Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Από «dirty» σε «clean»: Ο αντίκτυπος στη ναυλαγορά των tankers

Από «dirty» σε «clean»: Ο αντίκτυπος στη ναυλαγορά των tankers

Email
LinkedIn
Facebook
X

Εν μέσω μιας περιόδου αποδυναμωμένων ναύλων για τα πετρελαιοφόρα, ορισμένοι πλοιοκτήτες στράφηκαν στη μεταφορά φορτίων διυλισμένων προϊόντων πετρελαίου.

Η τάση αυτή υπογραμμίστηκε από τον ναυτιλιακό Τύπο, καθώς η μεταφορά παραγώγων πετρελαίου από Suezmaxes και VLCCs είναι, το λιγότερο, σπάνια. Η στροφή αυτή της dirty αγοράς σε καθαρά προϊόντα είχε αντίκτυπο στα product tankers, με τους ναύλους να καταγράφουν πτώση.

Πλέον, οι ναύλοι μεταξύ των dirty και των clean tankers βρίσκονται πιο κοντά και συνεπώς η MB Shipbrokers εκτιμά ότι θα μειωθεί ο αριθμός των πετρελαιοφόρων που στρέφονται στην clean αγορά.

Παράλληλα, παρότι η ζήτηση της Κίνας για αργό πετρέλαιο παραμένει αποδυναμωμένη και οι εκτιμήσεις απαισιόδοξες, οι εισαγωγές αργού πετρελαίου στην Κίνα τον Αύγουστο διαμορφώθηκαν στα υψηλότερα επίπεδά τους από τον Αύγουστο του 2023. Ωστόσο, η εξέλιξη αυτή, βάσει της MB Shipbrokers, οφείλεται περισσότερο στο χαμηλότερο κόστος παρά σε κάποια ανάκαμψη της ζήτησης.

Οι κινεζικές εισαγωγές αργού πετρελαίου τον περασμένο Αύγουστο ανήλθαν σε 49,1 εκατ. τόνους.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Οι φιλοδοξίες της ExxonMobil στη Νιγηρία

Η Νιγηρία παραμένει στο επίκεντρο της στρατηγικής των κολοσσών ενέργειας, με την ExxonMobil να καλοβλέπει υπέρογκη επένδυση με στόχο την αξιοποίηση του υπεράκτιου ορυκτού…

Wallenius Wilhelmsen: Αλλαγή πλάνου και στον ορίζοντα τα μεγαλύτερα παγκοσμίως PCTCs

Την αύξηση της μεταφορικής ικανότητας τεσσάρων PCTCs από τα δώδεκα που ναυπηγεί ανακοίνωσε η Wallenius Wilhelmsen. Αναλυτικότερα, για τέσσερα πλοία της σειράς Shaper, που…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }