Νέος πρόεδρος της INTERCARGO εκλέχθηκε ο κ. Γιάννης Α. Ξυλάς κατά την Ετήσια Γενική Συνέλευση του Οργανισμού που έλαβε χώρα στο Λονδίνο την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των αρχαιρεσιών, από την 1η Ιανουαρίου 2025, ο κ. Δημήτρης Φαφαλιός παραδίδει τα ηνία της INTERCARGO, στο τιμόνι της οποίας βρέθηκε από την 1η Ιανουαρίου του 2019.
Αντιπρόεδροι του Διοικητικού Συμβουλίου της INTERCARGO από το ερχόμενο έτος θα είναι ο κ. Uttam Kumar Jaiswal της Pacific Basin Shipping Limited και η κ. Μεταξία Ψάλτη, της Neda Maritime Agency. Έτσι, ο κ. Uttam Kumar Jaiswal παραμένει στη θέση που κατείχε στο ΔΣ της IΝΤERCARGO, ενώ η κ. Ψάλτη αντικαθιστά τον τέως Αντιπρόεδρο κ. Σπύρο Ταράση.
Παράλληλα, ο κ. Δημήτρης Φαφαλιός ανακηρύχθηκε Επίτιμος Πρόεδρος της INTERCARGO.
Στην τελευταία του ομιλία ως πρόεδρος της INTERCARGO τόνισε ότι ήταν τιμή και προνόμιο που κατείχε την εν λόγω θέση τα τελευταία έξι χρόνια. Η πανδημία, ο κανονισμός για τη διαχείριση του θαλάσσιου έρματος, ο πόλεμος στην Ουκρανία και η κρίση στη Μέση Ανατολή αποτέλεσαν μερικές μόνο από τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η βιομηχανία κατά την περίοδο της θητείας του ως προέδρου της INTERCARGO. Ο κ. Φαφαλιός τόνισε επίσης ότι στο επίκεντρο όλων των πρωτοβουλιών και δράσεων βρίσκεται η ασφάλεια των ναυτικών. Τέλος, ο κ. Φαφαλιός συνεχάρη τον Γιάννη Α. Ξυλά για την εκλογή του στη θέση του προέδρου της INTERCARGO και την κ. Μεταξία Ψάλτη η οποία εκλέχτηκε δεύτερη αντιπρόεδρος.
Σε ομιλία του ο κ. Γιάννης Α. Ξυλάς στάθηκε στο σημαντικότατο έργο του κ. Δημήτρη Φαφαλιού και στα επιτεύγματά του κατά τη θητεία του τα τελευταία έξι έτη.
Επιπλέον, υπογράμμισε τις κυριότερες προτεραιότητές του, στις οποίες συγκατελέγονται η διατήρηση του υπάρχοντος αριθμού μελών της, η διάδοση της σημασίας της INTERCARGO για την παγκόσμια ναυτιλία, καθώς και η επέκταση της επιρροής της σε αγορές που δεν εκπροσωπείται σε σημαντικό βαθμό.
Ποιος είναι ο νέος πρόεδρος της INTERCARGO
Ο Γιάννης Α. Ξυλάς, ηλικίας 61 ετών, είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ariston Navigation Corp. από την ίδρυσή της το 2002.
Αποφοίτησε από το Κολέγιο Αθηνών το 1982 και έλαβε πτυχίο Οικονομικών Επιστημών από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια το 1986, όπου παρακολούθησε επίσης μαθήματα στο Wharton School of Business. Το 1987, παρακολούθησε ένα 9μηνο πρόγραμμα Executive Account Officers στη Citicorp στη Νέα Υόρκη.
Με πάνω από 38 χρόνια εμπειρίας στη ναυτιλία, ο Γιάννης Α. Ξυλάς ξεκίνησε την καριέρα του το 1987 αναλαμβάνοντας διάφορους διοικητικούς ρόλους στην Astron Maritime SA, μια οικογενειακή εταιρεία που διαχειρίζεται 20 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου. Το 2002, ίδρυσε την Ariston Navigation Corp. με ειδίκευση στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, ενώ το 2003 ακολούθησε η ίδρυση της Melissa Shipping Company, η οποία επικεντρώνεται στα πλοία μεταφοράς ασβεστόλιθου. Σήμερα, η Ariston διαχειρίζεται έναν στόλο 11 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου.
Επιπλέον, ο Γιάννης Α. Ξυλάς ήταν συνιδρυτής της TMA Bulk Pool (Inc), με έδρα το Αμβούργο, η οποία πραγματοποιεί την εμπορική διαχείριση περίπου 30 σύγχρονων Handysize bulk carriers, και της Axiom-Womar, μιας εταιρείας διαχείρισης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που επικεντρώνεται κυρίως στον τομέα των Panamaxes, με έδρα το Λονδίνο του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ο Γιάννης Α. Ξυλάς κατέχει διάφορους διακεκριμένους ρόλους στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) από το 2006, ενώ από το 2015 μετέχει στο εκτελεστικό συμβούλιο ως ταμίας της ΕΕΕ και της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ. Είναι επίσης μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Helmepa και μέλος του Management Committee της Intercargo. Επιπλέον, ο Γιάννης Α. Ξυλάς είναι μέλος των Hellenic National Committees των νηογνωμόνων ABS και LR ενώ έχει διατελέσει δύο θητείες Πρόεδρος Ελληνικών Εθνικών Επιτροπών της ABS και της LR και για δύο θητείες Πρόεδρος της Ναυτιλιακής Λέσχης Πειραιώς.
Αποστολή των Ναυτικών Χρονικών στο Λονδίνο:
Γιάννης Θεοδωρόπουλος, Χάρης Παππάς
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την τελετή ονοματοδοσίας ενός ακόμα νεότευκτου LNG carrier γιόρτασε πρόσφατα η Mitsui O.S.K. Lines (MOL). Σύμφωνα με ανάρτηση της ιαπωνικής εταιρείας στα μέσα κοινωνικής…
Ανοδικές μεν, περιορισμένες δε είναι οι πρόσφατες τάσεις που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, η…
Ένα ορόσημο για το φιλόδοξο και καινοτόμο project της με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών ανακοίνωσε η TOWT. Συγκεκριμένα, το ιστιοφόρο εμπορικό πλοίο…
Νέα σελίδα ανοίγεται για τα ιστορικά ναυπηγεία της βρετανικής εταιρείας Harland & Wolff, καθώς πρόσφατα ολοκληρώθηκε η εξαγορά τους από τον κρατικό ναυπηγικό όμιλο…
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ