Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Ψαλίδα $20.000/ημέρα για την αγορά των LNG carriers

Ψαλίδα $20.000/ημέρα για την αγορά των LNG carriers

Email
LinkedIn
Facebook
X

Καλά «χωρισμένες» και καταδεικνύοντας σημάδια ελλιπούς προσαρμοστικότητας παραμένουν οι ναυλαγορές των LNG carriers στη Λεκάνη του Ατλαντικού και στη Λεκάνη του Ειρηνικού.

Ειδικότερα, βάσει δεδομένων πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το (προσωρινό) αντίο των LNG carriers στη Διώρυγα του Σουέζ καθιστά τη μετατόπιση πλοίων από την αγορά της Δύσης σε εκείνη της Ανατολής, και αντίστροφα, χρονοβόρα.

Με τις επικρατούσες τάσεις στις δύο αγορές να διαφέρουν επίμονα, έχει δημιουργηθεί πλέον μια ψαλίδα μεγέθους $20.000/ημέρα. Συγκεκριμένα, το κόστος ναύλωσης ενός LNG carrier μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. ανέρχεται σε $60.000/ημέρα ανατολικά του Σουέζ και στα $40.000/ημέρα δυτικά του Σουέζ. Μάλιστα, την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου, σημειώθηκε πτώση των ναύλων δυτικά του Σουέζ κατά $5.000/ημέρα, ωθώντας τη διαφορά μεταξύ Ανατολής και Δύσης στα $20.000.

Όσον αφορά την αγορά χρονοναυλώσεων, παραμένει αποδυναμωμένη. Το κόστος ναύλωσης ενός TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητα περίπου 160.000 κ.μ. σε συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους σημείωσε πτώση $3.500/ημέρα, βάσει της Fearnleys, και πλέον ανέρχεται σε $57.000/ημέρα.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Οι προτάσεις των Ευρωπαίων εφοπλιστών για την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας

Η διατήρηση και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας θα πρέπει να αποτελούν προτεραιότητα για την ενεργειακή και επισιτιστική ασφάλεια της Γηραιάς Ηπείρου,…

Δεξαμενόπλοια: «Βουτιά» στις διελεύσεις από το Σουέζ και άνοδος για ναύλους και αξίες

Σημαντικό πλήγμα έχει δεχτεί η ναυτιλιακή κίνηση στη Διώρυγα του Σουέζ από τις επιθέσεις των Χούθι. Είναι χαρακτηριστικό ότι, τον περασμένο Αύγουστο, οι διελεύσεις…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }