταυτότητας της Ιθάκης.
Φορέα του έργου αποτελεί η εταιρεία «Ατοκος», εταίροι της οποίας είναι ο καπτ. Παναγιώτης Τσάκος και ο δρ. Νικόλαος Τσάκος. Επισημαίνεται εδώ ότι το όνομα Τσάκου έχει συνδεθεί ιδιοκτησιακά και με το δημοφιλές στον κόσμο του yachting, νησί του Ιονίου, την Άτοκο, ένα βραχώδες νησί έκτασης 4,5 τετραγωνικών χιλιομέτρων που εντάσσεται στο σύμπλεγμα των Εχινάδων νήσων και ανήκει διοικητικά στην Ιθάκη. Πρόκειται για ένα ιδιωτικό αλλά προσβάσιμο νησί που ανήκει στην εφοπλιστική οικογένεια και εντάσσεται στο δίκτυο Natura 2000 διότι μπορεί μεν να μην κατοικείται αλλά διαθέτει σπάνια θαλάσσια χλωρίδα.
Πηγή: alithia.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Νέα εξαετή σύμβαση-πλαίσιο με τη Naval Group, η οποία αφορά το Follow On Support των Φρεγατών FDI Belharra, υπέγραψαν τα Ναυπηγεία Σαλαμίνας στις 5…
Μετά από ένα πολύμηνο ράλι πτώσεων, η ναυλαγορά των containerships καταγράφει σημάδια ανάπτυξης, λόγω μεταξύ άλλων αυξημένης ζήτησης ενόψει Χριστουγέννων. Ειδικότερα, o σχετικός δείκτης…
Καθώς οι βροχοπτώσεις στη Βραζιλία βαίνουν ολοένα μειούμενες, αναγκάζοντας τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια να υπολειτουργούν, οι εισαγωγές άνθρακα της χώρας της Λατινικής Αμερικής φαίνεται να…
Τελετές ονοματοδοσίας για τέσσερα LNG carriers συμβατικού μεγέθους, που ναυπηγήθηκαν στα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries και Hanwha Ocean, πραγματοποίησε η QatarEnergy. Tα τέσσερα νεότευκτα…
Ανάσα στις οικονομίες των χωρών του ΟΟΣΑ έφερε η πτώση των τιμών ενέργειας τον Σεπτέμβριο. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του τουρκικού πρακτορείου ειδήσεων, ο…
Η εξέλιξη των κινητήρων που λειτουργούν με πάνω από ένα είδος καυσίμου στη ναυτιλία φαίνεται να ευθυγραμμίζεται με την αυξανόμενη ζήτηση για καύσιμα χαμηλών…
Ισχυρή παραμένει η κόντρα μεταξύ Ελλήνων και Κινέζων πλοιοκτητών στις παραγγελίες και στις αγοραπωλησίες πλοίων. Όπως καταδεικνύουν δεδομένα πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, οι…
Σε άνθιση φέρεται να βρίσκεται η παγκόσμια αγορά μικροκυκλωμάτων, με τον Σεπτέμβριο να αποτελεί μήνα-ορόσημο. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του τουρκικού Anadolu, τον Σεπτέμβριο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ