
Το πρώτο «πράσινο» Hangar στην Ευρώπη δημιούργησε η Aegean στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Πρόκειται για μια επένδυση 140 εκατ., η οποία είχε ανακοινωθεί το Δεκέμβριο του 2022 από τον Ευτύχιο Βασιλάκη, Πρόεδρο της AEGEAN, δηλώνοντας πως με την επένδυση αυτή η Ελλάδα και ο ΔΑΑ εισέρχονται στον χάρτη των διεθνών υπηρεσιών υποστήριξης αερομεταφοράς.
«Δημιουργούμε έναν κόμβο, ένα οικοσύστημα παραγωγής υπηρεσιών υποστήριξης βαριάς συντήρησης και εκπαίδευσης που δίνει νέα δεδομένα στην τοπική προστιθέμενη αξία και στην εξωστρέφεια του κλάδου μας, συμπληρώνοντας ένα σημαντικό κενό στην υποδομή της χώρας. Η επένδυση αυτή φέρνει στην Ελλάδα ένα εύρος υπηρεσιών υποστήριξης της AEGEAN που εκτελούνται μέχρι σήμερα στο εξωτερικό, αλλά και δημιουργεί, στην ωρίμανση της, σημαντικό δυναμικό υποστήριξης πτητικών μέσων και εκπαίδευσης πληρωμάτων τρίτων, βάζοντας την Ελλάδα και τον ΔΑΑ στον χάρτη των διεθνών υπηρεσιών υποστήριξης αερομεταφοράς. Παράλληλα, δημιουργεί ευκαιρίες για αναβάθμιση και εξέλιξη των ανθρώπων μας, αλλά και πολλές νέες θέσεις εργασίας σε έναν κλάδο με ισχυρή αναπτυξιακή προοπτική» είχε δηλώσει ο πρόεδρος της AEGEAN.
Η επένδυση υλοποιείται στην παλαιά Τεχνική Βάση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, εμβαδού 85.000 τ.μ, την οποία παραχώρησε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) στην AEGEAN , έως το 2046.
Οπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN κ. Δημήτρης Γερογιάννης πρόκειται για «Μια επένδυση 140 εκατομμυρίων, την οποία είχαμε ανακοινώσει στις αρχές του 2023 και ολοκληρώσαμε μέσα σε ένα χρόνο αφού πραγματοποιήσαμε μια εκτεταμένη ανακατασκευή του παλιού και εγκαταλελειμμένου για πάνω από 10 χρόνια υπόστεγου της παλιάς Ολυμπιακής και αφού προχωρήσαμε σε ενεργειακή αναβάθμιση και εγκατάσταση πάνελ, δημιουργώντας ένα μοναδικό φωτοβολταϊκό πάρκο 25km² στην οροφή. Ένα πράσινο hangar που φιλοξενεί τις υπηρεσίες συντήρησης που εκτελούμε τόσο για εμάς, όσο και πλέον για τρίτους και ένα σύγχρονο κέντρο εκπαίδευσης πιλότων και πληρωμάτων καμπίνας με 4 προσομοιωτές, οι οποίοι θα γίνουν 7 στην πλήρη ανάπτυξή του τα επόμενο χρόνια».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ