Tη δέσμευσή της για μια βιώσιμη ναυτιλία, μέσω της υποστήριξης ξεκάθαρων μεσοπρόθεσμων στόχων στον δρόμο προς την αποανθρακοποίηση, επανέλαβε με ανακοίνωσή της η INTERCARGO.
H INTERCARGO στην ανακοίνωσή της υπογραμμίζει την ανάγκη για εφαρμόσιμες λύσεις, ώστε να διασφαλιστεί η αποτελεσματική εφαρμογή των στρατηγικών μείωσης των εκπομπών των πλοίων.
Οι προτάσεις της INTERCARGO συνοψίζονται ως εξής:
Υποστήριξη του ολοκληρωμένου πλαισίου: Η INTERCARGO υποστηρίζει την επικαιροποιημένη κοινή πρόταση των Μπαχαμών, της Λιβερίας και του International Chamber of Shipping (ICS) για ένα πλαίσιο του ΙΜΟ για μηδενικές εκπομπές.
Απλοποιημένος μηχανισμός τιμολόγησης: Υποστήριξη μιας συνεισφοράς ανά τόνο εκπεμπόμενων αερίων του θερμοκηπίου, με κίνητρα για μηδενική και σχεδόν μηδενική χρήση καυσίμων με αέρια του θερμοκηπίου.
Προβλεψιμότητα για τα ενδιαφερόμενα μέρη: Υποστήριξη σταθερών ετήσιων τελών για τα αέρια του θερμοκηπίου για ελάχιστες πενταετείς περιόδους.
Προσέγγιση well-to-wake: Υποστήριξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος λογιστικής καταγραφής των εκπομπών με ταυτόχρονη αντιμετώπιση των ανησυχιών για τις εκπομπές πέραν του ελέγχου της ναυτιλίας.
Προσεκτική προσέγγιση του ταμείου για την αποανθρακοποίηση: Επισημαίνοντας την ανάγκη ενδελεχούς εξέτασης των νομικών ζητημάτων και ευθυγράμμισης με τις αρχές του ταμείου του ΟΗΕ για το κλίμα.
Δίκαιη κατανομή του κόστους: Υποστήριξη της αρχής ότι οι ναυλωτές ή οι εμπορικοί διαχειριστές, ως φορείς κόστους καυσίμων, θα πρέπει επίσης να καλύπτουν τα τέλη και το κόστος συμμόρφωσης με τα αέρια θερμοκηπίου.
Μείωση του διοικητικού φόρτου: Έκκληση για εξορθολογισμό των διαδικασιών, ιδίως για τη ναυτιλία χύδην ξηρού φορτίου, που αντιμετωπίζει παγκόσμιες προκλήσεις συμμόρφωσης για την πρόσβαση σε ασφαλείς πράσινες πηγές ενέργειας στα λιμάνια όλου του κόσμου.
«Ο δρόμος για την αποανθρακοποίηση πρέπει να ανοίξει με πρακτικές, εφαρμόσιμες λύσεις», σχολιάζει ο γενικός γραμματέας της INTERCARGO, Κώστας Γκόνης. «Η υποστήριξή μας για τα μέτρα αυτά αντανακλά τη δέσμευση του κλάδου μας για περιβαλλοντική υπευθυνότητα, διατηρώντας παράλληλα την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και την ομαλή παγκόσμια μεταφορά βασικών αγαθών».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο κυκλώνας Μίλτον προσεγγίζει τις ακτές του Κόλπου της Φλόριντας σήμερα, αφήνοντας στους κατοίκους μονάχα λίγες ώρες για να εκκενώσουν την περιοχή ή να…
Σε ισχυρό έτος για τις παραγγελίες πλοίων αναδεικνύεται σταδιακά το 2024, με πληθώρα παραγγελιών να λαμβάνουν χώρα, οδηγώντας σε άνοδο και τον όγκο των…
Η αμερικανική βιομηχανία παραγωγής αεροσκαφών Boeing ανακοίνωσε ότι εγκαταλείπει την μισθολογική προσφορά που είχε καταθέσει, μετά από διαπραγματεύσεις με τη Διεθνή Ένωση Χειριστών Μηχανών…
Με αφορμή την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους, τα Ναυτικά Χρονικά καλωσορίζουν όλους και όλες που επέλεξαν να ακολουθήσουν ναυτικές και ναυτιλιακές σπουδές και τους…
Η κυματική ενέργεια αναδεικνύεται σε μία από τις πιο υποσχόμενες τεχνολογίες ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, με τις πρόσφατες εξελίξεις να την τοποθετούν στο επίκεντρο της…
Ολιγόωροι πλόες μαθητών και μαθητριών τάξεων λυκείου από σχολεία της Καβάλας της Σάμου, της Χίου και της Ρόδου με πλοία του Πολεμικού Ναυτικού πραγματοποιήθηκαν…
Ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ υπέγραψε σύμβαση για μελέτη βασικού σχεδιασμού (FEED-Front End Engineering & Design) με την Τhyssenkrupp Polysius για το μεγάλης κλίμακας έργο δέσμευσης…
Το πρώτο τριμαράν που θα λειτουργεί αποκλειστικά με την ισχύ του ανέμου, μέσω της ενσωμάτωσης ιστίων, πρόκειται να κατασκευαστεί από τη γαλλική εταιρεία Vela.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ