Η HD Hyundai Mipo Co., Ltd. (HMD) έλαβε έγκριση επί της αρχής (AiP) από τον Lloyd’s Register (LR) για ένα πλοίο μεταφοράς LCO₂, μεταφορικής ικανότητας 20.000 κ.μ., σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στη ναυπηγική τεχνολογία που σχετίζεται με τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂). Αυτή η έγκριση είναι το αποτέλεσμα ενός κοινού αναπτυξιακού έργου (JDP) μεταξύ της HMD και του LR, που ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Το πλοίο σχεδιάστηκε για να υποστηρίξει την αυξανόμενη εφοδιαστική αλυσίδα του διοξειδίου του άνθρακα (CO₂). Ο λόγος είναι πως η υιοθέτηση τεχνολογιών δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (CCS) αναδεικνύονται ως βασικά εργαλεία για τη μετάβαση στην καθαρή ενέργεια και την επίτευξη των στόχων της Συμφωνίας των Παρισίων για μηδενικές εκπομπές έως το 2050.
Το εν λόγω πλοίο διακρίνεται για τη βελτιστοποιημένη διάταξη των δεξαμενών φορτίου του, η οποία έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει την οικονομική αποδοτικότητα. Με ανώτατη πίεση σχεδιασμού 19 bar, το πλοίο επιτυγχάνει έναν ιδανικό συνδυασμό τεχνικής απόδοσης και κόστους, γεγονός που αποτέλεσε κρίσιμο στόχο του έργου. Αυτή η καινοτομία υπογραμμίζει την επιτυχία του JDP και την ικανότητα της HMD να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της αγοράς και της τεχνολογίας.
Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής του, ο Lloyd’s Register διεξήγαγε ενδελεχή τεχνική ανάλυση, εστιάζοντας στη μηχανική θραύσης των υλικών δεξαμενών φορτίου. Με την εφαρμογή της Ανάλυσης Κρίσιμων Σημείων (ECA) και τη χρήση υλικών υψηλής αντοχής με ελάχιστη αντοχή διαρροής 690 MPa, εξασφαλίζονται η αξιοπιστία και η ασφάλεια για την αποθήκευση και τη μεταφορά LCO₂.
Τηρώντας τους αυστηρούς κανονισμούς του LR για την κατάταξη πλοίων, καθώς και τον Κώδικα IGC για τη μεταφορά υγροποιημένων αερίων σε χύδην, η HMD διασφάλισε ότι το πλοίο ανταποκρίνεται στα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας και απόδοσης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ορόσημο στη στρατηγική διαφοροποίησης του στόλου της ανακοίνωσε η Castor Ships. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον στόλο της…
«Να φέρουμε πίσω τη βιομηχανία στην Ελλάδα και στην Ευρώπη» ήταν το κύριο μήνυμα της ομιλίας του κ. Πάνου Ξενοκώστα, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου…
Την κατασκευή τριών ηλιακών πάρκων συνολικής ισχύος 160 MW στην περιοχή της Παλένθια, στην Ισπανία για λογαριασμό της CERO Generation ανέλαβε η Metlen Energy…
Το επόμενο βήμα στο διμερές τους εμπόριο και στη διακρατική τους συνεργασία φέρονται να κάνουν Κίνα και Ινδονησία. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του…
«Στα μαχαίρια» βρίσκονται οι International Container Terminal Services, Inc. (ICTSI) και Maersk για τα μάτια τερματικού σταθμού στη Νότια Αφρική. Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της…
Η εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ ως 47ου προέδρου των ΗΠΑ αναμένεται να φέρει άνεμο αλλαγής στην παγκόσμια οικονομία και συνεπώς στο διεθνές εμπόριο και…
Η QatarEnergy συνήψε συμφωνία με τη Chevron για την απόκτηση του 23% στη συμφωνία παραχώρησης του οικοπέδου North El-Dabaa (H4) στη Μεσόγειο Θάλασσα, στα…
Η Κίνα εισήγαγε 8,09 εκατ. τόνους σόγιας τον Οκτώβριο, με τους αγοραστές να σπεύδουν να αυξήσουν τις προμήθειές τους πριν από την ανάληψη των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ