Tη δέσμευσή της για μια βιώσιμη ναυτιλία, μέσω της υποστήριξης ξεκάθαρων μεσοπρόθεσμων στόχων στον δρόμο προς την αποανθρακοποίηση, επανέλαβε με ανακοίνωσή της η INTERCARGO.
H INTERCARGO στην ανακοίνωσή της υπογραμμίζει την ανάγκη για εφαρμόσιμες λύσεις, ώστε να διασφαλιστεί η αποτελεσματική εφαρμογή των στρατηγικών μείωσης των εκπομπών των πλοίων.
Οι προτάσεις της INTERCARGO συνοψίζονται ως εξής:
Υποστήριξη του ολοκληρωμένου πλαισίου: Η INTERCARGO υποστηρίζει την επικαιροποιημένη κοινή πρόταση των Μπαχαμών, της Λιβερίας και του International Chamber of Shipping (ICS) για ένα πλαίσιο του ΙΜΟ για μηδενικές εκπομπές.
Απλοποιημένος μηχανισμός τιμολόγησης: Υποστήριξη μιας συνεισφοράς ανά τόνο εκπεμπόμενων αερίων του θερμοκηπίου, με κίνητρα για μηδενική και σχεδόν μηδενική χρήση καυσίμων με αέρια του θερμοκηπίου.
Προβλεψιμότητα για τα ενδιαφερόμενα μέρη: Υποστήριξη σταθερών ετήσιων τελών για τα αέρια του θερμοκηπίου για ελάχιστες πενταετείς περιόδους.
Προσέγγιση well-to-wake: Υποστήριξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος λογιστικής καταγραφής των εκπομπών με ταυτόχρονη αντιμετώπιση των ανησυχιών για τις εκπομπές πέραν του ελέγχου της ναυτιλίας.
Προσεκτική προσέγγιση του ταμείου για την αποανθρακοποίηση: Επισημαίνοντας την ανάγκη ενδελεχούς εξέτασης των νομικών ζητημάτων και ευθυγράμμισης με τις αρχές του ταμείου του ΟΗΕ για το κλίμα.
Δίκαιη κατανομή του κόστους: Υποστήριξη της αρχής ότι οι ναυλωτές ή οι εμπορικοί διαχειριστές, ως φορείς κόστους καυσίμων, θα πρέπει επίσης να καλύπτουν τα τέλη και το κόστος συμμόρφωσης με τα αέρια θερμοκηπίου.
Μείωση του διοικητικού φόρτου: Έκκληση για εξορθολογισμό των διαδικασιών, ιδίως για τη ναυτιλία χύδην ξηρού φορτίου, που αντιμετωπίζει παγκόσμιες προκλήσεις συμμόρφωσης για την πρόσβαση σε ασφαλείς πράσινες πηγές ενέργειας στα λιμάνια όλου του κόσμου.
«Ο δρόμος για την αποανθρακοποίηση πρέπει να ανοίξει με πρακτικές, εφαρμόσιμες λύσεις», σχολιάζει ο γενικός γραμματέας της INTERCARGO, Κώστας Γκόνης. «Η υποστήριξή μας για τα μέτρα αυτά αντανακλά τη δέσμευση του κλάδου μας για περιβαλλοντική υπευθυνότητα, διατηρώντας παράλληλα την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και την ομαλή παγκόσμια μεταφορά βασικών αγαθών».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις στην Ερυθρά Θάλασσα επιμένουν, ωθώντας τις liner εταιρείες στην επαναδρομολόγηση των πλοίων τους γύρω από την Αφρική και με το…
Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ κατηγόρησε χθες Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024 την κυβέρνηση του Παναμά ότι χρεώνει υπέρογκα τέλη για τη χρήση…
Την τελετή ονοματοδοσίας ενός ακόμα νεότευκτου LNG carrier γιόρτασε πρόσφατα η Mitsui O.S.K. Lines (MOL). Σύμφωνα με ανάρτηση της ιαπωνικής εταιρείας στα μέσα κοινωνικής…
Ανοδικές μεν, περιορισμένες δε είναι οι πρόσφατες τάσεις που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, η…
Ένα ορόσημο για το φιλόδοξο και καινοτόμο project της με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών ανακοίνωσε η TOWT. Συγκεκριμένα, το ιστιοφόρο εμπορικό πλοίο…
Νέα σελίδα ανοίγεται για τα ιστορικά ναυπηγεία της βρετανικής εταιρείας Harland & Wolff, καθώς πρόσφατα ολοκληρώθηκε η εξαγορά τους από τον κρατικό ναυπηγικό όμιλο…
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ