Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Οι πρόσφατες κινήσεις της MOL και ο φιλόδοξος στόχος του 2030

Οι πρόσφατες κινήσεις της MOL και ο φιλόδοξος στόχος του 2030

Email
LinkedIn
Facebook
X

Στα δεξαμενόπλοια, και δη τόσο σε εκείνα μεταφοράς πετρελαίου όσο και σε εκείνα μεταφοράς LNG, εστιάζει η MOL σε πρόσφατες παραγγελίες της, αντανακλώντας την ευρύτερη στρατηγική της εστίαση στο υγρό φορτίο, με το βλέμμα στο μέλλον.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, η MOL τοποθέτησε παραγγελία για την κατασκευή ενός FSRU στη Hanwha Ocean (200.000 κ.μ. μεταφορική ικανότητα και κόστος $413,3 εκατ.) και παραγγελία για δύο VLCCs στα κινεζικά DACKS (χωρητικότητα 309.000 dwt έκαστο και αθροιστικό κόστος περίπου $290 εκατ.).

Παράλληλα, βάσει έκθεσης της MOL, ο στόλος της αριθμεί επί του παρόντος 186 tankers και 97 LNG carriers: η MOL είναι η πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης tankers παγκοσμίως σε όρους dwt και η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης LNG carriers παγκοσμίως σε αριθμό πλοίων.

Οι βλέψεις της στο LNG είναι φιλόδοξες, καθώς η Ιαπωνία έχει επενδύσει στρατηγικά στο φυσικό αέριο και η εστίασή της δύσκολα θα αλλάξει άμεσα. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα των S&P Platts, η MOL έχει βάλει στόχο την οικοδόμηση ενός στόλου 150 LNG carriers μέχρι το 2030.

Δεδομένου ότι οι παραγγελίες πλοίων που τοποθετούνται σήμερα αναμένεται να παραδοθούν το 2028, είναι πολύ πιθανό τους ερχόμενους μήνες η MOL να προβεί σε σημαντικές επενδύσεις.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Εύθραυστη η ασφάλεια των πλοίων γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδος

Καθώς πολλά πλοία αποφεύγουν την Ερυθρά Θάλασσα και κάνουν τον περίπλου της Αφρικής, βρίσκονται αντιμέτωπα με δυσμενείς καιρικές συνθήκες γύρω από το Ακρωτήριο της…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Μελίνα Τραυλού: Η πρόεδρος της ΕΕΕ συνομιλεί με τη νέα γενιά στον πρώτο διάλογο «Blue Chairs»
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }