Loading: News Submenu
Header Scripts Init

LNG vs μεθανόλη: Πού γέρνει η ζυγαριά των παραγγελιών

LNG vs μεθανόλη: Πού γέρνει η ζυγαριά των παραγγελιών

Email
LinkedIn
Facebook
X

To LNG αποτέλεσε το κορυφαία προτιμητέο ναυτιλιακό καύσιμο για τα πλοία που παραγγέλθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με δεδομένα του Alternative Fuels Insights platform του DNV.

Συγκεκριμένα, τον περασμένο μήνα παραγγέλθηκαν εννέα πλοία κατανάλωσης LNG, ενώ από κοντά ακολούθησαν τα πλοία κατανάλωσης μεθανόλης, με τις παραγγελίες να ανέρχονται σε οκτώ.

Από τις αρχές του έτους έως τον Σεπτέμβριο, οι παραγγελίες για πλοία κατανάλωσης LNG αυξήθηκαν κατά 57%, στις 169, ενώ οι παραγγελίες για πλοία μεθανόλης μειώθηκαν κατά 1%, στα 133 πλοία.

Η επιτάχυνση των παραγγελιών για πλοία που κινούνται με LNG έχει αντιστρέψει μια τάση που είχε παρατηρηθεί μόλις τον Μάιο του τρέχοντος έτους, όταν η μεθανόλη ως καύσιμο αντιπροσώπευε το 8% των παραγγελιών νέων πλοίων τους προηγούμενους 12 μήνες, σε σύγκριση με το 6% για το LNG.

Σε όρους gross tonnage, περίπου το 96,9% των εν λειτουργία πλοίων χρησιμοποιεί συμβατικά καύσιμα, ενώ, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των πλοίων, ο αριθμός αυτός ανέρχεται στο 99,17%. Το LNG κατέχει την πρώτη θέση μεταξύ των εναλλακτικών καυσίμων στον υπάρχοντα στόλο με 2,49% σε όρους GT ή 0,62% σε όρους αριθμού πλοίων.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

«Πράσινο φως» της ΕΕ για δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα

Η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβληθούν επιπλέον δασμοί σε κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξασφάλισε την απαραίτητη υποστήριξη από τα κράτη μέλη, όπως ανέφερε…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }