Η επιβράδυνση στις παραδόσεις αεροσκαφών προκαλεί αβεβαιότητα αναφορικά με την ικανότητα της Airbus να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει για την παραγωγή της.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, οι παραδόσεις αεροσκαφών τον Σεπτέμβριο του 2024 κινούνται με χαμηλότερους ρυθμούς έναντι εκείνων πέρυσι. Η ευρωπαϊκή εταιρεία αντιμετωπίζει σκοπέλους όσον αφορά την προμήθεια μηχανών και λοιπού εξοπλισμού. Στο πλαίσιο αυτό, τον περασμένο Ιούλιο αναθεώρησε προς τα κάτω την εκτίμησή της για τον αριθμό παραδόσεων το 2024, από 800 αεροσκάφη στα 770.
Βάσει των δεδομένων του Σεπτεμβρίου, ακόμα και ο στόχος αυτός τίθεται υπό αμφισβήτηση. Η Airbus παρέδωσε 30 αεροσκάφη και συνεπώς από την αρχή του έτους έχει παραδώσει 477. Τον περσινό Σεπτέμβριο είχε παραδώσει 55 αεροσκάφη.
Με τους ρυθμούς αυτούς, ο στόχος των 770 αεροσκαφών φαντάζει ολοένα και πιο μακρινός, υπογραμμίζουν αναλυτές. Πάντως, η εταιρεία «συνηθίζει» να επιταχύνει τις παραδόσεις της το δ΄ τρίμηνο, οπότε δεν αποκλείεται εν τέλει ο στόχος να επιτευχθεί. Άλλωστε, η ίδια η Airbus ανέφερε ότι στοχεύει «κοντά» στα 770, οπότε μια μικρή απόκλιση λογικά θα είναι αποδεκτή.
Το 2024 φέρεται να αποτελεί έτος «κλυδωνισμού» για τους κολοσσούς της κατασκευής αεροσκαφών, δεδομένου ότι, πέραν της Airbus, και η Boeing αντιμετωπίζει σημαντικότατες προκλήσεις. Το γεγονός αυτό δίνει περιθώριο σε εταιρείες μικρότερου ‒επί του παρόντος‒ βεληνεκούς, όπως η Embraer και η COMAC, να διεκδικήσουν σταδιακά μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε επιχείρηση διάσωσης συμμετείχε σήμερα Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου πλοίο του ομίλου Capital. Πιο συγκεκριμένα, ενόσω το «Hyundai Privilege» βρισκόταν 20 ναυτικά μίλια ανοιχτά του…
Το 1974 τέσσερις πρωτοπόρες γυναίκες του ναυτιλιακού τομέα του Λονδίνου πραγματοποίησαν την πρώτη τους συνάντηση, με αρχικό στόχο να προσελκύσουν περισσότερες γυναίκες στον κλάδο.…
Την παραλαβή ενός ακόμα νεότευκτου bulk carrier ιαπωνικής ναυπήγησης γνωστοποίησε μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η DryDel, με επικεφαλής τον κ. Κώστα Δελαπόρτα.…
Η Samsung Heavy Industries (SHI) εξασφάλισε πρόσφατα γενική έγκριση σχεδιασμού (GDA) από τον ABS για τον λεπτομερή σχεδιασμό ενός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου, με…
Ο σαουδαραβικός πετρελαϊκός κολοσσός Saudi Aramco άντλησε $3 δισ. μέσω δύο ισλαμικών ομολόγων Sukuk, καταφεύγοντας για δεύτερη φορά φέτος στις αγορές, καθώς καλείται να…
Την ενίσχυση των προμηθειών πετρελαίου μέσω του Βόρειου Περάσματος από φέτος ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Gazprom Neft, Αlexander Dyukov, στο περιθώριο της Russian…
Δυναμική είναι η είσοδος του LNG, ως καυσίμου, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, όπως προκύπτει από πρόσφατα δεδομένα. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόσφατα η Yangzijiang Shipbuilding…
Ελαφρώς πιο αισιόδοξες διαφαίνονται οι εκτιμήσεις για την ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας, με τον ΟΟΣΑ να αναθεωρεί προς τα επάνω τις προβλέψεις του. Ειδικότερα,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ