
Καλπάζουν τα κρούσματα χολέρας και δάγκειου πυρετού στο Σουδάν της Αφρικής, προκαλώντας ανησυχία για μια επίμονη υγειονομική κρίση και τη δυνατότητα επέκτασής της σε γειτονικές χώρες, όπως η Ερυθραία, η Αίγυπτος, η Αιθιοπία και η Λιβύη.
Ειδικότερα, βάσει σχετικού δημοσιεύματος του κινεζικού πρακτορείου ειδήσεων Xinhua, τα κρούσματα χολέρας στο Σουδάν έχουν αυξηθεί στα 21.806 (632 θάνατοι), ενώ τα κρούσματα δάγκειου πυρετού στα 1.329 (τέσσερις θάνατοι).
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι οι μοναδικές θανατηφόρες ασθένειες που καταγράφουν άνοδο των κρουσμάτων τους τελευταίους μήνες. Η κατάσταση στο Σουδάν προκαλεί έντονο προβληματισμό, καθώς επικρατεί σύγκρουση μεταξύ του στρατού και της παραστρατιωτικής οργάνωσης Rapid Support Forces, με απότοκο τη μείωση του βιοτικού επιπέδου των πολιτών και την εξάπλωση ασθενειών όπως η ελονοσία και η ιλαρά.
Την ίδια ώρα, ο δάγκειος πυρετός εξαπλώνεται ταχύτατα και σε άλλες χώρες της Αφρικής αλλά και άλλων ηπείρων. Στη Λατινική Αμερική, κρούσματα καταγράφουν η Βραζιλία και η Αργεντινή, ενώ στην Ασία οι Φιλιππίνες σημειώνουν σημαντικό αριθμό κρουσμάτων φέτος. Το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο, με κύριο υπαίτιο να συνιστά η κλιματική κρίση, που ευνοεί την ανάπτυξη των πληθυσμών των κουνουπιών.
Παράλληλα, όσον αφορά τη χολέρα, τον περασμένο μήνα, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας χτύπησε καμπανάκι για τη ραγδαία άνοδο των κρουσμάτων το 2023, εξέλιξη που φέρεται να συνεχίζεται και φέτος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ