Η Toyota Motor Europe, η Ford of Europe και ένας ακόμα μεγάλος Ευρωπαίος κατασκευαστής οχημάτων λαμβάνουν σημαντικά μέτρα για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα στην αλυσίδα εφοδιασμού τους, μέσω της χρήσης πλοίων που κινούνται με βιο-υγροποιημένο φυσικό αέριο (bio-LNG). Οι εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία με τη United European Car Carriers (UECC) για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα βιωσιμότητας «Sail for Change», που στοχεύει στη μείωση των εκπομπών μέσω της χρήσης καθαρών καυσίμων στις θαλάσσιες μεταφορές.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η συμμετοχή των τριών κατασκευαστών θα μειώσει τις ετήσιες εκπομπές της UECC κατά περίπου 80.000 τόνους. Η ποσότητα αυτή αντιστοιχεί σε πάνω από το ένα τρίτο των παγκόσμιων εκπομπών Scope 1 από τις ναυτιλιακές δραστηριότητες της εταιρείας, οι οποίες ανέρχονται σε περίπου 220.000 τόνους.
Επιπλέον, οι κατασκευαστές θα μειώσουν τις εκπομπές Scope 3, δηλαδή τις εκπομπές που σχετίζονται με τη μεταφορά των προϊόντων τους, και θα περιορίσουν την έκθεσή τους στο κόστος του Συστήματος Εμπορίας Εκπομπών της ΕΕ (EU ETS). Παράλληλα, η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων χαμηλών εκπομπών άνθρακα ευθυγραμμίζεται με τον κανονισμό FuelEU Maritime, που θα τεθεί σε ισχύ το επόμενο έτος.
Στο πλαίσιο του προγράμματος «Sail for Change», η UECC διευκόλυνε τον ανεφοδιασμό των πλοίων της με βιο-υγροποιημένο φυσικό αέριο πιστοποιημένο κατά ISCC-EU, το οποίο χρησιμοποιείται ήδη σε πέντε διπλού καυσίμου πλοία στο λιμάνι της Ζεεμπρούγκε. Με αυτόν τον τρόπο, η UECC μπορεί να πραγματοποιεί φορτώσεις με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα σε όλο το δίκτυο των λιμανιών της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς η Κίνα επιδιώκει να αυξήσει τις εξαγωγές της εκτός των ΗΠΑ, σημαντικές μεταβολές παρατηρούνται στο παγκόσμιο εμπόριο με την αναδιαμόρφωση των routes και…
«Χρόνια Πολλά στη Νάξο η οποία γιορτάζει σήμερα και είναι μεγάλη η χαρά και ευτυχής η συγκυρία που βρισκόμαστε σε αυτό το τόσο όμορφο…
Η δραστηριότητα στην αγορά διαλύσεων έχει διαμορφωθεί σε χαμηλά επίπεδα το 2024, εξέλιξη που φέρεται να αποδίδεται μεταξύ άλλων στην αποδυναμωμένη ζήτηση χάλυβα, η…
Oι T-Ports και Narungga Nation Aboriginal Corp. εγκαινίασαν πρόσφατα ένα νέο λιμάνι στη Νότια Αυστραλία, με εξαγωγική δυναμικότητα 500.000 τόνων σιτηρών ετησίως. Η T-Ports…
Η στρατηγική σημασία των μικροκυκλωμάτων στο μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας είναι εμφανής και αντανακλάται από τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι κυβερνήσεις διεθνώς. Στο πλαίσιο…
H νέα κυβέρνηση της Σρι Λάνκα διαμήνυσε ότι θα ξανανοίξει την έρευνα για την πυρκαγιά στο «X-Press Pearl», που οδήγησε στη βύθισή του και…
Την πιθανότητα να επιβραδυνθεί η ανάπτυξη των πράσινων ναυτιλιακών διαδρόμων στο μέλλον αναδεικνύει ετήσια έκθεση των Getting to Zero Coalition και Global Maritime Forum.…
Κατηγορίες απαγγέλθηκαν από αμερικανούς εισαγγελείς σε βάρος του ινδού δισεκατομμυριούχου Γκόταμ Αντάνι για το φερόμενο ρόλο του σε υπόθεση δωροδοκίας 265 εκατομμυρίων δολαρίων, βυθίζοντας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ