Loading: News Submenu
Header Scripts Init

LNG carriers: Τα σημάδια αδυναμίας της ναυλαγοράς επιμένουν

LNG carriers: Τα σημάδια αδυναμίας της ναυλαγοράς επιμένουν

Email
LinkedIn
Facebook
X

Νωχελική φέρεται να παραμένει η ζήτηση για LNG carriers, τόσο ανατολικά όσο και δυτικά του Σουέζ, με τους ναύλους να βρίσκονται σε αρκετά χαμηλότερα επίπεδα σε ετήσια βάση.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των LNG carriers μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. ανέρχονται σε $42.000/ημέρα ανατολικά του Σουέζ (καμία μεταβολή σε εβδομαδιαία βάση) και σε $40.000/ημέρα δυτικά του Σουέζ (πτώση $2.000/ημέρα σε εβδομαδιαία βάση).

Τα συγκεκριμένα επίπεδα «ωχριούν» μπροστά σε εκείνα ένα έτος πριν, οπότε και οι ναύλοι τόσο ανατολικά όσο και δυτικά του Σουέζ βρίσκονταν άνω των $150.000/ημέρα.

Όσον αφορά την αγορά χρονοναυλώσεων, οι μεταβολές που καταγράφονται είναι μικρές. Έπειτα από μια εβδομαδιαία πτώση της τάξεως των $2.000/ημέρα, το κόστος ναύλωσης ενός TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. σε συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους ανέρχεται σε $55.000 ημερησίως. Βάσει δεδομένων της Fearnleys, ένα έτος πριν βρισκόταν άνω των $95.000/ημέρα.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

«Πράσινο φως» της ΕΕ για δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα

Η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβληθούν επιπλέον δασμοί σε κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξασφάλισε την απαραίτητη υποστήριξη από τα κράτη μέλη, όπως ανέφερε…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }