Στα δεξαμενόπλοια, και δη τόσο σε εκείνα μεταφοράς πετρελαίου όσο και σε εκείνα μεταφοράς LNG, εστιάζει η MOL σε πρόσφατες παραγγελίες της, αντανακλώντας την ευρύτερη στρατηγική της εστίαση στο υγρό φορτίο, με το βλέμμα στο μέλλον.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, η MOL τοποθέτησε παραγγελία για την κατασκευή ενός FSRU στη Hanwha Ocean (200.000 κ.μ. μεταφορική ικανότητα και κόστος $413,3 εκατ.) και παραγγελία για δύο VLCCs στα κινεζικά DACKS (χωρητικότητα 309.000 dwt έκαστο και αθροιστικό κόστος περίπου $290 εκατ.).
Παράλληλα, βάσει έκθεσης της MOL, ο στόλος της αριθμεί επί του παρόντος 186 tankers και 97 LNG carriers: η MOL είναι η πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης tankers παγκοσμίως σε όρους dwt και η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης LNG carriers παγκοσμίως σε αριθμό πλοίων.
Οι βλέψεις της στο LNG είναι φιλόδοξες, καθώς η Ιαπωνία έχει επενδύσει στρατηγικά στο φυσικό αέριο και η εστίασή της δύσκολα θα αλλάξει άμεσα. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα των S&P Platts, η MOL έχει βάλει στόχο την οικοδόμηση ενός στόλου 150 LNG carriers μέχρι το 2030.
Δεδομένου ότι οι παραγγελίες πλοίων που τοποθετούνται σήμερα αναμένεται να παραδοθούν το 2028, είναι πολύ πιθανό τους ερχόμενους μήνες η MOL να προβεί σε σημαντικές επενδύσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο δρόμος ανοίγει για την εξαγορά της ITA Airways από τη Lufthansa, καθώς οι διαπραγματεύσεις της δεύτερης με την ιταλική κυβέρνηση -αναφορικά με το…
Την έναρξη ενός μεγάλου έργου στον τομέα των θαλάσσιων επιχειρήσεων για την υποστήριξη της δημιουργίας και της συντήρησης υπεράκτιων αιολικών πάρκων ανακοίνωσε πρόσφατα η…
Στις ικανότητες των νοτιοκορεατικών ναυπηγείων τόσο όσον αφορά εμπορικά πλοία όσο και πολεμικά φέρεται να εστιάζει (και) ο επόμενος πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.…
Tην επέκταση του αποτυπώματός της στις αγορές της Αυστραλίας γνωστοποίησε η DP World μέσω νέας επένδυσης. Συγκεκριμένα, ο όμιλος, μέσω της DP World Australia,…
Μια σημαντική καινοτομία έρχεται από την Ιαπωνία με την υιοθέτηση της μεθανόλης και τεχνολογιών μείωσης των εκπομπών ρύπων σε ένα πλοίο τύπου VLCC. Οι…
Την αύξηση του μεριδίου της στις παγκόσμιες εξαγωγές άνθρακα από το 14,5% το 2023 στο 15-23% το 2026 και στο 25-30% το 2050 καλοβλέπει…
Στη μείωση των εκπομπών ελλιμενισμένων πλοίων στρέφεται ολοένα και πιο έντονα η Ευρώπη, με πρόσφατη εξέλιξη τη χρηματοδότηση τεσσάρων λιμένων στη Βόρεια Ευρώπη, προκειμένου…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία συνεχίζουν να εξασφαλίζουν παραγγελίες για την κατασκευή πλοίων, με το orderbook τους να αυξάνεται και τις ημερομηνίες παράδοσης των πλοίων να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ