Loading: News Submenu
Header Scripts Init

«Kλυδωνισμοί» στις τάξεις των κολοσσών κατασκευής αεροσκαφών

«Kλυδωνισμοί» στις τάξεις των κολοσσών κατασκευής αεροσκαφών

Email
LinkedIn
Facebook
X

Η επιβράδυνση στις παραδόσεις αεροσκαφών προκαλεί αβεβαιότητα αναφορικά με την ικανότητα της Airbus να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει για την παραγωγή της.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, οι παραδόσεις αεροσκαφών τον Σεπτέμβριο του 2024 κινούνται με χαμηλότερους ρυθμούς έναντι εκείνων πέρυσι. Η ευρωπαϊκή εταιρεία αντιμετωπίζει σκοπέλους όσον αφορά την προμήθεια μηχανών και λοιπού εξοπλισμού. Στο πλαίσιο αυτό, τον περασμένο Ιούλιο αναθεώρησε προς τα κάτω την εκτίμησή της για τον αριθμό παραδόσεων το 2024, από 800 αεροσκάφη στα 770.

Βάσει των δεδομένων του Σεπτεμβρίου, ακόμα και ο στόχος αυτός τίθεται υπό αμφισβήτηση. Η Airbus παρέδωσε 30 αεροσκάφη και συνεπώς από την αρχή του έτους έχει παραδώσει 477. Τον περσινό Σεπτέμβριο είχε παραδώσει 55 αεροσκάφη.

Με τους ρυθμούς αυτούς, ο στόχος των 770 αεροσκαφών φαντάζει ολοένα και πιο μακρινός, υπογραμμίζουν αναλυτές. Πάντως, η εταιρεία «συνηθίζει» να επιταχύνει τις παραδόσεις της το δ΄ τρίμηνο, οπότε δεν αποκλείεται εν τέλει ο στόχος να επιτευχθεί. Άλλωστε, η ίδια η Airbus ανέφερε ότι στοχεύει «κοντά» στα 770, οπότε μια μικρή απόκλιση λογικά θα είναι αποδεκτή.

Το 2024 φέρεται να αποτελεί έτος «κλυδωνισμού» για τους κολοσσούς της κατασκευής αεροσκαφών, δεδομένου ότι, πέραν της Airbus, και η Boeing αντιμετωπίζει σημαντικότατες προκλήσεις. Το γεγονός αυτό δίνει περιθώριο σε εταιρείες μικρότερου ‒επί του παρόντος‒ βεληνεκούς, όπως η Embraer και η COMAC, να διεκδικήσουν σταδιακά μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Η WISTA κλείνει τα 50: Οι εξελίξεις-ορόσημα και τα μελλοντικά βήματα

Το 1974 τέσσερις πρωτοπόρες γυναίκες του ναυτιλιακού τομέα του Λονδίνου πραγματοποίησαν την πρώτη τους συνάντηση, με αρχικό στόχο να προσελκύσουν περισσότερες γυναίκες στον κλάδο.…

«M/V Carpe Diem»: Ακόμη ένα νεότευκτο ιαπωνικής τεχνογνωσίας για την DryDel

Την παραλαβή ενός ακόμα νεότευκτου bulk carrier ιαπωνικής ναυπήγησης γνωστοποίησε μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η DryDel, με επικεφαλής τον κ. Κώστα Δελαπόρτα.…

Πράσινο φως για τον σχεδιασμό καινοτόμου πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου

Η Samsung Heavy Industries (SHI) εξασφάλισε πρόσφατα γενική έγκριση σχεδιασμού (GDA) από τον ABS για τον λεπτομερή σχεδιασμό ενός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου, με…

Σε τροχιά ανόδου τα containerships κατανάλωσης LNG

Δυναμική είναι η είσοδος του LNG, ως καυσίμου, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, όπως προκύπτει από πρόσφατα δεδομένα. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόσφατα η Yangzijiang Shipbuilding…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }