Το αστρονομικό ποσό των $18 δισ. έχουν επενδύσει από το 2021 οι Έλληνες πλοιοκτήτες σε νεότευκτα υγραεριοφόρα, στην προσπάθειά τους να διαφοροποιήσουν τους στόλους τους.
Στην έκθεση της VesselsValue Greek Speculative S&P Investments, σημειώνεται ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν επενδύσει $13,8 δισ. για 59 LNG carriers και $4 δισ. για 41 LPG carriers. Oι αντίστοιχες επενδύσεις των Ελλήνων διαμορφώνονται σε $12,2 δισ. για 167 δεξαμενόπλοια, σε $4,1 δισ. για 109 bulkers και $3,1 δισ. για 39 containerships.
Η έκθεση σημειώνει ότι, σε μια δεκαετία που καθορίστηκε από ασταθείς αγορές και σεισμικές αλλαγές στη βιομηχανία ναυτιλίας, οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν λάβει τολμηρές επενδυτικές θέσεις, που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου.
Οι πρωταγωνιστές
Η Capital Ship Management έχει δαπανήσει, σύμφωνα με την έκθεση, $4,7 δισ. σε 15 LNG carriers, δύο VLACs, οκτώ medium gas carriers (MGC) και τέσσερα πλοία μεταφοράς CO₂. Ακολουθεί η Maran Gas, η οποία έχει επενδύσει $3,3 δισ. για 15 LNG carriers, ενώ η Evalend Shipping έχει καταβάλει $3 δισ. για VLGCs, δύο MGCs, δύο VLACs και έξι LNG carriers. Σημαντικές επίσης είναι οι επενδύσεις των Dynagas και TMS Cardiff Gas στα υγραεριοφόρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο Συνέδριο για τα «50 χρόνια Δημοκρατίας και τις Ένοπλες Δυνάμεις: Τι μέλλει γενέσθαι;», ο Πάνος Ξενοκώστας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ONEX Shipyards…
Ηχητικό του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας κατέγραψε τις τελευταίες επικοινωνίες δευτερόλεπτα πριν και μετά τη σύγκρουση εν πτήσει ενός επιβατικού αεροσκάφους της εταιρίας American…
Ανθεκτικότητα επέδειξε η παγκόσμια αγορά δημόσιων εγγραφών (IPOs) το περασμένο έτος, οδηγούμενη από την δυναμική ανάκαμψη της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, η παγκόσμια…
Ισχυρές διαφαίνονται οι προοπτικές της αγοράς κρουαζιέρας και για το 2025, με τις εταιρείες να επεκτείνουν τα διαθέσιμα δρομολόγιά τους και τη ζήτηση να…
Ορατό είναι το ενδεχόμενο ναυτιλιακές εταιρείες να χρειαστεί να καταβάλουν τέλος για τη χρήση της Βαλτικής Θάλασσας, μιας από τις πιο πολυσύχναστες ναυτιλιακές οδούς…
Ένα νέο πλαίσιο για την αναζωογόνηση της οικονομικής παραγωγικότητας και τη διασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της ΕΕ παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Πυξίδα Ανταγωνιστικότητας,…
Στο πλαίσιο του προγράμματος οικονομικής ανάπτυξης της Σαουδικής Αραβίας, με ορίζοντα το 2030, η κρατική ναυτιλιακή εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας, η Bahri προέβη πρόσφατα…
Tην Τρίτη 28 Ιανουαρίου ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστος Στυλιανίδης, συνοδευόμενος από υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου, συναντήθηκε με τον Γενικό Γραμματέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ