Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Ευρωπαϊκή ναυτιλία: Τεχνολογίες αιχμής σε υβριδικά πλοία

Ευρωπαϊκή ναυτιλία: Τεχνολογίες αιχμής σε υβριδικά πλοία

Email
LinkedIn
Facebook
X

Η ναυτιλία εξελίσσεται με τη χρήση πρωτοποριακών τεχνολογιών, και η νέα υπηρεσία μεταφοράς φορτίου και επιβατών της Finnlines, που θα συνδέει τη Φινλανδία με το London Medway με περαιτέρω διαθέσιμες συνδέσεις προς Βέλγιο, Ισπανία και Ιρλανδία, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της τάσης. Η υπηρεσία, η οποία ξεκινά στις 23 Σεπτεμβρίου 2024, θα λειτουργεί με τρία υβριδικά πλοία κλάσης Finneco, τα οποία ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Τα πλοία Finneco διαθέτουν χωρητικότητα 5.800 μέτρων διαδρόμου, ισοδύναμη με περίπου 400 τρέιλερ, και ενσωματώνουν προηγμένα συστήματα που επιτρέπουν ταχύτερες και πιο αποδοτικές διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης. Η ευέλικτη διάταξή τους επιτρέπει τη μεταφορά διαφόρων ειδών φορτίου, όπως βαριά ή ογκώδη αντικείμενα ύψους έως και 7 μ., προσφέροντας αυξημένη ευελιξία στους πελάτες και βελτιώνοντας την ταχύτητα των μεταφορών.

Για την περαιτέρω βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας, τα πλοία είναι εξοπλισμένα με συστήματα λιπαντικής επίστρωσης αέρα, που μειώνουν την αντίσταση κατά την πλεύση, βελτιώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, διαθέτουν ισχυρές μπαταρίες και ηλιακούς συλλέκτες, προσφέροντας μια καθαρότερη και πιο βιώσιμη εναλλακτική στις παραδοσιακές τεχνολογίες πρόωσης. Αυτές οι καινοτομίες μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθιστώντας τα πλοία μια βιώσιμη λύση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.

Το λιμάνι London Medway, το οποίο διαθέτει άμεση πρόσβαση σε σιδηροδρομικά δίκτυα και αυτοκινητοδρόμους, προσφέρει τη δυνατότητα γρήγορης και αποδοτικής μεταφοράς φορτίων από και προς την ευρύτερη περιοχή του Λονδίνου. Ο συνδυασμός τεχνολογίας και σύγχρονων υποδομών ενισχύει τη συνολική αποδοτικότητα της υπηρεσίας και συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη των ναυτιλιακών υπηρεσιών.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Κυκλική Οικονομία στην Ελλάδα: Οι πέντε άξονες

Οίκος αξιολόγησης Moody’s: Ψήφος εμπιστοσύνης (και) σε Εθνική και Eurobank

Στην αναβάθμιση των προοπτικών της Εθνικής Τράπεζας και της Eurobank σε θετικές από σταθερές προχώρησε ο οίκος πιστοληπτικής αξιολόγησης Moody’s σε συνέχεια της αντίστοιχης…

Δεξαμενόπλοια: «Βουτιά» στις διελεύσεις από το Σουέζ και άνοδος για ναύλους και αξίες

Σημαντικό πλήγμα έχει δεχτεί η ναυτιλιακή κίνηση στη Διώρυγα του Σουέζ από τις επιθέσεις των Χούθι. Είναι χαρακτηριστικό ότι, τον περασμένο Αύγουστο, οι διελεύσεις…

Στα 20 ευρώ το τέλος κρουαζιέρας για Μύκονο και Σαντορίνη

Στην εξειδίκευση των μέτρων στήριξης της επιχειρηματικότητας και της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων στον πρωτογενή τομέα, στην μεταποίηση και τον τουρισμό προχώρησε με τη σειρά…

Γεωπολιτική αστάθεια – προστατευτισμός – απανθρακοποίηση: Το τρίγωνο αβεβαιοτήτων της ναυτιλίας

Τα δεδομένα της έκθεσης «ICS Barometer Report 2023-2024», η οποία δημοσιεύθηκε την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου, κατέδειξαν τον θετικό αντίκτυπο που είχε στον κλάδο η…

Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αντίβαρο στην άνοδο του κόστους ρεύματος

Σημαντικά και μόνιμα οικονομικά οφέλη για τους καταναλωτές προκύπτουν από την ενεργειακή μετάβαση στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), όπως επισημαίνει η Ελληνική Επιστημονική Ένωση…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }