Loading: News Submenu
Header Scripts Init
Bulk carriers: Ποιοι είναι οι Έλληνες πρωτοπόροι

Τα bulk carriers στο επίκεντρο της second-hand αγοράς: Τα ηνία στους Έλληνες πλοιοκτήτες

Τα bulk carriers στο επίκεντρο της second-hand αγοράς: Τα ηνία στους Έλληνες πλοιοκτήτες

Bulk carriers: Ποιοι είναι οι Έλληνες πρωτοπόροι
Email
LinkedIn
Facebook
X

Ιδιαίτερα υψηλό είναι το ενδιαφέρον για αγορές bulk carriers το 2024, με τη δραστηριότητα να πλησιάζει ήδη εκείνη του συνόλου του 2023. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, το 2024 έχουν αλλάξει χέρια 584 bulk carriers χωρητικότητας 45,8 εκατ. dwt, ενώ ολόκληρο το 2023 είχαν πωληθεί 645 bulk carriers χωρητικότητας 51,3 εκατ. dwt.

Το ενδιαφέρον εστιάζεται τόσο στα μικρά και μεσαία μεγέθη (137 Handysizes, 217 Supramaxes και 104 Panamaxes) όσο και στα μεγάλα μεγέθη (96 Capesizes). Οι Έλληνες συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν στη second-hand αγορά και τους τελευταίους 12 μήνες έχουν προβεί στην πώληση 155 bulk carriers και στην αγορά 184 bulk carriers, διατηρώντας τα ηνία τόσο σε αγορές όσο και σε πωλήσεις.

Στις πρόσφατες κινήσεις τους συμπεριλαμβάνονται η αγορά των Kamsarmaxes «Martha» και «Vincent Triton» και η αγορά του Handysize «Yochow», βάσει δεδομένων της Allied.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

30 χρόνια φυλακή σε δύο ναυτικούς: Η αντίδραση της ITF περί στοχοποίησης

Δύο ναυτικοί καταδικάστηκαν σε 30 χρόνια φυλάκιση, καθώς τον περασμένο Οκτώβριο βρέθηκαν ναρκωτικά σε πλοίο που είχε ελλιμενιστεί στο λιμάνι Ereğli της Μαύρης Θάλασσας…

Τέλος στο φλερτ Hanwha-Austal

Την απόσυρσή τoυ από την εξαγορά του αυστραλιανoύ ναυπηγείου Austal γνωστοποίησε το κορεατικό conglomerate Hanwha, επικαλούμενο «ανυπέρβλητα εμπόδια» στην αξιολόγηση της συναλλαγής. Μετά την…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }