Σε αναπτυξιακή πορεία παραμένει η Μαρίνα Φλοίσβου τα τελευταία έτη, με τα δεδομένα για το 2023 να προκαλούν αισιοδοξία για το μέλλον. Πιο συγκεκριμένα, σε σχετική εκδήλωση, η Lamda Marinas παρουσίασε την 6η ετήσια Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης αποδεικνύοντας την αφοσίωσή της στην πιστή τήρηση των απαιτήσεων (ESG).
Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο Πλωτό Μουσείο Νεράιδα, που φιλοξενείται στη Μαρίνα Φλοίσβου, παρουσία του προέδρου της Lamda Development Στέφανου Κοτσώλη και του αντιπροέδρου Ευάγγελου Χρόνη.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina A.E. και επικεφαλής της LAMDA Marinas κ. Σταύρος Κατσικάδης, με αφορμή τη δημοσίευση της Έκθεσης δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η Μαρίνα Φλοίσβου βασίζεται στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας και της στρατηγικής της που αντανακλάται στον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιείται. Η βελτίωση του αποτυπώματος της Μαρίνας Φλοίσβου σχετικά με την Οικονομία, την Κοινωνία και το Περιβάλλον αντιμετωπίζεται ως κοινωνική ευθύνη που απαιτεί προσήλωση και συνεχή δράση, τόσο σε ατομικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο».
Ο κ. Κατσικάδης, ανέφερε πως «είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ενώ στα έτη που μεσολάβησαν έχουν συμβεί πρωτόγνωρες καταστάσεις (Covid, πόλεμοι στην ευρύτερη γειτονιά μας, ενεργειακή κρίση, κ.ά.), η ρότα που χαράξαμε στη Μαρίνα Φλοίσβου με πυξίδα την αειφόρο ανάπτυξη, όχι μόνο παραμένει σταθερή, αλλά έχει τόσο δυνατά αποτυπωθεί στους ανθρώπους και στην κουλτούρα της εταιρείας, που πλέον μας δίνει την πεποίθηση ότι θα μείνει αδιατάρακτη»
Τα δεδομένα για το 2023
Το 2023,στη Μαρίνα Φλοίσβου ελλιμενίστηκαν 690 σκάφη (μόνιμα και διερχόμενα) εκ των οποίων τα 351 (51%)ήταν μόνιμα (επαγγελματικά και ιδιωτικά), με σημαίες από διάφορες χώρες του κόσμου, εκ των οποίων βασικότερες η Μάλτα, η Ελλάδα, τα νησιά Cayman και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Στον τομέα της κοινωνικής συνεισφοράς, η Μαρίνα Φλοίσβου αύξησε κατά 45% τις δαπάνες υποστήριξης προς τους τοπικούς φορείς και οργανισμούς, ενώ «με σκοπό την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας, το 96% του προϋπολογισμού των προμηθειών δαπανήθηκε στην εγχώρια εφοδιαστική αλυσίδα».
Οι εγκαταστάσεις της Μαρίνας Φλοίσβου περιλαμβάνουν 310 θέσεις ελλιμενισμού, εκ των οποίων το 50% μπορεί να φιλοξενήσει θαλαμηγούς μήκους άνω των 30 μέτρων, καλύπτοντας σε μεγάλο βαθμό την αντίστοιχη εγχώρια ανάγκη ελλιμενισμού και αποτελώντας παράλληλα πόλο έλξης τακτικών επισκεπτών υψηλών απαιτήσεων από όλο τον κόσμο.
Παράλληλα, με σκοπό τον έλεγχο της ποιότητας του νερού του λιμένα, η Μαρίνα Φλοίσβου πραγματοποιεί δειγματοληψίες, οι οποίες διενεργούνται τακτικά κατά τη διάρκεια του έτους σε συνεργασία µε εξειδικευμένο εργαστήριο, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα παραμέτρων. Πιο συγκεκριμένα κατά τις δειγματοληψίες ελέγχεται το μικροβιολογικό φορτίο, οι φυσικοχημικές παράμετροι, το οξυγόνο, τα βαρέα μέταλλα, τα θρεπτικά άλατα, τα πετρελαιοειδή κ.ά.
Τέλος, υπογραμμίζεται ότι το επόμενο διάστημα, η Μαρίνα Φλοίσβου αναμένεται να επενδύσει 5 εκατ. ευρώ σε δράσεις βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ικανότητα των ανταρτών Χούθι της Υεμένης να πραγματοποιούν επιθέσεις ενάντια σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα στοχεύουν για ακόμα μια φορά οι ΗΠΑ. Ειδικότερα,…
Στη δεύτερη συνεχόμενη μείωση των επιτοκίων της κατά 25 μονάδες βάσης (ένα τέταρτο της ποσοστιαίας μονάδας), μετά από αυτή του Σεπτεμβρίου, προχώρησε σήμερα η…
Το αστρονομικό ποσό των $18 δισ. έχουν επενδύσει από το 2021 οι Έλληνες πλοιοκτήτες σε νεότευκτα υγραεριοφόρα, στην προσπάθειά τους να διαφοροποιήσουν τους στόλους…
Οι επιχειρήσεις και οι κυβερνήσεις, παγκοσμίως, δεν ανταποκρίνονται επαρκώς στις προσδοκίες των πολιτών όσον αφορά σε συμπεριφορές και δράσεις που σχετίζονται με Κριτήρια ESG (Environmental, Social,…
Σημαντική χρηματοδότηση ύψους σχεδόν $1 δισ. σε διάστημα τριών ετών για την ολοκλήρωση της κατασκευής της ναυαρχίδας του πυρηνοκίνητου παγοθραυστικού στόλου της χώρας προβλέπει…
Ανοδική διαφαίνεται η πορεία των κινεζικών εισαγωγών σόγιας το 2024, καθώς τον περασμένο Σεπτέμβριο οι εισαγωγές «φλέρταραν» με επίπεδα-ρεκόρ. Βάσει του Reuters, η Κίνα…
Η Ryanair θα αναθεωρήσει προς τα κάτω τις εκτιμήσεις της για τον συνολικό αριθμό επιβατών που θα μεταφέρει το 2025, ελέω καθυστερήσεων στις παραδόσεις…
Μετά από ένα ράλι παραγγελιών μεθανόλης τους περασμένους μήνες, το LNG είναι εκείνο που βρίσκεται εκ νέου στο επίκεντρο του ναυτιλιακού ενδιαφέροντος, καθώς επικρατεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ