Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Ιαπωνικό βήμα στη βελτιστοποίηση των συστημάτων δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα

Ιαπωνικό βήμα στη βελτιστοποίηση των συστημάτων δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα

Email
LinkedIn
Facebook
X

Η JX Nippon Oil & Gas Exploration Corporation (JX), η Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK) και η θυγατρική της NYK, Knutsen NYK Carbon Carriers AS (KNCC), παρουσίασαν πρόσφατα μια καινοτόμο τεχνολογία για τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας υγροποίησης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα (CO₂). Η τεχνολογία αυτή βασίζεται στην ισενθαλπική εκτόνωση, χρησιμοποιώντας την ιδιόκτητη τεχνολογία της KNCC «LCO₂ – EP Cargo Tank» για να αποθηκεύει και να μεταφέρει υγροποιημένο CO₂ με ενεργειακά αποδοτικό τρόπο.

Τον Μάιο του τρέχοντος έτους, οι τρεις εταιρείες ανέπτυξαν μια προηγμένη διαδικασία υγροποίησης CO₂, η οποία συνδυάζει τη μέθοδο ψύξης με ισενθαλπική εκτόνωση με την τεχνολογία αυξημένης πίεσης (EP), που επιτρέπει την αποθήκευση του υγροποιημένου CO₂ σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Αυτός ο συνδυασμός προσφέρει εντυπωσιακά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους ψύξης και υγροποίησης, οι οποίες συχνά απαιτούν τη χρήση πολύπλοκων ψυκτικών συστημάτων και ειδικών ψυκτικών μέσων.

Η νέα τεχνολογία βασίζεται στη διαδικασία ισενθαλπικής εκτόνωσης, κατά την οποία το CO₂ συμπιέζεται, ψύχεται και στη συνέχεια περνά μέσα από τη βαλβίδα Joule-Thomson, όπου η πίεσή του μειώνεται απότομα. Αυτή η μείωση της πίεσης έχει ως αποτέλεσμα την ψύξη και την υγροποίηση του CO₂ χωρίς τη χρήση εξωτερικών ψυκτικών μέσων. Το CO₂ μεταφέρεται στη συνέχεια στη δεξαμενή «LCO₂ ‒ EP Cargo Tank» για αποθήκευση.

Η διαδικασία αυτή έχει επιτύχει Επίπεδο Ετοιμότητας Τεχνολογίας (TRL) 6, που σηματοδοτεί ότι είναι έτοιμη για πρακτική εφαρμογή υπό πραγματικές συνθήκες. Στην πράξη, η απόδοση αυτής της τεχνολογίας είναι ανώτερη ή ίση με αυτή των παραδοσιακών μεθόδων υγροποίησης, ενώ αναμένονται ενεργειακές μειώσεις έως και 20%.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

«Καλές θάλασσες με υγεία  και ασφάλεια»: Ο ανθρώπινος παράγοντας στη ναυτιλία στο προσκήνιο

Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος η ετήσια διοργάνωση «Καλές θάλασσες με υγεία  και ασφάλεια», από τη Daskalakis congress & trv . Στο κατάμεστο…

Δασμοί ΕΕ στα κινεζικά οχήματα: Η «λύση» του CEO του Ομίλου Volkswagen

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να αποτρέπουν τους δασμούς στα εισαγόμενα στην ΕΕ αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, επενδύοντας στην ΕΕ, στον…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }