Ως απάντηση σε σοβαρές παραβιάσεις ναυτιλιακών κανονισμών, η UAE Federal Maritime Administration (FMA) προέβη σε απαγόρευση σε εταιρεία προμήθειας ναυτιλιακών καυσίμων με έδρα το Ντουμπάι να επιχειρεί στα ύδατα και στα λιμάνια των ΗΑΕ. Η απαγόρευση αποτελεί απότοκο έρευνας, η οποία αποκάλυψε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία προέβη σε παράνομες πρακτικές τροφοδοσίας πλοίων με καύσιμα.
Σύμφωνα με την έρευνα, η OCEANEXL FZC προμήθευσε 700 τόνους HSFO, από υπό ναύλωση πλοίο της στο αγκυροβόλιο Khorfakkan, σε πλοίο το οποίο δεν ήταν εξοπλισμένο με scrubber, εγείροντας ανησυχία για την ατμοσφαιρική ρύπανση καθώς και την όξινη βροχή.
Η FMA των ΗΑΕ ‒εκπροσωπούμενη από το Υπουργείο Ενέργειας και Υποδομών‒ έχει εφαρμόσει αυστηρά μέτρα για τα πλοία που προμηθεύονται καύσιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο. Όλα τα πλοία τροφοδοσίας καυσίμων, πριν από τη διενέργεια εργασιών εφοδιασμού εντός των υδάτων και των λιμένων των ΗΑΕ, υποχρεούνται να εξετάζουν το Διεθνές Πιστοποιητικό Πρόληψης της Ρύπανσης του Αέρα (Πιστοποιητικό ΙΑΡΡ) του παραλαμβάνοντος πλοίου και να διατηρούν αντίγραφο, ώστε να διασφαλίζουν ότι συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις κατανάλωσης καυσίμων υψηλής περιεκτικότητας σε θείο μέσω της χρήσης scrubbers.
Η OCEANEXL FZC φέρεται να παραπλάνησε την FMA, αποκρύπτοντας τον πραγματικό τύπο καυσίμου που παραδόθηκε κατά τη διάρκεια της συναλλαγής, ισχυριζόμενη αρχικά ότι επρόκειτο για μεταφορά φορτίου από πλοίο σε πλοίο και όχι για τροφοδοσία καυσίμου. Επιπλέον, η OCEANEXL FZC λειτουργούσε χωρίς την απαιτούμενη άδεια ναυσιπλοΐας από τη διοίκηση.
Η FMA υποστηρίζει ότι τέτοιες πρακτικές θέτουν σε κίνδυνο όχι μόνο την ασφάλεια των πλοίων, αλλά και των ναυτικών και τελικά του θαλάσσιου συστήματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι ανακάλυψαν το μεγαλύτερο κοράλλι στον κόσμο, κοντά στα Νησιά Σολομώντα στον Ειρηνικό Ωκεανό, ένα κοράλλι που είναι τριπλάσιο σε μέγεθος από…
Οι χώρες της Ασίας με τη μεγαλύτερη δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων λαμβάνουν μέτρα για την ενίσχυση της συμμόρφωσης και της ασφάλειας των ανακυκλώσεων πλοίων…
Το λιμάνι Chancay, το οποίο βρίσκεται στο κεντρικό τμήμα της ακτογραμμής του Περού, περίπου 78 χλμ. βόρεια της Λίμα, αποτελεί την πρώτη πράσινη και…
Αντιμέτωπη με πρωτοφανείς προκλήσεις φέρεται να παραμένει η ναυλαγορά των LNG carriers, όπου οι ναύλοι υποχωρούν σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, τα οποία απέχουν πολύ…
Δύο Σομαλοί πειρατές παραπέμφθηκαν στη δικαιοσύνη των ΗΠΑ για τη συμμετοχή τους στην ομηρία ενός Αμερικανού δημοσιογράφου, που διήρκεσε 977 ημέρες. Σε μια απόφαση-ορόσημο,…
Διαχρονικά, οι στήλες των Ναυτικών Χρονικών, εκτός από τις διεθνείς και εγχώριες εξελίξεις της ελληνόκτητης ποντοπόρου ναυτιλίας, απασχολούνταν και με την επιβατηγό ναυτιλία, παρουσιάζοντας…
Όπως κάθε έτος, η ερευνητική ομάδα της Isalos.net πραγματοποίησε την έρευνα «Επιλέγω Ναυτιλία: Νέοι και νέες στις ναυτικές σπουδές», σκιαγραφώντας το προφίλ των νέων σπουδαστών και σπουδαστριών που εισέρχονται στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού.
Σημάδια σταθερότητας καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry να μην εμφανίζει μεταβολές την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 14…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ