Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Παραγγελία για γιγαντιαία bulk carriers και στο βάθος η Vale

Παραγγελία για γιγαντιαία bulk carriers και στο βάθος η Vale

Email
LinkedIn
Facebook
X

Οι παραγγελίες για bulk carriers-μεγαθήρια που δεν συνδέονται με κάποιον ισχυρό ναυλωτή είναι σπάνιες, με την πρόσφατη παραγγελία της κινεζικής Shandong Shipping να μη συνιστά εξαίρεση.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η εταιρεία προχώρησε σε παραγγελία για δύο bulk carriers χωρητικότητας 325.000 dwt, ενώ η νόρμα στην αγορά παραγγελιών μεγάλων bulk carriers είναι πλοία χωρητικότητας 180.000 dwt έως 210.000 dwt.

Τα εν λόγω πλοία θα ναυπηγηθούν στην Κίνα από την Qingdao Beihai και αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του 2027 και του 2028, ενώ θα έχουν κόστος $130 εκατ. έκαστο, δηλαδή $50 εκατ. περισσότερο από την κατά μέσο όρο τιμή ναυπήγησης ενός Newcastlemax bulk carrier (205.000 dwt).

H παραγγελία αυτή συνδέεται με έναν εκ των κορυφαίων εταιρειών εξόρυξης σιδηρομεταλλεύματος στον κόσμο, τη βραζιλιάνικη Vale, με τα πλοία να είναι ήδη ναυλωμένα. Πρόκειται για μία από τις λίγες εταιρείες παγκοσμίως που δίνει έμφαση σε bulk carriers τέτοιου μεγέθους. Τέλος, βάσει της Intermodal, τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και μεθανόλης.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Τέλος στο φλερτ Hanwha-Austal

Την απόσυρσή τoυ από την εξαγορά του αυστραλιανoύ ναυπηγείου Austal γνωστοποίησε το κορεατικό conglomerate Hanwha, επικαλούμενο «ανυπέρβλητα εμπόδια» στην αξιολόγηση της συναλλαγής. Μετά την…

23ο Navigator 2024 – The Shipping Decision Makers Forum στη Χίο: Εξελίξεις και Προκλήσεις στη Ναυτιλία

Στα νησιά της Χίου και των Οινουσσών, από τα οποία κατάγονται Έλληνες πλοιοκτήτες που διαχειρίζονται σχεδόν το 10% του εμπορικού στόλου παγκοσμίως διοργανώθηκε από…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }