
Η ναυτιλία εξελίσσεται με τη χρήση πρωτοποριακών τεχνολογιών, και η νέα υπηρεσία μεταφοράς φορτίου και επιβατών της Finnlines, που θα συνδέει τη Φινλανδία με το London Medway με περαιτέρω διαθέσιμες συνδέσεις προς Βέλγιο, Ισπανία και Ιρλανδία, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της τάσης. Η υπηρεσία, η οποία ξεκινά στις 23 Σεπτεμβρίου 2024, θα λειτουργεί με τρία υβριδικά πλοία κλάσης Finneco, τα οποία ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Τα πλοία Finneco διαθέτουν χωρητικότητα 5.800 μέτρων διαδρόμου, ισοδύναμη με περίπου 400 τρέιλερ, και ενσωματώνουν προηγμένα συστήματα που επιτρέπουν ταχύτερες και πιο αποδοτικές διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης. Η ευέλικτη διάταξή τους επιτρέπει τη μεταφορά διαφόρων ειδών φορτίου, όπως βαριά ή ογκώδη αντικείμενα ύψους έως και 7 μ., προσφέροντας αυξημένη ευελιξία στους πελάτες και βελτιώνοντας την ταχύτητα των μεταφορών.
Για την περαιτέρω βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας, τα πλοία είναι εξοπλισμένα με συστήματα λιπαντικής επίστρωσης αέρα, που μειώνουν την αντίσταση κατά την πλεύση, βελτιώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, διαθέτουν ισχυρές μπαταρίες και ηλιακούς συλλέκτες, προσφέροντας μια καθαρότερη και πιο βιώσιμη εναλλακτική στις παραδοσιακές τεχνολογίες πρόωσης. Αυτές οι καινοτομίες μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθιστώντας τα πλοία μια βιώσιμη λύση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Το λιμάνι London Medway, το οποίο διαθέτει άμεση πρόσβαση σε σιδηροδρομικά δίκτυα και αυτοκινητοδρόμους, προσφέρει τη δυνατότητα γρήγορης και αποδοτικής μεταφοράς φορτίων από και προς την ευρύτερη περιοχή του Λονδίνου. Ο συνδυασμός τεχνολογίας και σύγχρονων υποδομών ενισχύει τη συνολική αποδοτικότητα της υπηρεσίας και συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη των ναυτιλιακών υπηρεσιών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο παγκόσμιος στόλος bulk carriers κατεβάζει ταχύτητα, εξέλιξη που είναι πιο εμφανής στα πλοία μεγαλύτερης ηλικίας έναντι των νεότερων. Το γεγονός αυτό, υπογραμμίζει σε…
Την επόμενη Πέμπτη (6/3), η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αναμένεται να προχωρήσει σε ακόμη μία μείωση του επιτοκίου καταθέσεων κατά 25 μονάδες βάσης, την πέμπτη…
Τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου containership γιόρτασε πρόσφατα ο κολοσσός των τακτικών γραμμών A.P. Moller-Maersk (Maersk). Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου…
Καθώς ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, επιδιώκει τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία μέσω απευθείας συνομιλιών με τον Ρώσο ομόλογό του, Βλαντιμίρ Πούτιν,…
Η ημέρα «καθαρισμού» σώματος και πνεύματος και η έναρξη της σαρακοστής πλαισιώνεται από ένα σωρό πανηγυρικά έθιμα σε όλες τις γωνιές της Ελλάδας, όταν…
Η Ευρώπη πρέπει επειγόντως να επανεξοπλιστεί και πρέπει να δοθεί στα κράτη μέλη δημοσιονομικός χώρος για να αυξήσουν τις αμυντικές δαπάνες, δήλωσε σήμερα η…
Σήμερα, Κυριακή 2 Μαρτίου, αναχωρεί από το ναυπηγείο της Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο «Asuka III» της ιαπωνικής NYK Cruises. Πρόκειται για…
Οριακές μεν, πτωτικές δε παραμένουν οι μεταβολές στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ