Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Προ των πυλών αιολική πρόωση στα LNG carriers

Προ των πυλών αιολική πρόωση στα LNG carriers

Email
LinkedIn
Facebook
X

Οι τεχνολογίες αιολικής πρόωσης γίνονται ολοένα και πιο αναγκαίες, καθώς οι πλοιοκτήτες καλούνται να συμμορφωθούν με τους αυστηρούς διεθνείς κανονισμούς για τη μείωση των εκπομπών. Σε αυτό το πλαίσιο, η Hanwha Ocean Co., Ltd. πραγματοποίησε ένα σημαντικό βήμα προόδου, αναπτύσσοντας ένα νέο σύστημα περιστρεφόμενων ιστίων για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG). Η τεχνολογία αυτή, η οποία στοχεύει στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από εμπορικά πλοία, έλαβε τη Δήλωση Συμμόρφωσης (SoC) από το Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) και την Έγκριση επί της Αρχής (AiP) από το Λιβεριανό Νηολόγιο, ενισχύοντας τις παγκόσμιες προσπάθειες για βιώσιμες λύσεις στη ναυτιλία.

Το σύστημα της Hanwha Ocean σχεδιάστηκε για να τοποθετείται στο κατάστρωμα των πλοίων και περιλαμβάνει περιστρεφόμενα ιστία, τα οποία λειτουργούν με βάση την αρχή Magnus, όπου η ροή του αέρα γύρω από έναν περιστρεφόμενο κύλινδρο δημιουργεί δύναμη ώθησης. Αυτή η καινοτόμος προσέγγιση προσφέρει μια αποδοτική εναλλακτική λύση στη συμβατική πρόωση πλοίων, ιδιαίτερα σε συνθήκες αυστηρότερων περιβαλλοντικών κανονισμών.

Ένα κρίσιμο τεχνικό ζήτημα που αντιμετώπισε η Hanwha Ocean κατά την ανάπτυξη του εν λόγω συστήματος ήταν η συμμόρφωση με τους διεθνείς κανονισμούς ασφαλείας, όπως ορίζονται από τη Διεθνή Σύμβαση για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη Θάλασσα (SOLAS) και τη Διεθνή Σύμβαση για την Πρόληψη των Συγκρούσεων στη Θάλασσα (COLREG). Τα περιστρεφόμενα ιστία, λόγω του μεγέθους και της διάταξής τους, δημιούργησαν προκλήσεις όσον αφορά την ορατότητα και την ασφάλεια, γεγονός που κατέστησε αναγκαία την εκπόνηση ειδικών μελετών για την εξεύρεση εναλλακτικών λύσεων και τον μετριασμό των κινδύνων. Στο πλαίσιο του Κοινού Έργου Ανάπτυξης (JDP), σε συνεργασία με τον BV και το Λιβεριανό Νηολόγιο, διεξήχθη μελέτη Αναγνώρισης Κινδύνων (HAZID) για την πλήρη αξιολόγηση αυτών των προκλήσεων.

Η τεχνολογία συγκρίθηκε με τα διεθνή πρότυπα BV NR206, που αφορούν τα Συστήματα Πρόωσης με Άνεμο, και BV NR467, τους Κανόνες για την Ταξινόμηση Πλοίων κατασκευασμένων από χάλυβα. Αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές παρέχουν τα αναγκαία κριτήρια για την πιστοποίηση καινοτόμων ναυτιλιακών τεχνολογιών. Μετά από διεξοδική εξέταση. το σύστημα επιβεβαίωσε την τεχνική του αρτιότητα και την ασφάλεια κατά την ενσωμάτωσή του.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Ουρές από πλοία στους λιμένες των ΗΠΑ

Οι ουρές πλοίων αυξήθηκαν σε σημαντικούς αμερικανικούς λιμένες, παρότι η μεγαλύτερη απεργία συνδικάτου λιμενεργατών εδώ και δεκαετίες έληξε το βράδυ της Πέμπτης 3 Οκτωβρίου.…

Οι χαλύβδινες πλάκες, «μήλον της έριδος» για ναυπηγεία και χαλυβουργίες

Κόντρα έχει ξεσπάσει στη Νότια Κορέα, με τον χάλυβα ‒και συγκεκριμένα τις χαλύβδινες πλάκες‒ να βρίσκεται στο επίκεντρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν νοτιοκορεατικά ειδησεογραφικά…

«Τεράστιο» κοίτασμα φυσικού αερίου στην Καραϊβική

Η κολομβιανή δημόσια επιχείρηση πετρελαίου Ecopetrol και ο βραζιλιάνικος κολοσσός του ενεργειακού τομέα Petrobras ανακοίνωσαν χθες Πέμπτη την ανακάλυψη «τεράστιου» υπεράκτιου κοιτάσματος φυσικού αερίου,…

Η επιστροφή της Διώρυγας του Παναμά στην κανονικότητα, «ανάσα» για τα bulk carriers

Η χαμηλή στάθμη των υδάτων στη Διώρυγα του Παναμά δημιούργησε σκοπέλους στις θαλάσσιες μεταφορές, αποτελώντας ακόμα έναν παράγοντα που περιόρισε την ταχύτητα μετατόπισης πλοίων…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }