Εν μέσω μιας περιόδου αποδυναμωμένων ναύλων για τα πετρελαιοφόρα, ορισμένοι πλοιοκτήτες στράφηκαν στη μεταφορά φορτίων διυλισμένων προϊόντων πετρελαίου.
Η τάση αυτή υπογραμμίστηκε από τον ναυτιλιακό Τύπο, καθώς η μεταφορά παραγώγων πετρελαίου από Suezmaxes και VLCCs είναι, το λιγότερο, σπάνια. Η στροφή αυτή της dirty αγοράς σε καθαρά προϊόντα είχε αντίκτυπο στα product tankers, με τους ναύλους να καταγράφουν πτώση.
Πλέον, οι ναύλοι μεταξύ των dirty και των clean tankers βρίσκονται πιο κοντά και συνεπώς η MB Shipbrokers εκτιμά ότι θα μειωθεί ο αριθμός των πετρελαιοφόρων που στρέφονται στην clean αγορά.
Παράλληλα, παρότι η ζήτηση της Κίνας για αργό πετρέλαιο παραμένει αποδυναμωμένη και οι εκτιμήσεις απαισιόδοξες, οι εισαγωγές αργού πετρελαίου στην Κίνα τον Αύγουστο διαμορφώθηκαν στα υψηλότερα επίπεδά τους από τον Αύγουστο του 2023. Ωστόσο, η εξέλιξη αυτή, βάσει της MB Shipbrokers, οφείλεται περισσότερο στο χαμηλότερο κόστος παρά σε κάποια ανάκαμψη της ζήτησης.
Οι κινεζικές εισαγωγές αργού πετρελαίου τον περασμένο Αύγουστο ανήλθαν σε 49,1 εκατ. τόνους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τελετή ονοματοδοσίας πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries για νεότευκτο πλοίο της TMS. Το «Athos LNG» είναι το πρώτο από μια σειρά νεότευκτων…
Την κατηφορική τους πορεία συνεχίζουν οι ναύλοι των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 7% την…
Η Νιγηρία παραμένει στο επίκεντρο της στρατηγικής των κολοσσών ενέργειας, με την ExxonMobil να καλοβλέπει υπέρογκη επένδυση με στόχο την αξιοποίηση του υπεράκτιου ορυκτού…
Το Κατάρ συνεχίζει να τοποθετεί ασταμάτητα παραγγελίες για την κατασκευή LNG carriers, καθώς ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την ολοκλήρωση ενός εκ των πιο…
Η αγορά κατασκευής αεροσκαφών είθισται επί σειρά ετών να αφορά ‒κυρίως‒ μονάχα δύο εταιρείες, την Boeing και την Airbus. Παρότι αυτό δεν έχει σταματήσει,…
Ανάπτυξη 2,4% εφέτος και 2,6% το 2025 προβλέπει για την ελληνική οικονομία η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) με την τελευταία έκθεση για…
Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η απόκτηση, μέσω θυγατρικής εταιρίας, του επιβατηγού – οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) ταχυπλόου πλοίου «THUNDER» από την εταιρία Fast…
Την αύξηση της μεταφορικής ικανότητας τεσσάρων PCTCs από τα δώδεκα που ναυπηγεί ανακοίνωσε η Wallenius Wilhelmsen. Αναλυτικότερα, για τέσσερα πλοία της σειράς Shaper, που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ