Ακόμη μία τουριστική επένδυση βρίσκεται στα σκαριά αυτή τη φορά σε έναν από τους προορισμούς του Ιονίου που κερδίζουν τα τελευταία χρόνια σε επισκεψιμότητα, προσελκύοντας ένα πιο ειδικό κοινό με μεγάλο μερίδιο και στο κομμάτι του ναυτικού τουρισμού.
Ο λόγος για την Ιθάκη και το νέο επενδυτικό project στην περιοχή Φιλιατρό, αξίας άνω των 85 εκατ. ευρώ με στόχο τη δημιουργία πολυτελούς τουριστικής μονάδας, για την οποία έχει υποβληθεί φάκελος στο Enterprise Greece ώστε να ενταχθεί στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων. Το έργο φέρει την υπογραφή ενός ηχηρού εφοπλιστικού ονόματος όπως είναι αυτό της οικογένειας Τσάκου, η οποία πέραν της θάλασσας έχει διευρύνει προ πολλού το πεδίο των δραστηριοτήτων της και στην στεριά.
Το επενδυτικό σχέδιο με την ονομασία «Epic_O», αφορά ειδικότερα στην ανάπτυξη ξενοδοχειακού καταλύματος, πολυτελών κατοικιών και λοιπών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων καθώς και τουριστικού λιμένα, με το συνολικό ύψος της προτεινόμενης επένδυσης να προϋπολογίζεται στα 85,45 εκατ. ευρώ. Το έργο αφορά έκταση 327 στρεμμάτων εντός ενός ευρύτερου, όπως αναφέρεται, ιδιωτικού γηπέδου συνολικού εμβαδού 874 στην περιοχή Φιλιατρό της Ιθάκης προκειμένου να αναπτυχθεί ένα μικτό τουριστικό project με ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά και περιβαλλοντικά πρότυπα. Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται στο σχετικό φάκελο, στόχος του προτεινόμενου έργου είναι ο συνδυασμός μιας τουριστικής ανάπτυξης υψηλών προδιαγραφών με την προστασία του οικοσυστήματος της ευρύτερης περιοχής, και την προώθηση της ιστορικής και πολιτισμικής ταυτότητας της Ιθάκης.
Φορέα του έργου αποτελεί η εταιρεία «Ατοκος», εταίροι της οποίας είναι ο καπτ. Παναγιώτης Τσάκος και ο δρ. Νικόλαος Τσάκος. Επισημαίνεται εδώ ότι το όνομα Τσάκου έχει συνδεθεί ιδιοκτησιακά και με το δημοφιλές στον κόσμο του yachting, νησί του Ιονίου, την Άτοκο, ένα βραχώδες νησί έκτασης 4,5 τετραγωνικών χιλιομέτρων που εντάσσεται στο σύμπλεγμα των Εχινάδων νήσων και ανήκει διοικητικά στην Ιθάκη. Πρόκειται για ένα ιδιωτικό αλλά προσβάσιμο νησί που ανήκει στην εφοπλιστική οικογένεια και εντάσσεται στο δίκτυο Natura 2000 διότι μπορεί μεν να μην κατοικείται αλλά διαθέτει σπάνια θαλάσσια χλωρίδα.
Πηγή: alithia.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την τελετή ονοματοδοσίας ενός ακόμα νεότευκτου LNG carrier γιόρτασε πρόσφατα η Mitsui O.S.K. Lines (MOL). Σύμφωνα με ανάρτηση της ιαπωνικής εταιρείας στα μέσα κοινωνικής…
Ανοδικές μεν, περιορισμένες δε είναι οι πρόσφατες τάσεις που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, η…
Ένα ορόσημο για το φιλόδοξο και καινοτόμο project της με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών ανακοίνωσε η TOWT. Συγκεκριμένα, το ιστιοφόρο εμπορικό πλοίο…
Νέα σελίδα ανοίγεται για τα ιστορικά ναυπηγεία της βρετανικής εταιρείας Harland & Wolff, καθώς πρόσφατα ολοκληρώθηκε η εξαγορά τους από τον κρατικό ναυπηγικό όμιλο…
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ