Το αστρονομικό ποσό των $18 δισ. έχουν επενδύσει από το 2021 οι Έλληνες πλοιοκτήτες σε νεότευκτα υγραεριοφόρα, στην προσπάθειά τους να διαφοροποιήσουν τους στόλους τους.
Στην έκθεση της VesselsValue Greek Speculative S&P Investments, σημειώνεται ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν επενδύσει $13,8 δισ. για 59 LNG carriers και $4 δισ. για 41 LPG carriers. Oι αντίστοιχες επενδύσεις των Ελλήνων διαμορφώνονται σε $12,2 δισ. για 167 δεξαμενόπλοια, σε $4,1 δισ. για 109 bulkers και $3,1 δισ. για 39 containerships.
Η έκθεση σημειώνει ότι, σε μια δεκαετία που καθορίστηκε από ασταθείς αγορές και σεισμικές αλλαγές στη βιομηχανία ναυτιλίας, οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν λάβει τολμηρές επενδυτικές θέσεις, που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου.
Οι πρωταγωνιστές
Η Capital Ship Management έχει δαπανήσει, σύμφωνα με την έκθεση, $4,7 δισ. σε 15 LNG carriers, δύο VLACs, οκτώ medium gas carriers (MGC) και τέσσερα πλοία μεταφοράς CO₂. Ακολουθεί η Maran Gas, η οποία έχει επενδύσει $3,3 δισ. για 15 LNG carriers, ενώ η Evalend Shipping έχει καταβάλει $3 δισ. για VLGCs, δύο MGCs, δύο VLACs και έξι LNG carriers. Σημαντικές επίσης είναι οι επενδύσεις των Dynagas και TMS Cardiff Gas στα υγραεριοφόρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι κορυφαίες liner εταιρείες παγκοσμίως στρέφονται σταδιακά στην υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων για την πρόωση των πλοίων τους, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι επιλογές της…
Ένα ιστορικό γεγονός έλαβε χώρα πρόσφατα στη Διώρυγα του Σουέζ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση της Αρχής της διώρυγας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την περασμένη…
Η νωχελικότητα στη ναυλαγορά των LPG carriers παραμένει ανυποχώρητη, με τους ναύλους να μη σημειώνουν σημαντικές μεταβολές την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 20…
Μετά από μία χρονοβόρα διαδικασία αδειοδότησης για τα έργα αναβάθμισης της Μαρίνας Χίου, η εταιρεία ΜΑΡΙΝΑ ΧΙΟΥ Α.Ε ανακοίνωσε ότι την ερχόμενη Πέμπτη 28…
Οι κυβερνήσεις των Ναμίμπια και Ανγκόλας υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία για την κατασκευή ενός υδροηλεκτρικού εργοστασίου ισχύος 600 megawatt στον ποταμό Κουνένε, ο οποίος αποτελεί…
Στο επίκεντρο μίας ακόμα επιστημονικής μελέτης βρέθηκε το θέμα της προστασίας των φαλαινών από τα πλοία και συγκεκριμένα από την κίνησή τους στα ύδατα.…
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ