Η ναυτιλία εξελίσσεται με τη χρήση πρωτοποριακών τεχνολογιών, και η νέα υπηρεσία μεταφοράς φορτίου και επιβατών της Finnlines, που θα συνδέει τη Φινλανδία με το London Medway με περαιτέρω διαθέσιμες συνδέσεις προς Βέλγιο, Ισπανία και Ιρλανδία, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της τάσης. Η υπηρεσία, η οποία ξεκινά στις 23 Σεπτεμβρίου 2024, θα λειτουργεί με τρία υβριδικά πλοία κλάσης Finneco, τα οποία ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Τα πλοία Finneco διαθέτουν χωρητικότητα 5.800 μέτρων διαδρόμου, ισοδύναμη με περίπου 400 τρέιλερ, και ενσωματώνουν προηγμένα συστήματα που επιτρέπουν ταχύτερες και πιο αποδοτικές διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης. Η ευέλικτη διάταξή τους επιτρέπει τη μεταφορά διαφόρων ειδών φορτίου, όπως βαριά ή ογκώδη αντικείμενα ύψους έως και 7 μ., προσφέροντας αυξημένη ευελιξία στους πελάτες και βελτιώνοντας την ταχύτητα των μεταφορών.
Για την περαιτέρω βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας, τα πλοία είναι εξοπλισμένα με συστήματα λιπαντικής επίστρωσης αέρα, που μειώνουν την αντίσταση κατά την πλεύση, βελτιώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, διαθέτουν ισχυρές μπαταρίες και ηλιακούς συλλέκτες, προσφέροντας μια καθαρότερη και πιο βιώσιμη εναλλακτική στις παραδοσιακές τεχνολογίες πρόωσης. Αυτές οι καινοτομίες μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθιστώντας τα πλοία μια βιώσιμη λύση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Το λιμάνι London Medway, το οποίο διαθέτει άμεση πρόσβαση σε σιδηροδρομικά δίκτυα και αυτοκινητοδρόμους, προσφέρει τη δυνατότητα γρήγορης και αποδοτικής μεταφοράς φορτίων από και προς την ευρύτερη περιοχή του Λονδίνου. Ο συνδυασμός τεχνολογίας και σύγχρονων υποδομών ενισχύει τη συνολική αποδοτικότητα της υπηρεσίας και συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη των ναυτιλιακών υπηρεσιών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην αναβάθμιση των προοπτικών της Εθνικής Τράπεζας και της Eurobank σε θετικές από σταθερές προχώρησε ο οίκος πιστοληπτικής αξιολόγησης Moody’s σε συνέχεια της αντίστοιχης…
Σημαντικό πλήγμα έχει δεχτεί η ναυτιλιακή κίνηση στη Διώρυγα του Σουέζ από τις επιθέσεις των Χούθι. Είναι χαρακτηριστικό ότι, τον περασμένο Αύγουστο, οι διελεύσεις…
Πτωτική είναι η πορεία που καταγράφει η διακίνηση εμπορευμάτων στους λιμένες της Ρωσίας το 2024. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του πρακτορείου TASS, το οποίο…
Στην εξειδίκευση των μέτρων στήριξης της επιχειρηματικότητας και της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων στον πρωτογενή τομέα, στην μεταποίηση και τον τουρισμό προχώρησε με τη σειρά…
«Πράσινο φως» έδωσε η ΕΕ στην Πολωνία για κρατική επιδότηση νέου εργοστασίου της Intel. Το ύψος της επιδότησης θα αγγίξει τα $1,91 δισ. σε…
Τα δεδομένα της έκθεσης «ICS Barometer Report 2023-2024», η οποία δημοσιεύθηκε την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου, κατέδειξαν τον θετικό αντίκτυπο που είχε στον κλάδο η…
Σημαντικά και μόνιμα οικονομικά οφέλη για τους καταναλωτές προκύπτουν από την ενεργειακή μετάβαση στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), όπως επισημαίνει η Ελληνική Επιστημονική Ένωση…
Το εμβληματικό πλωτό μουσείο «SS HELLAS LIBERTY» θα είναι σύντομα πιο εύκολα προσβάσιμο στο κοινό, καθώς το Διοικητικό Συμβούλιο του Hellas Liberty Museum προγραμματίζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ