Η αυξανόμενη ζήτηση για εναλλακτικά καύσιμα χαμηλών εκπομπών οδήγησε την ελβετική εταιρεία WinGD στην ανάπτυξη κινητήρων που λειτουργούν τόσο με αμμωνία όσο και με υγροποιημένο αέριο πετρελαίου (LPG). Η λύση αυτή δίνει αυτόματα τεράστια ευελιξία στη δυνατότητα προσαρμογής των κινητήρων μεταξύ διαφορετικών καυσίμων χωρίς την ανάγκη τεχνικών επεμβάσεων.
Στον πυρήνα της τεχνολογίας που προτείνει η WinGD είναι ο κινητήρας X-DF-P. Το βασικό πλεονέκτημα αυτού του κινητήρα είναι ότι ο τεχνικός σχεδιασμός του επιτρέπει την εύκολη μετάβαση από το LPG στην αμμωνία με μόνο μικρές τροποποιήσεις στο σύστημα έγχυσης καυσίμου και στα υλικά του κινητήρα.
Η δυνατότητα αυτή δίνεται στον κινητήρα διότι τόσο η αμμωνία όσο και το LPG παρουσιάζουν παρόμοια χαρακτηριστικά στις συνθήκες λειτουργίας τους, όπως η πίεση, η θερμοκρασία και η χημική αντίδραση με τα υλικά των εξαρτημάτων του κινητήρα. Αυτό μειώνει το κόστος και την πολυπλοκότητα του κινητήρα.
Οι κινητήρες που αναπτύσσονται με αυτή την τεχνολογία περιλαμβάνουν μοντέλα με διάμετρο κυλίνδρου 52 και 62 εκατοστά. Οι κινητήρες αυτοί είναι κατάλληλοι για μεγάλα πλοία που μεταφέρουν υγροποιημένα αέρια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοίνωσε σήμερα, Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου, την υπογραφή της…
Honda και η Nissan συμφώνησαν να διερευνήσουν την προοπτική συγχώνευσης και σύσταση κοινής εταιρείας συμμετοχών, ανακοίνωσαν σήμερα, με στόχο την δημιουργία του τρίτου μεγαλύτερου…
Με στόχο να ενισχύσει την τεχνολογική της αυτάρκεια στον τομέα της ενέργειας, καθώς και τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης της ενεργειακής εξίσωσης της χώρας, η Νότια…
Σημαντικό ορόσημο για το εθνικό σύστημα ηλεκτροδότησης αποτελεί η ολοκλήρωση, την περασμένη εβδομάδα της κατασκευής της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κρήτης-Αττικής η οποία μετά την εκτέλεση…
Η DP World εξέδωσε ένα μπλε ομόλογο ύψους $100 εκατ. για τη χρηματοδότηση βιώσιμων έργων που αφορούν τις θαλάσσιες μεταφορές, τις λιμενικές υποδομές, τη…
Σε αναπτυξιακή πορεία στόλου εισέρχονται τα δεξαμενόπλοια μεγαλύτερου μεγέθους, και δη τα VLCCs, τα Suezmaxes και τα Aframaxes/LR2s. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση…
Τα Αυτόνομα Υποβρύχια Οχήματα (AUV) αποτελούν σήμερα μία από τις πιο καινοτόμες και αποδοτικές λύσεις για την επιθεώρηση υποθαλάσσιων αγωγών. Η νέα τεχνολογία επιτρέπει…
Οι αμερικανικές εξαγωγές αργού πετρελαίου προς τη βορειοδυτική Ευρώπη είναι πιθανό να υποχωρήσουν στις αρχές του επόμενου έτους, αφού σημείωσαν ρεκόρ τον Νοέμβριο, καθώς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ