Loading: News Submenu
Header Scripts Init

GasLog και Hanwha ανοίγουν τον δρόμο για την αμμωνία στη ναυτιλία

GasLog και Hanwha ανοίγουν τον δρόμο για την αμμωνία στη ναυτιλία

Email
LinkedIn
Facebook
X

Η υιοθέτηση των τουρμπινών αμμωνίας αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο, ανοίγοντας τον δρόμο για μια βιώσιμη και περιβαλλοντικά φιλική ναυτιλία. Η Hanwha Power Systems ανακοίνωσε μια σημαντική συνεργασία με την GasLog, με στόχο τη μετατροπή των συστημάτων πρόωσης των πλοίων LNG σε τουρμπίνες αμμωνίας. Η συμφωνία, η οποία υπογράφηκε κατά τη διάρκεια της Gastech 2024 στο Χιούστον, σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής στη ναυτιλία, που θα βασίζεται σε «πράσινα» καύσιμα.

Σύμφωνα με το μνημόνιο κατανόησης (MOU) που υπέγραψαν οι δύο εταιρείες, θα αναπτυχθεί ένα πιλοτικό πρόγραμμα για την αντικατάσταση των συμβατικών συστημάτων πρόωσης πλοίων με τουρμπίνες αμμωνίας. Αυτό το βήμα έρχεται μετά την ολοκλήρωση προκαταρκτικών μελετών μηχανολογικής και οικονομικής σκοπιμότητας από την Hanwha Power Systems και την GasLog τον περασμένο Αύγουστο. Οι δύο εταιρείες σκοπεύουν να συνεχίσουν τη συνεργασία τους, εστιάζοντας σε ζητήματα όπως η απόδοση, η οικονομική βιωσιμότητα και η συμμόρφωση με τις διεθνείς κανονιστικές απαιτήσεις.

Το σύστημα καύσης αμμωνίας, το οποίο έχει ήδη περάσει επιτυχημένες δοκιμές υψηλής πίεσης σε πλήρη κλίμακα, μπορεί να λειτουργήσει με τουρμπίνες αερίου για την πρόωση πλοίων, προσφέροντας μια πρωτοποριακή εναλλακτική λύση που μειώνει τις εκπομπές άνθρακα σε μηδενικά επίπεδα. Σε αντίθεση με τους συμβατικούς κινητήρες, που απαιτούν πιλότο πετρελαίου, οι τουρμπίνες αμμωνίας λειτουργούν χωρίς αυτό το πρόσθετο καύσιμο, εξασφαλίζοντας καθαρή και αποδοτική πρόωση.

Ένα από τα πιο καινοτόμα χαρακτηριστικά της τεχνολογίας της Hanwha είναι η δυνατότητα λειτουργίας των τουρμπινών είτε με αμμωνία είτε με μείγμα αμμωνίας και φυσικού αερίου. Αυτή η ευελιξία επιτρέπει στους πλοιοκτήτες να προσαρμόζονται στις μελλοντικές κανονιστικές απαιτήσεις, ενώ παράλληλα ελαχιστοποιεί τις εκπομπές μεθανίου, ακόμα και όταν χρησιμοποιείται φυσικό αέριο ως καύσιμο. Επιπλέον, η Hanwha πραγματοποιεί μελέτες σκοπιμότητας για άλλες πιθανές πηγές καυσίμου που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε αυτή την τεχνολογία.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Μια θεσμική παράδοση: Ο εφοπλισμός τιμά τη ναυτεργατική συνεισφορά

Στο πλαίσιο της σημερινής Παγκόσμιας Ημέρας Ναυτιλίας, η Πρόεδρος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Μελίνα Τραυλού απένειμε στους κύριους Βαρβατέ Ιωάννη και Πτήνη Ιωάννη,…

Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας: Η ασφάλεια, απόλυτη προτεραιότητα της ναυτιλιακής κοινότητας

Η Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας φέτος γιορτάζεται στις 26 Σεπτεμβρίου και είναι αφιερωμένη στη σημασία της ασφάλειας εν πλω εν μέσω ραγδαίων μεταβολών και νέων…

Γενικός Γραμματέας OPEC: «Δεν υπάρχει κορύφωση της ζήτησης πετρελαίου στον ορίζοντα»

Αισιόδοξος εμφανίζεται ο OPEC για τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς πετρελαίου, εν μέσω συγκυριών που περικλείουν το βραχυπρόθεσμο outlook σε ένα πέπλο…

Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας: Επιτεύξιμοι οι στόχοι για το 2030

Αισιόδοξο διαφαίνεται το πρόσφατο μήνυμα του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (ΙΕΑ), σύμφωνα με το οποίο οι στόχοι τριπλασιασμού της ηλεκτροπαραγωγικής ικανότητας από ανανεώσιμες πηγές μέχρι…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }