Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να αποτρέπουν τους δασμούς στα εισαγόμενα στην ΕΕ αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, επενδύοντας στην ΕΕ, στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen Όλιβερ Μπλουμ.
Η ΕΕ θα επιβάλει δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, παρά την αντίθεση της Γερμανίας. Τα αντίποινα από την Κίνα θα μπορούσαν να βλάψουν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, προειδοποιεί ο Όλιβερ Μπλουμ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, είπε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο προσαρμογής των σχεδιαζόμενων δασμών στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα αν οι Κινέζοι κάνουν επενδύσεις στην Ευρώπη, αναφέρει το Reuters.
«Αντί για τιμωρητικούς δασμούς στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, θα πρέπει να εξεταστεί η αμοιβαία πίστωση για επενδύσεις. Όσοι Κινέζοι επενδύουν στην ΕΕ, δημιουργούν θέσεις εργασίας και εργάζονται με τοπικές εταιρείες θα πρέπει να επωφεληθούν όσον αφορά τους δασμούς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της VW, Όλιβερ Μπλουμ, σε συνέντευξή του στην κυριακάτικη εφημερίδα Bild am Sonntag.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα συνεχίσει να επιβάλλει δασμούς στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, δήλωσε την Παρασκευή το στέλεχος της ΕΕ, ακόμη και μετά την απόρριψη της πρότασης της ΕΕ από την μεγαλύτερη οικονομία της ΕΕ την Γερμανία και τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Πλέον αποκαλύφθηκε η μεγαλύτερη εμπορική διαμάχη της ΕΕ με το Πεκίνο την τελευταία δεκαετία.
Οι προτεινόμενοι δασμοί της ΕΕ στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα φθάνουν έως και 45% και θα κοστίσουν δισεκατομμύρια ευρώ στις κινέζικες και ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι μάρκες του Ομίλου Volkswagen, που εισάγουν τα μοντέλα τους στην ΕΕ. Η απόφαση της ΕΕ καθορίζει ότι οι επιπλέον δασμοί θα επιβληθούν από τον επόμενο μήνα και θα επιβαρύνουν όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στη Κίνα για πέντε χρόνια, αναφέρει το Reuters.
Ο Όλιβερ Μπλουμ είπε στη Bild am Sonntag ότι υπάρχει κίνδυνος τα αντίποινα στην Κίνα να βλάψουν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ακόμα ένα σημαντικό βήμα με άξονα την υιοθέτηση υβριδικών τεχνολογιών πρόωσης στη ναυτιλία πραγματοποιεί η NYK με τη συνεργασία της Maehata Shipbuilding Corporation. Οι…
Με ανακοίνωσή του το International Chamber of Shipping (ICS) εκφράζει την ικανοποίησή του για την περαιτέρω πρόοδο που έχει επιτευχθεί όσον αφορά την ανάπτυξη…
Στους δυτικούς λιμένες της αναμένεται να στραφεί η Ρωσία τον Οκτώβριο για τις εξαγωγές πετρελαίου της, οι οποίες εκτιμώνται αυξημένες, καθώς η εγχώρια ζήτηση…
Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος η ετήσια διοργάνωση «Καλές θάλασσες με υγεία και ασφάλεια», από τη Daskalakis congress & trv . Στο κατάμεστο…
«Οι γερμανικές επενδύσεις στην Κίνα κατέγραψαν νέο ρεκόρ στο πρώτο εξάμηνο του 2024, συνεχίζοντας την ανοδική τάση τους από το 2023, όταν τα επίπεδα…
H είσπραξη του λιμενικού τέλους, που αποδίδεται μέσα από το ακτοπλοϊκό εισιτήριο στους φορείς των λιμένων, θα πρέπει να έχει αποκλειστικά ανταποδοτικό χαρακτήρα στους…
Η τεχνολογία Wing-in-Ground Effect (WIGE) συνεχίζει να κερδίζει έδαφος στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών, προσφέροντας ταχύτητα και αποδοτικότητα που υπερβαίνουν τα συμβατικά σκάφη. Αξιοποιώντας…
Στις προοπτικές των συστημάτων δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα εστιάζει το Ηνωμένο Βασίλειο, προσβλέποντας στη διάθεση κεφαλαίων ύψους $28,5 δισ., σε μια περίοδο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ