Το αστρονομικό ποσό των $18 δισ. έχουν επενδύσει από το 2021 οι Έλληνες πλοιοκτήτες σε νεότευκτα υγραεριοφόρα, στην προσπάθειά τους να διαφοροποιήσουν τους στόλους τους.
Στην έκθεση της VesselsValue Greek Speculative S&P Investments, σημειώνεται ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν επενδύσει $13,8 δισ. για 59 LNG carriers και $4 δισ. για 41 LPG carriers. Oι αντίστοιχες επενδύσεις των Ελλήνων διαμορφώνονται σε $12,2 δισ. για 167 δεξαμενόπλοια, σε $4,1 δισ. για 109 bulkers και $3,1 δισ. για 39 containerships.
Η έκθεση σημειώνει ότι, σε μια δεκαετία που καθορίστηκε από ασταθείς αγορές και σεισμικές αλλαγές στη βιομηχανία ναυτιλίας, οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν λάβει τολμηρές επενδυτικές θέσεις, που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου.
Οι πρωταγωνιστές
Η Capital Ship Management έχει δαπανήσει, σύμφωνα με την έκθεση, $4,7 δισ. σε 15 LNG carriers, δύο VLACs, οκτώ medium gas carriers (MGC) και τέσσερα πλοία μεταφοράς CO₂. Ακολουθεί η Maran Gas, η οποία έχει επενδύσει $3,3 δισ. για 15 LNG carriers, ενώ η Evalend Shipping έχει καταβάλει $3 δισ. για VLGCs, δύο MGCs, δύο VLACs και έξι LNG carriers. Σημαντικές επίσης είναι οι επενδύσεις των Dynagas και TMS Cardiff Gas στα υγραεριοφόρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ικανότητα των ανταρτών Χούθι της Υεμένης να πραγματοποιούν επιθέσεις ενάντια σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα στοχεύουν για ακόμα μια φορά οι ΗΠΑ. Ειδικότερα,…
Στη δεύτερη συνεχόμενη μείωση των επιτοκίων της κατά 25 μονάδες βάσης (ένα τέταρτο της ποσοστιαίας μονάδας), μετά από αυτή του Σεπτεμβρίου, προχώρησε σήμερα η…
Οι επιχειρήσεις και οι κυβερνήσεις, παγκοσμίως, δεν ανταποκρίνονται επαρκώς στις προσδοκίες των πολιτών όσον αφορά σε συμπεριφορές και δράσεις που σχετίζονται με Κριτήρια ESG (Environmental, Social,…
Σημαντική χρηματοδότηση ύψους σχεδόν $1 δισ. σε διάστημα τριών ετών για την ολοκλήρωση της κατασκευής της ναυαρχίδας του πυρηνοκίνητου παγοθραυστικού στόλου της χώρας προβλέπει…
Ανοδική διαφαίνεται η πορεία των κινεζικών εισαγωγών σόγιας το 2024, καθώς τον περασμένο Σεπτέμβριο οι εισαγωγές «φλέρταραν» με επίπεδα-ρεκόρ. Βάσει του Reuters, η Κίνα…
Η Ryanair θα αναθεωρήσει προς τα κάτω τις εκτιμήσεις της για τον συνολικό αριθμό επιβατών που θα μεταφέρει το 2025, ελέω καθυστερήσεων στις παραδόσεις…
Μετά από ένα ράλι παραγγελιών μεθανόλης τους περασμένους μήνες, το LNG είναι εκείνο που βρίσκεται εκ νέου στο επίκεντρο του ναυτιλιακού ενδιαφέροντος, καθώς επικρατεί…
Από τον Μάιο του 2025, η Μεσόγειος Θάλασσα καθίσταται ECA (Emission Control Area – Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών), γεγονός που περιπλέκει ελαφρώς την κατάσταση αναφορικά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ