
Στα δεξαμενόπλοια, και δη τόσο σε εκείνα μεταφοράς πετρελαίου όσο και σε εκείνα μεταφοράς LNG, εστιάζει η MOL σε πρόσφατες παραγγελίες της, αντανακλώντας την ευρύτερη στρατηγική της εστίαση στο υγρό φορτίο, με το βλέμμα στο μέλλον.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, η MOL τοποθέτησε παραγγελία για την κατασκευή ενός FSRU στη Hanwha Ocean (200.000 κ.μ. μεταφορική ικανότητα και κόστος $413,3 εκατ.) και παραγγελία για δύο VLCCs στα κινεζικά DACKS (χωρητικότητα 309.000 dwt έκαστο και αθροιστικό κόστος περίπου $290 εκατ.).
Παράλληλα, βάσει έκθεσης της MOL, ο στόλος της αριθμεί επί του παρόντος 186 tankers και 97 LNG carriers: η MOL είναι η πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης tankers παγκοσμίως σε όρους dwt και η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης LNG carriers παγκοσμίως σε αριθμό πλοίων.
Οι βλέψεις της στο LNG είναι φιλόδοξες, καθώς η Ιαπωνία έχει επενδύσει στρατηγικά στο φυσικό αέριο και η εστίασή της δύσκολα θα αλλάξει άμεσα. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα των S&P Platts, η MOL έχει βάλει στόχο την οικοδόμηση ενός στόλου 150 LNG carriers μέχρι το 2030.
Δεδομένου ότι οι παραγγελίες πλοίων που τοποθετούνται σήμερα αναμένεται να παραδοθούν το 2028, είναι πολύ πιθανό τους ερχόμενους μήνες η MOL να προβεί σε σημαντικές επενδύσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο εμπορικός πόλεμος κλιμακώνεται σε διεθνές επίπεδο, το outlook του παγκόσμιου εμπορίου θολώνει και ανατρέπει τις αναπτυξιακές εκτιμήσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ).…
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) θα παράσχει συμβουλευτική υποστήριξη στο Υπερταμείο, το Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο της Ελλάδας, για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας βασικών ελληνικών…
Τελευταία Ενημέρωση: 23/04 – 13.58 Ισχυρός σεισμός 6,2 βαθμών σημειώθηκε σήμερα κοντά στην Κωνσταντινούπολη, ανακοίνωσε η υπηρεσία Αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών και Εκτάκτων Καταστάσεων της…
Τις ανησυχίες του για τα απόνερα του καθεστώτος λιμενικών τελών σε κινεζικά πλοία, το οποίο ανακοίνωσε πρόσφατα η αμερικανική κρατική διοίκηση, εξέφρασε το World…
Στην κατασκευή ενός νέου τερματικού σταθμού στο Ceyhan στα Άδανα της Τουρκίας προχωρά η Stolthaven Terminals, θυγατρική της νορβηγικής Stolt-Nielsen, σε συνεργασία με τη…
Τα ινδικά διυλιστήρια συνεχίζουν να εισάγουν ασταμάτητα το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, από πλευράς κόστους, ρωσικό αργό. Το γεγονός αυτό, υποστηρίζει δημοσίευμα του Reuters, ώθησε το…
Ευοίωνα είναι τα μηνύματα για τη ναυσιπλοΐα στον Ρήνο, καθώς οι έντονες βροχοπτώσεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Πάσχα συνέβαλαν στη σημαντική άνοδο…
Μια νέα τεχνολογία δεξαμενής για τη μεταφορά ναυτιλιακών καυσίμων βρίσκεται στο επίκεντρο της πρόσφατης Έγκρισης επί της Αρχής (AiP) που χορήγησε ο αμερικανικός νηογνώμονας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ