Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Οι επτά απαραίτητες μεταρρυθμίσεις για την ευημερία των ναυτικών

Οι επτά απαραίτητες μεταρρυθμίσεις για την ευημερία των ναυτικών

Email
LinkedIn
Facebook
X

Η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία πρέπει να λάβει μέτρα για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας σε επτά βασικούς τομείς και να βελτιώσει την ευημερία των ναυτικών, να καταστήσει τη ζωή στη θάλασσα ασφαλή και χωρίς αποκλεισμούς και να διασφαλίσει το μέλλον έναντι των μεταβαλλόμενων αναγκών της ναυτιλιακής αγοράς εργασίας, ώστε να προσελκύσει τις μελλοντικές γενιές ναυτικών, αναφέρει νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε πρόσφατα από το Diversity@Sea pilot ‒ μια πρωτοβουλία του World Maritime Forum.

H έκθεση αναγνωρίζει τομείς όπως η αντιμετώπιση της κακοποίησης και της παρενόχλησης, η ενίσχυση της ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων επί των πλοίων ως κρίσιμης σημασίας για το μέλλον του κλάδου. Τα συμπεράσματα είναι αποτέλεσμα μιας 10µηνης παγκόσμιας συνεργασίας, στην οποία συµµετείχαν 400 ναυτικοί και 12 μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες.

Η έκθεση Improving Seafarer Well-being: Preliminary findings from the Diversity@Sea pilot project δημοσιεύεται σε μια περίοδο αυξανόμενων ανησυχιών για τις συνθήκες εργασίας των 1,9 εκατ. ναυτικών παγκοσμίως, οι οποίοι συμβάλλουν τα μέγιστα για την αδιάκοπη ροή του εμπορίου.

Το πιλοτικό πρόγραμμα απαιτούσε από καθεμία από τις ναυτιλιακές εταιρείες (Bernhard Schulte Shipmanagement, bp, Cargill, Chevron Shipping, Diana Shipping, Dorian LPG, Gaslog, Hafnia, Stena, Synergy και Swire Shipping) να έχουν τουλάχιστον τέσσερις γυναίκες στο πλοίο κατά τη διάρκεια του δεκάμηνου, να εξασφαλίσουν εγκαταστάσεις κατάλληλες για τα δύο φύλα, συμπεριλαμβανομένων κατάλληλων συνθηκών για τις ανάγκες της εμμήνου ρύσεως και την προσωπική υγιεινή, να παρέχουν πρόσβαση σε Wi-Fi 24 ώρες το 24ωρο καθώς και εξοπλισμό ατομικής προστασίας χωρίς αποκλεισμούς.

Οι επτά τομείς που χρήζουν βελτίωσης, σύμφωνα με την έκθεση, είναι οι εξής:

– Μηδενική ανοχή σε φαινόμενα παρενόχλησης.

– Βελτιωμένες συμβάσεις προκειμένου να αποφευχθεί η πίεση στους ναυτικούς.

– Ενισχυμένη διαδικτυακή και κοινωνική συνδεσιμότητα.

– Εγγυημένη πρόσβαση στη γραμμή βοήθειας.

– Γονική υποστήριξη.

– Εξοπλισμός ατομικής προστασίας.

– Διαφανή συστήματα κατάρτισης και αξιολόγησης.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αυτόνομη ναυτιλία: Προηγμένο σύστημα ΑΙ στο επίκεντρο συνεργασίας

Η αυτόνομη πλοήγηση θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά επιτεύγματα στον τομέα της ναυτιλιακής τεχνολογίας, προσφέροντας μεγάλες δυνατότητες για τη βελτίωση της ασφάλειας και…

3ο Φεστιβάλ Χίου: Ο Οικουμενικός Πατριάρχης στην ημερίδα για την Κλιματική Αλλαγή

Την Α.Θ. Π. τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο υποδέχθηκε με τιμές Αρχηγού Κράτους ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κωνσταντίνος Μουτζούρης, την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου στο λιμάνι της…

Αποκτήστε το τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }