Στα δεξαμενόπλοια, και δη τόσο σε εκείνα μεταφοράς πετρελαίου όσο και σε εκείνα μεταφοράς LNG, εστιάζει η MOL σε πρόσφατες παραγγελίες της, αντανακλώντας την ευρύτερη στρατηγική της εστίαση στο υγρό φορτίο, με το βλέμμα στο μέλλον.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, η MOL τοποθέτησε παραγγελία για την κατασκευή ενός FSRU στη Hanwha Ocean (200.000 κ.μ. μεταφορική ικανότητα και κόστος $413,3 εκατ.) και παραγγελία για δύο VLCCs στα κινεζικά DACKS (χωρητικότητα 309.000 dwt έκαστο και αθροιστικό κόστος περίπου $290 εκατ.).
Παράλληλα, βάσει έκθεσης της MOL, ο στόλος της αριθμεί επί του παρόντος 186 tankers και 97 LNG carriers: η MOL είναι η πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης tankers παγκοσμίως σε όρους dwt και η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης LNG carriers παγκοσμίως σε αριθμό πλοίων.
Οι βλέψεις της στο LNG είναι φιλόδοξες, καθώς η Ιαπωνία έχει επενδύσει στρατηγικά στο φυσικό αέριο και η εστίασή της δύσκολα θα αλλάξει άμεσα. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα των S&P Platts, η MOL έχει βάλει στόχο την οικοδόμηση ενός στόλου 150 LNG carriers μέχρι το 2030.
Δεδομένου ότι οι παραγγελίες πλοίων που τοποθετούνται σήμερα αναμένεται να παραδοθούν το 2028, είναι πολύ πιθανό τους ερχόμενους μήνες η MOL να προβεί σε σημαντικές επενδύσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι κορυφαίες liner εταιρείες παγκοσμίως στρέφονται σταδιακά στην υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων για την πρόωση των πλοίων τους, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι επιλογές της…
Ένα ιστορικό γεγονός έλαβε χώρα πρόσφατα στη Διώρυγα του Σουέζ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση της Αρχής της διώρυγας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την περασμένη…
Η νωχελικότητα στη ναυλαγορά των LPG carriers παραμένει ανυποχώρητη, με τους ναύλους να μη σημειώνουν σημαντικές μεταβολές την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 20…
Μετά από μία χρονοβόρα διαδικασία αδειοδότησης για τα έργα αναβάθμισης της Μαρίνας Χίου, η εταιρεία ΜΑΡΙΝΑ ΧΙΟΥ Α.Ε ανακοίνωσε ότι την ερχόμενη Πέμπτη 28…
Οι κυβερνήσεις των Ναμίμπια και Ανγκόλας υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία για την κατασκευή ενός υδροηλεκτρικού εργοστασίου ισχύος 600 megawatt στον ποταμό Κουνένε, ο οποίος αποτελεί…
Στο επίκεντρο μίας ακόμα επιστημονικής μελέτης βρέθηκε το θέμα της προστασίας των φαλαινών από τα πλοία και συγκεκριμένα από την κίνησή τους στα ύδατα.…
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ