Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Τα καλά νέα από την Κίνα για τα bulk carriers

Τα καλά νέα από την Κίνα για τα bulk carriers

Email
LinkedIn
Facebook
X

Ετήσια αύξηση 6% μεταξύ Ιανουαρίου και Αυγούστου κατέγραψαν οι διά θαλάσσης εισαγωγές ξηρών φορτίων της Κίνας, αψηφώντας τις ανησυχίες σχετικά με την εγχώρια κινεζική ζήτηση, την κρίση των ακινήτων της και τον αποπληθωρισμό των τιμών παραγωγού.

Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο Filipe Gouveia, ναυτιλιακός αναλυτής της BIMCO: «Ο συνδυασμός της συσσώρευσης αποθεμάτων και των εξελίξεων σε συγκεκριμένα εμπορεύματα συνέβαλε στην ισχυρή ζήτηση εισαγωγών». Μέχρι στιγμής, το 2024, η Κίνα έχει αυξήσει τα αποθέματά της σε σιδηρομετάλλευμα, άνθρακα και σιτηρά, γεγονός που αποτελεί θετικό παράγοντα για την άνοδο της ζήτησης. Τα αποθέματα σιδηρομεταλλεύματος στα κινεζικά λιμάνια σημείωσαν αξιοσημείωτο άλμα, από 122 εκατ. τόνους στην αρχή του έτους σε 154 εκατ. τόνους στις 5 Σεπτεμβρίου. Τα αποθέματα άνθρακα αυξήθηκαν, με στόχο την ενεργειακή ασφάλεια και προκειμένου να αντισταθμιστεί η ασθενέστερη εξόρυξη, ενώ οι χαμηλές τιμές σόγιας ενθάρρυναν τις αγορές. Την ίδια ώρα, οι ισχυρότερες εξαγωγές της Κίνας συνέβαλαν σημαντικά στην αύξηση της ζήτησης εισαγωγών σιδηρομεταλλεύματος και άλλων μεταλλευμάτων. Οι εισαγωγές βωξίτη, του μεταλλεύματος που χρησιμοποιείται για την παραγωγή αλουμινίου, συνέχισαν να αυξάνονται γρήγορα, σημειώνοντας άλμα 14% ετησίως μέχρι στιγμής το 2024, σύμφωνα με την ΒΙΜCO.

Κατά συνέπεια, η αύξηση της ζήτησης της Κίνας για ξηρά φορτία αντιπροσωπεύει το 73% της συνολικής ανόδου της ζήτησης για ξηρά φορτία. «Η Κίνα διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην εξασφάλιση μιας μέσης αύξησης 61% στον BDI», τονίζει επίσης ο Gouveia. Capesizes και Panamaxes έχουν ωφεληθεί περισσότερο από την άνοδο των κινεζικών εισαγωγών, καθώς οι όγκοι ξηρών φορτίων που έχουν μεταφέρει έχουν αυξηθεί κατά 6% και 11% αντίστοιχα.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Containerships και bulk carriers στο επίκεντρο της στρατηγικής της HMM

Σε περαιτέρω ενίσχυση του στόλου του προσβλέπει ο κολοσσός των τακτικών γραμμών HMM έως το 2030, με στόχο τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητάς του. Ειδικότερα,…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }