Οι προοπτικές του «πράσινου» υδρογόνου ως οχήματος της ενεργειακής μετάβασης της παγκόσμιας οικονομίας χάνουν τη λάμψη τους, καθώς οι επενδυτές έρχονται αντιμέτωποι με το υπέρογκο κόστος του.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατο δημοσίευμα του Bloomberg, τους τελευταίους μήνες πληθώρα projectsέχουν αναβληθεί ή εξ ολοκλήρου ακυρωθεί, καθώς το κόστος του καυσίμου είναι ιδιαίτερα υψηλό, γεγονός που συνιστά τροχοπέδη για την άνοδο της ζήτησής του.
Στις 3 Οκτωβρίου, η Origin Energy ακύρωσε projectπαραγωγής πράσινου υδρογόνου στην Αυστραλία. Εντός Σεπτεμβρίου, εταιρείες όπως η Shell και η Equinor ακύρωσαν και από πλευράς τους projects υδρογόνου.
«Έχει καταστεί εμφανές ότι η αγορά υδρογόνου αναπτύσσεται με βραδύτερους ρυθμούς απ’ ό,τι ήταν αναμενόμενο και παραμένουν κίνδυνοι τόσο όσον αφορά το κόστος της παραγωγής όσο και τα τεχνολογικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν», σχολίασε ο CEO της Origin, κ. Frank Calabria.
Παράλληλα, παρότι η παραγωγή καθαρού υδρογόνου αναμένεται να σημειώσει άνοδο 40% το 2024, στους 1 εκατ. τόνους, τα εν λόγω επίπεδα αντιστοιχούν σε 1% της τωρινής παγκόσμιας ζήτησης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ακόμα ένα σημαντικό βήμα με άξονα την υιοθέτηση υβριδικών τεχνολογιών πρόωσης στη ναυτιλία πραγματοποιεί η NYK με τη συνεργασία της Maehata Shipbuilding Corporation. Οι…
Με ανακοίνωσή του το International Chamber of Shipping (ICS) εκφράζει την ικανοποίησή του για την περαιτέρω πρόοδο που έχει επιτευχθεί όσον αφορά την ανάπτυξη…
Στους δυτικούς λιμένες της αναμένεται να στραφεί η Ρωσία τον Οκτώβριο για τις εξαγωγές πετρελαίου της, οι οποίες εκτιμώνται αυξημένες, καθώς η εγχώρια ζήτηση…
Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος η ετήσια διοργάνωση «Καλές θάλασσες με υγεία και ασφάλεια», από τη Daskalakis congress & trv . Στο κατάμεστο…
«Οι γερμανικές επενδύσεις στην Κίνα κατέγραψαν νέο ρεκόρ στο πρώτο εξάμηνο του 2024, συνεχίζοντας την ανοδική τάση τους από το 2023, όταν τα επίπεδα…
H είσπραξη του λιμενικού τέλους, που αποδίδεται μέσα από το ακτοπλοϊκό εισιτήριο στους φορείς των λιμένων, θα πρέπει να έχει αποκλειστικά ανταποδοτικό χαρακτήρα στους…
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να αποτρέπουν τους δασμούς στα εισαγόμενα στην ΕΕ αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, επενδύοντας στην ΕΕ, στον…
Η τεχνολογία Wing-in-Ground Effect (WIGE) συνεχίζει να κερδίζει έδαφος στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών, προσφέροντας ταχύτητα και αποδοτικότητα που υπερβαίνουν τα συμβατικά σκάφη. Αξιοποιώντας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ